AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Del Skrevet 3. november 2024 Squirter du? Er du stolt av det eller synes det er flaut? Menn har dere noe meninger om damer som squirter? jeg er en stolt squirter 😀 Anonymkode: 9b5d4...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wet Elsker Skrevet 3. november 2024 #2 Del Skrevet 3. november 2024 Det er helt herlig, har vært med flere som gjør det. Eneste minus er når en skal slikke og det bare renner nesten hele tiden🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Del Skrevet 3. november 2024 Nei, og er glad for det. Gris overalt! Anonymkode: a9a71...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #4 Del Skrevet 3. november 2024 Oook Anonymkode: 9b5d4...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, og er glad for det. Gris overalt! Anonymkode: a9a71...691 Det vet ikke du som ikke squirter. Ja, jeg squirter, og synes det er godt med orgasme uansett om jeg squirter eller ikke. Anonymkode: b3425...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wet Elsker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det vet ikke du som ikke squirter. Ja, jeg squirter, og synes det er godt med orgasme uansett om jeg squirter eller ikke. Anonymkode: b3425...9b9 Deilig du liker det og deler. Send meg gjerne en melding😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7 Del Skrevet 4. november 2024 Hvorfor får man følelsen av at det er mange kvisete tenåringsgutter her inne som skulker skolen? Anonymkode: 2961b...f88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #8 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det vet ikke du som ikke squirter. Ja, jeg squirter, og synes det er godt med orgasme uansett om jeg squirter eller ikke. Anonymkode: b3425...9b9 Tror du ikke jeg har sett folk som squirter, bare fordi jeg ikke gjør det selv? 😅 Anonymkode: a9a71...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #9 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor får man følelsen av at det er mange kvisete tenåringsgutter her inne som skulker skolen? Anonymkode: 2961b...f88 Vel, fordi det er det. Jeg er en av dem, bare at jeg ikke er kvisete og skulker ikke skolen. Jeg tar nemlig skole veldig seriøst og siker mot å bli ingeniør. Men grunnen til at jeg befinner meg her er fordi noen ganger få føler seg litt kåt, og enkelte (Som f.eks meg) har fantasier om eldre kvinner. Men ikke eldre enn 35, det blir for gammelt for lille meg Anonymkode: 86a22...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #10 Del Skrevet 4. november 2024 Wet Elsker skrev (7 timer siden): Deilig du liker det og deler. Send meg gjerne en melding😉 Nei, hvorfor skal jeg det? Så jeg kan gi deg noe å runke etter? Glem det. Anonymkode: b3425...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #11 Del Skrevet 4. november 2024 Sykeste fantasien min er at dama tar tak i håret mitt og presser det mot underlivet mens hu spruter meg i ansiktet. Anonymkode: 3dc24...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #12 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg squirter av og til ja. Anonymkode: 9ca28...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. november 2024 #13 Del Skrevet 5. november 2024 Traff ei på en countryfestival på en torsdagskveld, for mange år siden.. På kort varsel.. hun ville at jeg skulle massere G-punktet hennes, samtidig som jeg slikket og sugde på klitten.. Woow.. her var det ei som hadde peiling, tenkte jeg.. Hun fikk orgasme.. men hun squirtet også. Da med små millimeters bevegelser på begge stedene, vi ble begge like overrasket at hun squirtet, for vanligvis skal jo denne svake stimuleringen bare gi G-punkts orgasme. Hun unnskyldte seg for at hun sprutet i ansiktet mitt, men hun hadde ikke kontroll på det i det heletatt. Og hun har aldri squirtet før, hun har bare hørt at noen gjør det. Jeg måtte beroligge henne med, at jeg syntes det var digg og tennende.. Dagene etter, sprutet hun på nytt💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copro Skrevet 5. november 2024 #14 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.44): Squirter du? Er du stolt av det eller synes det er flaut? Menn har dere noe meninger om damer som squirter? jeg er en stolt squirter 😀 Anonymkode: 9b5d4...ef4 Du har all grunn til å være stolt!! 😘😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #15 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg squirter innimellom, men jeg synes ikke noe om det. Skulle gjerne bare hatt orgasmen uten squirtingen, synes det er grisete og litt flaut. 😳 Anonymkode: 06bed...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #16 Del Skrevet 6. november 2024 Alltid med en eks. Tror var pga en litt bøyning oppover på utstyret hans. Orgasme kjennes helt som vanlig men det ble gris uten like. Jeg liker best at jeg ikke gjør det. Kan være litt mer spontan uten å må legge ned håndklær først, eller all vasking av sengetøy etter. Anonymkode: 09e8d...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå