AnonymBruker Skrevet 3. november #21 Del Skrevet 3. november Jeg hadde blitt kjempeglad for det, jeg. Anonymkode: ce8d6...113 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #22 Del Skrevet 3. november Er jo kjipt at han kjøper klær i feil størrelse. Men hvis du ikke syns at en merinoullgenser til 700 kr er en fin gave så er du hinsides snobbete og bortskjemt. Anonymkode: 59c6b...5e2 19 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #23 Del Skrevet 3. november Gud hvor glad jeg er for å være singel. Anonymkode: f86ed...927 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 3. november #24 Del Skrevet 3. november (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres ut som noe han har rasket med seg i forbifarten. Litt avhenting av hva slags forhold du har til både mannen/ Cubus/ stilen, høres det ut som du har grunn til å være moderat entusiastisk. Få pengene tilbake, og doner dem til et godt formål. Bedre enn å fylle klesskapet med en støvsamler. Mannen kan du gi en ukes matkasse i gave neste gang. Gagner dere begge, og er betydelig mer gjennomtenkt 😆 Anonymkode: 6f682...65b Hvis det er merinoullgenser fra Cubus, har de god kvalitet i forhold til prisen, og er supre utover høsten og vinteren. Personlig ønsker jeg ikke å bruke de dyre ullklærne mine til 5-6000 når jeg går turer og er aktiv på vinteren, så Cubus-gensere blir brukt masse. Hvorfor tror du en lys, enkel merinoullgenser blir hengende ubrukt? Lurt å bytte til rett størrelse, men ellers en fin gave, selv om den var forholdsvis billig, synes jeg. Hadde blitt glad. Dyrere klær ønsker jeg å kjøpe selv. Endret 3. november av Tartufo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #25 Del Skrevet 3. november Tartufo skrev (3 minutter siden): Hvis det er merinoullgenser fra Cubus, har de god kvalitet i forhold til prisen, og er supre utover høsten og vinteren. Personlig ønsker jeg ikke å bruke de dyre ullklærne mine til 5-6000 når jeg går turer og er aktiv på vinteren, så Cubus-gensere blir brukt masse. Hvorfor tror du en lys, enkel merinoullgenser blir hengende ubrukt? Lurt å bytte til rett størrelse, men ellers en fin gave, selv om den var forholdsvis billig, synes jeg. Hadde blitt glad. Dyrere klær ønsker jeg å kjøpe selv. Ullklær til 5-6000?!?! Herremin vi er blitt noen snobber i norge. Er så mange som ikke har råd til mat, klage over gaver til 600 er hinsides fornuft. Anonymkode: b2980...e11 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 3. november #26 Del Skrevet 3. november (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ullklær til 5-6000?!?! Herremin vi er blitt noen snobber i norge. Er så mange som ikke har råd til mat, klage over gaver til 600 er hinsides fornuft. Anonymkode: b2980...e11 Ja, jeg prioriterer noen dyre basisplagg av god kvalitet, men har som sagt flere merinoullgensere fra Cubus til sitt bruk. 6-700,- for en merinoullgenser er faktisk ganske billig, men som jeg skrev, så er det også en fin gave som jeg hadde blitt glad for. Jeg hadde aldri ønsket at mannen min skulle kjøpt en genser til 5000,- i gave til meg🤣 Endret 3. november av Tartufo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #27 Del Skrevet 3. november Jeg hadde blitt glad, jeg fikk ingen gave av mannen til bursdag. tenkte ikke noe over det før jeg så denne tråden😅 derimot fikk jeg en stige i julegave, den ble jeg glad for😃 vi er voksne mennesker som kan kjøpe oss det vi selv vil ha, og det er for oss mye viktigere å vise at vi setter pris på hverandre i en ellers hektisk hverdag. Anonymkode: be7ff...8f2 7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #28 Del Skrevet 3. november Jeg forventer ikke flotte eller dyre gaver annet enn til kanskje runde bursdager og bryllupsdager. Å få en genser, bok eller plante til 46-årsdagen eller 17 års bryllupsdag synes jeg er helt topp. Vi har mer enn nok av andre ting å bruke penger og tid på. En liten oppmerksomhet holder i lange baner. Dette går selvfølgelig begge veier. Anonymkode: c9b3f...88c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #29 Del Skrevet 3. november Til dere som synes cubus-genseren var en lusen gave, hva gir dere foreldrene deres til jul? Anonymkode: 26b0e...a52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 3. november #30 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (58 minutter siden): . Å bare gi en tilfeldig genser du ikke har ønsket deg er jo utrolig teit! Jeg forventer i alle fall av mannen som jeg deler livet mitt med at han bryr seg om hva jeg ønsker meg og at han gir meg personlige gaver. Regnet med at du gir klar beskjed om hva du ønsker deg, eller forventer du at han intuitivt vet hva du ønsker deg? Hvis ts hverken har ytret ønske om hva hun ønsker seg eller hvor hun vil at han skal kjøpe gaver så må han jo prøve å finne noe han håper hun setter pris på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #31 Del Skrevet 3. november Jeg har en kjæreste som ikke er er så god på dette med gaver. (Både uttalt av ham og erfart av meg 😂) Hans «kjærlighetsspråk» er andre ting, så det plager meg ikke. Blir uansett glad for at han prøver. Genser hadde blitt tatt godt i mot av meg. Anonymkode: 3738e...4d6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfon Skrevet 3. november #32 Del Skrevet 3. november (endret) Jeg tenker gaven er en ting. Går du å kjøper noe så krever det liten innsats. Kjøp en gave og langt viktigere legg ved et eget kort som beskriver hvor glad du er i kjæresten din, gjerne sett ved et bilde(av dere sammen) som du printer ut på en fotobutikk fra telefonen din. Ikke kjøp kort fra Kiwi/Hallmark kort. Kjøp fargede ark på Clasern eller hobbybutikk og klipp til. Kortet er viktigere enn gaven:) Endret 3. november av Alfon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #33 Del Skrevet 3. november Alle kjenner vel begrepet "cubusbarn".... Anonymkode: 6838c...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #34 Del Skrevet 3. november Tartufo skrev (49 minutter siden): Hvis det er merinoullgenser fra Cubus, har de god kvalitet i forhold til prisen, og er supre utover høsten og vinteren. Personlig ønsker jeg ikke å bruke de dyre ullklærne mine til 5-6000 når jeg går turer og er aktiv på vinteren, så Cubus-gensere blir brukt masse. Hvorfor tror du en lys, enkel merinoullgenser blir hengende ubrukt? Lurt å bytte til rett størrelse, men ellers en fin gave, selv om den var forholdsvis billig, synes jeg. Hadde blitt glad. Dyrere klær ønsker jeg å kjøpe selv. Beklager, jeg har åpenbart ikke lest tråden godt nok til å fått med meg nyansene av gaven, altså, at det dreier seg om en «lys, enkel merinoullgenser». Høres ut som noe som kan være gangbart fra mange, men ut fra hovedinnlegget å bedømme, ikke spot on for henne. Du setter situasjonen i perspektiv; ullklær til 5-6000 er det mest absurde jeg har hørt. Enig i at Cubus-varianten evt er mer anvendelig. Anonymkode: 6f682...65b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #35 Del Skrevet 3. november Kålrota skrev (1 time siden): Hvordan vet du det? Jeg fikk ullgenser i fjor, det var en av de mest gjennomtenkte gavene jeg har fått. (Jeg fryser pga medisiner). Mannen til TS kan jo ha tenkt lenge på hva som kan passe best selv om hun ikke er enig? Leser du hva du selv skriver? Du ble glad for en ullgenser fordi du selv sier du er frysen, dette visste mannen din ser det ut som. Ingenting i Ts sitt innlegg viser at hun ble glad for den gaven, så da passet den jo ikke i det hele tatt, som betyr da at han ikke har gjort noe innsats i å kjøpe noe ts ville blitt glad for. Hvis ts selv ikke er enig i at den passer h*n, så er det jo ikke en «passende» gave??😆 Anonymkode: 7cd49...dfe 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #36 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Til dere som synes cubus-genseren var en lusen gave, hva gir dere foreldrene deres til jul? Anonymkode: 26b0e...a52 Hva har det med saken å gjøre? Hva man gir sine foreldre..? Anonymkode: 6f682...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #37 Del Skrevet 3. november Jeg synes dette er utaknemmelig av deg Hi. Jeg endte opp med å gi utgått konfekt (visste ikke at datoen var feil) og en ting til bilen til min samboer. Han var glad uansett han for gaven til bursdagen fordi han var ikke vant til å få gaver til bursdagen. Han la mye mer innsats inn i gaven til meg. Det går litt frem og tilbake. I år fikk jeg blomster, mens han fikk en ny bukse, undertøy og drikkeflaske. Vi tjener ikke dårlig, men det er tanken (og det praktiske) som teller hos oss. Om det er 100 kr eller 5000 er trivielt. Vi blir begge glade for omtanken vi har for hverandre. Anonymkode: 5c8b1...f73 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. november #38 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud jeg hadde også blitt skuffet, det høres jo ut som at han har lagt NULL tanke i den gaven. De som påstår at du er utakknemlig her troller jo åpenbart. Å bare gi en tilfeldig genser du ikke har ønsket deg er jo utrolig teit! Jeg forventer i alle fall av mannen som jeg deler livet mitt med at han bryr seg om hva jeg ønsker meg og at han gir meg personlige gaver. Det samme gjør jo selvsagt jeg tilbake. Jeg går ikke og kjøper en tilfeldig bukse til han som han aldri har ønsket seg, eller et tilfeldig verktøy. Anonymkode: 7aed7...490 Det er da virkelig ikke å trolle å ha andre meninger enn deg, dessuten ser det ut som om du og TS er i mindretall her, så hvis vi skal begynne å diskutere hvilken mening som er riktig kan vi starte med å telle svar i denne tråden. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #39 Del Skrevet 3. november Jeg er kvinne, vil bare si til menn at for de fleste kvinner så er det omtanken som ligger bak en gave som betyr mest, så den holdningen Ts og noen andre i tråden gir uttrykk for er ikke det vanlige blant kvinner flest. (men det er tydeligvis flere enn jeg trodde...) Anonymkode: a502d...db4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #40 Del Skrevet 4. november Hadde blitt kjempeskuffet. Både over merke, størrelse, og pris. Viser jo at han ikke kjenner deg i det hele tatt. Samtidig, det er mannen din? Da har dere jo noen runder med jul og bursdag bak dere. Var det bare i år det var fullstendig miss? Har dere snakket om forventninger og ønsker når det kommer til gaver? Har vært gift i mange år selv. Vi hjelper bare hverandre, og kjøper heller noen småting vi vet den andre setter pris på i tillegg. Anonymkode: bb436...956 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå