Gå til innhold

Flørting på treningsenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjør på. Kjenner maaange nå som har funnet maken sin på treningssenteret. Veldig fin sjekke-arena sånn sett. Så lenge det er ektefølt fra din side og du ikke overtenker hans oppførsel bør det være helt uproblematisk. Ikke spørr om klining da hahaha, men legg gjerne litt an på han.

Anonymkode: b516f...b78

Trodde kvinner var på treningssenter for å trene. Ikke snakke med andre. 

Anonymkode: ea7b6...bb7

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Trodde kvinner var på treningssenter for å trene. Ikke snakke med andre. 

Ja, det er mange som er det. Men så lever vi i en verden med variasjon og hvor folk finner hverandre tiltrekkende også. Treningssenter er et nei for alle som ikke forholder seg til sosiale koder.

Anonymkode: bbc61...be9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Han kommer bort hver gang jeg møter han, sist gikk jeg bort til han, så prater vi såpass mye at vi må liksom ta oss i det og avslutte slik at vi får trent. Han er absolutt ikke sleezy på noe måte, men la merke til at han så på meg når jeg sto lent mot et vindu og derfor så han i speilbilde av vinduet. Skal ikke spørre om han vil kline da…men hadde vært gøy. Jeg tenker at jeg ser han på trening i kveld. 

Anonymkode: 2b7e2...47a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. Han kommer bort hver gang jeg møter han, sist gikk jeg bort til han, så prater vi såpass mye at vi må liksom ta oss i det og avslutte slik at vi får trent. Han er absolutt ikke sleezy på noe måte, men la merke til at han så på meg når jeg sto lent mot et vindu og derfor så han i speilbilde av vinduet. Skal ikke spørre om han vil kline da…men hadde vært gøy. Jeg tenker at jeg ser han på trening i kveld. 

Er han sånn kun mot deg eller mot alle? Det er en fyr på treningssenteret mitt som er iskald mot alle uten om én, og jeg og mine er helt overbevist om at han liker hun fordi han nettopp kun oppfører seg som en gentleman mot hun. Vi andre er som luft. Har personlig lyst til å sparke han i leggen fordi han er så dust.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er han sånn kun mot deg eller mot alle? Det er en fyr på treningssenteret mitt som er iskald mot alle uten om én, og jeg og mine er helt overbevist om at han liker hun fordi han nettopp kun oppfører seg som en gentleman mot hun. Vi andre er som luft. Har personlig lyst til å sparke han i leggen fordi han er så dust.

Hvorfor? Han skyller jo ikke folk å være med alle? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Han skyller jo ikke folk å være med alle? 

Helt fair det, men han trenger ikke å være så kjip. Han gir jo et stygt blikk hvis man bare så mye som smiler til han. Også synes jeg at det tar seg dårlig ut å forskjellsbehandle såpass ekstremt. Han kan jo være vennlig selvom han egentlig vil ha noen andre, eller ikke er romantisk eller seksuelt interessert i noen. Nei, han er en dust og jeg har lyst til å sparke han i leggen og andre steder óg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han skylder deg ingenting. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han skylder deg ingenting. 

Det er ikke det jeg sier heller da dust. Vi skylder hverandre vanlig folkeskikk når vi omgås offentlig. Hun er ikke så jævlig special at alle vi andre fortjener å bli oversett på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke det jeg sier heller da dust. Vi skylder hverandre vanlig folkeskikk når vi omgås offentlig. Hun er ikke så jævlig special at alle vi andre fortjener å bli oversett på den måten.

Vet ikke hva slags senter du trener på. Sikkert på bygda. Men her i byen overser alle hverandre på treningssenter 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hva slags senter du trener på. Sikkert på bygda. Men her i byen overser alle hverandre på treningssenter 

Hah, jeg trener i byen, men ikke i sentrum. Det er et ressurssterkt strøk med fine grøntområder. Litt alle kjenner alle preg i bydelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Høres ut som du er sjalu. Bruker du å snakke med alle du møter? 

Hun er spesiell for han, slik oen er spesielle for deg. Har du ikke bedre forhold med noen? Trodde alle hadde folk de likte ekstra godt, eller at det er vanlig for reserverte å også forelske seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Helt fair det, men han trenger ikke å være så kjip. Han gir jo et stygt blikk hvis man bare så mye som smiler til han. Også synes jeg at det tar seg dårlig ut å forskjellsbehandle såpass ekstremt. Han kan jo være vennlig selvom han egentlig vil ha noen andre, eller ikke er romantisk eller seksuelt interessert i noen. Nei, han er en dust og jeg har lyst til å sparke han i leggen og andre steder óg.

Det er ikke forskjellsbehandling når du er på et offentlig sted. Han kunne gått inn dit og ut igjen, å det er ikke noe noen kunne ha krevd.

Han gor stygge blikk fordi han merker dere er obsessed og er ikke det minste interisert i å ha dere nær.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor er du så opptatt av han i utgangspunktet?

Anonymkode: bd494...835

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du så opptatt av han i utgangspunktet?

Anonymkode: bd494...835

Ressurssterkt område så hun. Sikkert fordi han er rik. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er jo det kvinnene har gitt tydelig beskjed om at man skal gjøre. Så da tenker jeg at de er fornøyd med at alle unngår dem.

Anonymkode: 7c011...572

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo det kvinnene har gitt tydelig beskjed om at man skal gjøre. Så da tenker jeg at de er fornøyd med at alle unngår dem.

Anonymkode: 7c011...572

Han har kontakt med ei. Det er han som ikke vil ha kontant i det tilfellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg har aldri sett han snakke med noen andre, sikkert fordi han ikke kjenner noen andre? Jeg snakker ikke med noen fremmede på treningssenteret, men smiler og sier hei til folk da, synes det er litt koselig jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trodde ikke det var lov å prate/flørte med damer på treningssenter jeg?

Trodde det bare var lov på apper og på byen?

Anonymkode: 11200...71b

Ikke lov for stygge folk. Ok for vakre.

Anonymkode: f25a7...d4f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...