Gå til innhold

Drømmerase som du aldri…..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns Malinois er utrolig flotte hunder, men jeg lever ikke av å trene hund og så aktiv kommer jeg aldri til å bli for at den skal være fornøyd. 

Irsk terrier er flotte og majestetiske, men jeg foretrekker de mindre aktive terrierne.

Anonymkode: 21783...268

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulvehybrid. De er nydelige, men uetisk å avle og egner seg ikke som kjæledyr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle!🤩 fordi jeg driver med hundesport, men jeg innser at jeg ikke hadde orket det aktivitetsnivået deres😬 hadde jo blitt total krise om jeg ble syk eller brekker en fot😆

Anonymkode: 39f58...31f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sota malle! Herregud så lekkert... Men jeg er verken aktiv nok eller liker gjeterhunder med mye driv og oppmerksomhet rundt eier, så jeg hadde blitt klin gæren!

Anonymkode: 216ee...f7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalmatiner

Verdens nydeligste hunderase (syns jeg da)

men jeg har 3 små barn, og har ikke tid, og jeg er redd for risikoen med barn og hund.

Anonymkode: 0072e...14a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollandsk gjeterhund. Jeg har hatt en, men orker ikke det energinivået en gang til. Men for en vakker og morsom hund! Utrolig lettlært og kvikk.

Schæferhund, fordi jeg ikke orker all støyen og så har de for dårlige hofter

Skotsk hjortehund, pga størrelsen

Anonymkode: 04bf2...ee1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Border collie.

De er SÅ vakre, og SÅ herlige og intelligente. Men jeg har ikke kapasitet til å trene nok med en BC, og en understimulert BC bruker intelligensen sin til kreative ting. 🫣

Anonymkode: 64010...3b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drømmerasen og ønsker meg egentlig en eller to til av samme rase, Finsk Lapphund ❤️  Men om det skal være en rase jeg liker godt men ikke skal/kan ha selv så tror jeg det måtte vært Chow Chow pga at de er så knyttet til èn person. 

Anonymkode: bf246...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doberman❤️Alltid synes de har vært nydelige! Men jeg er ikke aktiv nok eller jobber og bor på en måte som passer med det de trenger. Sukk. 

Anonymkode: 7ab4b...6d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...