Solar Nebula Skrevet 4. november #61 Del Skrevet 4. november Har aldri hørt noen snakke om raffinade, men har hørt om raffinert/uraffinert sukker. For å snakke om sukkerbiter, har jeg kun hørt folk si sukkerbiter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #62 Del Skrevet 4. november Jeg er født på 70-tallet og har aldri hørt om raffinade. Ser her i tråden at det er snakk om sukkerbiter, og det var det mange i besteforeldregenerasjonen som brukte da jeg var liten, men det ble aldri kalt for "raffinade". Anonymkode: a09e5...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #63 Del Skrevet 4. november Peanut skrev (12 timer siden): Ingen som har sett sånne bokser i matbutikker altså? O_o Nei. Har aldri studert sukkerbitemballasjen. Hvem gjør det? Hva er forresten forskjell på løs raffinade og hard raffinade? Er noen sukkerbiter løsere i konsistensen? Anonymkode: a09e5...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #64 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er noen sukkerbiter løsere i konsistensen? Ja. Og i hvert fall hos Dansukker er de løse litt større. Anonymkode: 835a3...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 4. november #65 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, begge er sukkerbiter Anonymkode: 835a3...632 Aha! Bra du sier ifra ☺️ Husker at Bestemor pleide å bruke hard raffinade, men da er nok løs raffinade litt " mykere " i konsistensen. Husker at noen sukkerbiter pleide å løse seg opp litt fortere, da var det sikkert de gangene hun kjøpte løs raffinade og ikke hard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. november #66 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Har aldri studert sukkerbitemballasjen. Hvem gjør det? Anonymkode: a09e5...5bb Jeg gjør. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #67 Del Skrevet 4. november Hermosa skrev (2 timer siden): Kandiss-kukker er første gang jeg hører om. 😁 De skal være ekstra velsmakende visstnok. Anonymkode: 62dd5...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. november #68 Del Skrevet 12. november (endret) Vet hva det er, men har aldri hørt noen bruke ordet, bare sett det stå på emballasjen. Endret 12. november av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå