Gå til innhold

Flørting på treningsenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvem mener du sutrer?

Jeg spør fordi jeg ikke ønsker å plage damene.

Jeg har aldri tatt kontakt med en eneste dame for å unngå å plage de.

Anonymkode: 11200...71b

At unge menn føler det er sånn er en tragedie. Det er ikke din feil at du har fått dette inntrykket, men det er feil. Du kan snakke med kvinner uansett hvor du er. Om de ikke er komfortabel med det så må de holde seg hjemme.

Anonymkode: 9dd29...c51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At unge menn føler det er sånn er en tragedie. Det er ikke din feil at du har fått dette inntrykket, men det er feil. Du kan snakke med kvinner uansett hvor du er. Om de ikke er komfortabel med det så må de holde seg hjemme.

Hold deg hjemme selv. Dette andre jeg litt som psykisk terror å ikke aannerkjenne andres grenser eller opplevelse. Ingen har krav på noens tid.

Anonymkode: bbc61...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Så skuffende! Han var ikke på trening i går. Det vil si at han mest sannsynlig henger på kvinneguiden og har lest dette…og synes nå jeg er en innbilsk crazylady😝

Anonymkode: 2b7e2...47a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ts her. Så skuffende! Han var ikke på trening i går. Det vil si at han mest sannsynlig henger på kvinneguiden og har lest dette…og synes nå jeg er en innbilsk crazylady😝

Hehe, nei - det er da slettes ikke sikkert! Kan hende han hadde andre planer? Jeg sier bare: go for it!

Jeg spurte for en tid tilbake her inn om det var ok å ta kontakt med folk på treningssenteret (riktignok en fremmed, ikke en bekjent). Svaret jeg fikk ble et soleklart nei, det virker som om mange har skikkelig fordommer mot sånt. Men hallo?! Om man ikke ønsker å treffe folk via apper, så er jo treningssenteret et ypperlig sted? Og som en annen nevne: en avtale om felles trening kan fort bli til noe mer. Det høres i alle fall veldig lovende ut :)

Anonymkode: b01d1...01e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hehe, nei - det er da slettes ikke sikkert! Kan hende han hadde andre planer? Jeg sier bare: go for it!

Jeg spurte for en tid tilbake her inn om det var ok å ta kontakt med folk på treningssenteret (riktignok en fremmed, ikke en bekjent). Svaret jeg fikk ble et soleklart nei, det virker som om mange har skikkelig fordommer mot sånt. Men hallo?! Om man ikke ønsker å treffe folk via apper, så er jo treningssenteret et ypperlig sted? Og som en annen nevne: en avtale om felles trening kan fort bli til noe mer. Det høres i alle fall veldig lovende ut :)

Anonymkode: b01d1...01e

Det er bare fordi vi er litt skadd over hvor mye rart som blir gjort. Om noen er kjempe trivelige så er det jo bra folk finner hverandre. Å mange av oss ønsker også kontakt med noen vi liker. 

Det er bare det at vi må tenke konsekvent, som gjør at det blir mye, sosiale antenner snakk og, ikke krenk noen osv. Føler vi prøver å oppdra folk siden det er så mye sykt. Men om noen ikke trenger oppdragelse håper jeg de ser mellom linjene å vet at noen folk er seg greit prøver seg også. 

Er ikke på app og håper å møte mann på ekte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Update fra ts! Ja nå er dere sikkert spente..neida…

har vært noen uker uten trening nå pga skade men på mandag møtte jeg på han igjen, da ble vi sittende å prate en time og når vi sa hadet ga han meg et kyss på kinnet😍 er dette et bra tegn? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 20.28):

🤣🤣

kan du ikke spørre om dere kan ta en kaffe eller øl etter trening da? 

Anonymkode: e7756...0fc

Det er ikke bra å drikke alkohol etter trening.

Anonymkode: 1f802...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 20.38):

Kjør på. Kjenner maaange nå som har funnet maken sin på treningssenteret. Veldig fin sjekke-arena sånn sett. Så lenge det er ektefølt fra din side og du ikke overtenker hans oppførsel bør det være helt uproblematisk. Ikke spørr om klining da hahaha, men legg gjerne litt an på han.

Anonymkode: b516f...b78

Kun folk som kjenner hverandre fra før snakker med hverandre på treningssenter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 9.00):

Kommer an på om du er oppegående (kjekk egentlig 🙃) eller ikke. 

Anonymkode: bd494...835

Første gang jeg har sett en dame være ærlig om dette. Utseende triumfer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 8.35):

Trodde ikke det var lov å prate/flørte med damer på treningssenter jeg?

Trodde det bare var lov på apper og på byen?

Anonymkode: 11200...71b

Det er lov hvis du er kjekk, som den andre brukeren innrømte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lov hvis du er kjekk, som den andre brukeren innrømte.

Nei. Kjekkhet er subjektivt. Mange som sikkert er stereotyp kjekke men har en helt forferdelig vibe, å da vil man jo ikke ha dem etter seg.

Se an kroppspråk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 3.54):

Absolutt. Man kan snakke til/med hvem man vil i det offentlige rom.

Er man normalt fungerende rent kognitivt, holder man jo kjeft og går videre når man ikke får respons eller blir avvist på annen måte. Problemet er de creepsa som ikke forstår avvisninger selvom de er subtile.

De ytterst få gangene jeg har opplevd menn som ikke forstår at min manglende respons er en avvisning, så har jeg måtte bli tydeligere og det kan skape noen kjipe situasjoner.

Om en mann/gutt ikke er komfortabel med å bli avvist, så må de holde seg hjemme, eller i det minste slutte å #villebaresnakkelitt som dårlig fordekte sjekkeforsøk.

Når det er sagt, så er det oftest ganske lett å få vært i fred på trening. Etter jeg begynte å trene med hodetelefoner, så får jeg trene i fred. De som henvender seg til en som trener+har hodetelefoner på, er jo enten psykisk utviklingshemmet eller av annen årsak mangler fullstendig sosial kompetanse. De møter man ekstremt sjeldent.

Anonymkode: 5ccd3...e2e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 20.23):

Trener på samme treningsenter som en bekjent av meg. Vi har  alltid hatt en god Tone oss i mellom og praten flyter bra. I det siste har han begynt å flørte litt med meg på treningssenteret og jeg flørter litt tilbake. Han kommer ofte bort og prater og gir klem etc. jeg lurer på om jeg skal dra det litt videre, legge litt ann på han? Liker dere menn det? Det virker som han liker meg, men er veldig respektfull og komplimentene går på at jeg er godt trent, ikke noe dirty. Han er også ganske på på sosiale medier. Noen ganger får jeg bare lyst til å spørre om han vil kline eller noe, tror dere at det blir for drøyt?  

Skal dere stå og klineidy på gymmen da, eller gjemme dere bort i en krok? 😅

Hva med å starte på en normal måte som faktisk kan avdekke hva han føler for deg? En kaffe pleier å være en god start..

Anonymkode: 38742...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal dere stå og klineidy på gymmen da, eller gjemme dere bort i en krok? 😅

Hva med å starte på en normal måte som faktisk kan avdekke hva han føler for deg? En kaffe pleier å være en god start..

Anonymkode: 38742...f53

Ja må manne meg opp til å spørre. Men fikk et kyss på kinnet sist gang på trening, så det gir litt forhåpninger❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DittHåp skrev (På 4.11.2024 den 11.17):

Treningssentre er stedet hvis man vil møte noen

Nei.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 12.15):

Helt fair det, men han trenger ikke å være så kjip. Han gir jo et stygt blikk hvis man bare så mye som smiler til han. Også synes jeg at det tar seg dårlig ut å forskjellsbehandle såpass ekstremt. Han kan jo være vennlig selvom han egentlig vil ha noen andre, eller ikke er romantisk eller seksuelt interessert i noen. Nei, han er en dust og jeg har lyst til å sparke han i leggen og andre steder óg.

Anonymkode: b516f...b78

Hvorfor smiler du til han? Det er tydelig at du egentlig liker han og synes han er kjekk. Du er sikkert litt sjalu også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 3.54):

Du kan bare snakke med damer hvis du er kjekk, hvis ikke møtes du med fiendtlighet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du kan bare snakke med damer hvis du er kjekk, hvis ikke møtes du med fiendtlighet.

Dette er jeg uenig i. De få gangene jeg blir prata til på treningssenter er jeg hyggelig tilbake uansett utseende. Jeg smiler og nikker til folk på trening, fåtallet gjør det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er ikke helt sant. Min bror er dritkjekk (får like mange likes på Tinder som kvinner) og han har blitt møtt med drittsekkoppførsel både på treningssenteret og på gata. Det kan være mange ulike årsaker til at en kvinne er fiendtlig mot en annen person, det trenger ikke å ha noe med kjønn å gjøre engang.

Når det er sagt, selvfølgelig er tilgjengeligheten for kjekke menn på et helt annet nivå enn for mindre kjekke menn. Det er ikke noe å gjøre med det, du må tilpasse deg vår tid og akseptere at kvinner står fritt til å både velge og velge bort. Sånn er det 🙂

Anonymkode: 2b769...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke helt sant. Min bror er dritkjekk (får like mange likes på Tinder som kvinner) og han har blitt møtt med drittsekkoppførsel både på treningssenteret og på gata. Det kan være mange ulike årsaker til at en kvinne er fiendtlig mot en annen person, det trenger ikke å ha noe med kjønn å gjøre engang.

Når det er sagt, selvfølgelig er tilgjengeligheten for kjekke menn på et helt annet nivå enn for mindre kjekke menn. Det er ikke noe å gjøre med det, du må tilpasse deg vår tid og akseptere at kvinner står fritt til å både velge og velge bort. Sånn er det 🙂

Anonymkode: 2b769...a25

Ja, akkurat som tilgjengeligheten for vakre kvinner er på et helt annet nivå enn for mindre vakre kvinner. Sånn er det for begge kjønn. 

Det som er viktig å huske, er det samme som en over skrev om udstråling/vibe. Det er f.eks. en mann på mitt treningssenter som er veldig kjekk å se på, men som virker innbilsk og selvopptatt, og som står og nyter synet av musklene sine i speilet støtt og stadig (vel og merke ikke under selve øktene), og det er så totalt turn off. Han hadde jeg avvist glatt (hvis jeg hadde fått sjansen 😄)

Utseende betyr mye, men smil, vennlighet og en varm udstråling topper det hver eneste gang. Husk det, dere som klager over at kvinner bare vil ha "alfamenn". Nei, vi vil ikke nødvendigvis det. 

Anonymkode: dda0a...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...