Lill3My Skrevet 9. november #21 Del Skrevet 9. november Bad Sisters på Apple, thriller-drama, en av få serier som har fenget meg i år. Kan minne litt om Big Little Lies mtp at vi følger flere POVs, at det er både dramatikk og mystikk, og en veldig god oppbygning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #22 Del Skrevet 11. november Bombasi skrev (På 3.11.2024 den 22.42): Ja, jeg anbefaler også den. Det er en fin serie. Den er så lettsett. En serie å binge. Og man blir jo faktisk glad i karakterene etterhvert. Blir det ikke mye politikk i den? Jeg vurderte den, men var usikker. Anonymkode: 03ac0...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #23 Del Skrevet 11. november Hotel Cæsar Anonymkode: f632d...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 11. november #24 Del Skrevet 11. november Vet ikke om disse finnes på de kanalene, men Broen, The Killing og True Detective sesong 1 er fantastiske krimserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #25 Del Skrevet 12. november Begynte se på the americans etter tips her - anbefaler! Anonymkode: 34818...ee1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:54 #26 Del Skrevet søndag kl 15:54 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 17.34): Begynte se på the americans etter tips her - anbefaler! Anonymkode: 34818...ee1 Så bra du likte den! Den serien er bare så bra! Men det er ikke “enkel underholdning”, det er vel få serier jeg har sett som jeg tidvis har følt har vært så ubehagelige og vonde å se på. Keri Russel og Matthew Rhys ble sammen i løpet av den første sesongen, og er fremdeles gift, så det forklarer vel kanskje kjemien mellom dem. 😉 Anonymkode: d6e56...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:02 #27 Del Skrevet tirsdag kl 14:02 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 17.34): Begynte se på the americans etter tips her - anbefaler! Anonymkode: 34818...ee1 +1. Virkelig min smak men hadde aldri funnet den hvis ikke for KG 🙈 Anonymkode: 9d070...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden Min favorittserie akkurat nå er Superman & Lois på Max. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden Popc0rn skrev (13 minutter siden): Min favorittserie akkurat nå er Superman & Lois på Max. Leit det er siste sesongen, syns sesong 4 har vært utrolig bra Anonymkode: d578e...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden FROM. Må sees, hvis du liker spenning, thrillere og mystikk! Den har fått 7.5 i score på IMDB hvis jeg husker riktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 7 timer siden #31 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Leit det er siste sesongen, syns sesong 4 har vært utrolig bra Anonymkode: d578e...69f Ja, denne siste sesongen er fantastisk. Jeg er veldig spent på hvordan de avslutter serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå