AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:24 #1 Del Skrevet søndag kl 21:24 Hei. Jeg er utdannet barnehagelærer og jobber som pedagogisk leder. Jeg er fullstendig utslitt av jobben. Kjenner på omsorgstretthet, i tillegg til et dårlig arbeidsmiljø. Jeg er en skikkelig dårlig utgave av meg selv som mor, kjæreste og venn. Er det noen andre her som har byttet yrke? Jeg kunne gjerne hatt et yrke hvor jeg ikke må jobbe med mennesker på samme måte, som butikk feks. Men jeg har heller ikke råd til å gå ned altfor mye i lønn. Har noen tips til meg? Anonymkode: ea991...b58 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet søndag kl 23:46 #2 Del Skrevet søndag kl 23:46 Butikksjef kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 23:50 #3 Del Skrevet søndag kl 23:50 Wera1 skrev (3 minutter siden): Butikksjef kanskje? Ts har jo ikke kompetanse til det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:52 #4 Del Skrevet søndag kl 23:52 Jeg er utdannet barnehagelærer og jobber som rådgiver på nav. Pedagogikken passer til målgruppen. Anonymkode: 1e7cb...30d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Ta ny utdanning? Anonymkode: 31cc0...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Bofellesskap. Du må fortsatt jobbe med mennesker da. Men noen steder er det 1:1 eller 2:1 bemanning. Kan selvsagt være krevende. Men da er det en i fokus og ikke 15 barn samtidig. Anonymkode: 7d5fb...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Barneskolelærer? Anonymkode: 12508...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei. Jeg er utdannet barnehagelærer og jobber som pedagogisk leder. Jeg er fullstendig utslitt av jobben. Kjenner på omsorgstretthet, i tillegg til et dårlig arbeidsmiljø. Jeg er en skikkelig dårlig utgave av meg selv som mor, kjæreste og venn. Er det noen andre her som har byttet yrke? Jeg kunne gjerne hatt et yrke hvor jeg ikke må jobbe med mennesker på samme måte, som butikk feks. Men jeg har heller ikke råd til å gå ned altfor mye i lønn. Har noen tips til meg? Anonymkode: ea991...b58 Lagerjobb, bedre betalt også. Anonymkode: 9d28d...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lagerjobb, bedre betalt også. Anonymkode: 9d28d...5f3 Det stemmer selvfølgelig ikke. Anonymkode: d62f1...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det stemmer selvfølgelig ikke. Anonymkode: d62f1...93d Ikke langt i fra, kommer an på arbeidsstedet. Anonymkode: e4772...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Grüner skrev (18 timer siden): Ts har jo ikke kompetanse til det! Åja, hvilken kompetanse trenger man for å være feks butikksjef på cubus? Anonymkode: 30a7d...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er utdannet barnehagelærer og jobber som rådgiver på nav. Pedagogikken passer til målgruppen. Anonymkode: 1e7cb...30d Kan jeg spørre hvordan du fikk den jobben? I kommunen jeg bor i så er det gjerne 300-400 søkere på nav-stillinger. Jeg har aldri blitt innkalt til intervju som barnehagelærer😔 Anonymkode: 751f4...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden Grüner skrev (22 timer siden): Ts har jo ikke kompetanse til det! De fleste butikksjefer har ingen utdanning. Jeg var butikksjef når jeg var 20 liksom.. Anonymkode: 507b1...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke langt i fra, kommer an på arbeidsstedet. Anonymkode: e4772...269 Utsagnet stemmer fortsatt ikke. Anonymkode: d62f1...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden En av de få utdanninger som ikke kan brukes til noe annet en ett arbeidssted. Anonymkode: 31cc0...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En av de få utdanninger som ikke kan brukes til noe annet en ett arbeidssted. Anonymkode: 31cc0...7eb Det er jo feil. Med pedagogisk utdanning har man et ganske bredt nedslagsfelt, men det hjelper kanskje ikke når det er omsorgstretthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Miljøarbeider i skole eller asylmottak, kjenner flere som har fått jobb i NAV, noen har fått jobb i bank, noen som butikksjef osv. Anonymkode: 3f092...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå