AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #101 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I tillegg er disse jentene veldig unge. Menn flest bør lese seg opp på hva som skjer med kvinnekropper i løpet av livet, i form av hormonelle endringer, svangerskap, fødsler, kvinnesykdommer, overgangsalder osv. Vi fungerer ikke på samme måte som menn, at vi bare kan spise sunt og trene, så er vi tynne hele livet. Anonymkode: ffd10...78f Alle kvinner (og menn) jeg kjenner som faktisk trener konstruktivt og spiser sunt i passe mengder, er slanke også etter svangerskap og overgangsalder. Men en del tror det er trening å gå turer og å gå på zumba og yin yoga, og tror sunn mat er fullkornpasta og mengder av grovbrød og skummetmelk, tofu og beyond-burger og smakssatt skyr - de er ikke slanke. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kardashian-looken er selvfølgelig overdrevet. Men i min omgangskrets er tendensen at menn flest ønsker noe former, ikke flat, tynn kropp. Anonymkode: ffd10...78f Jeg har flere omgangskretser. De som er opptatt av trening liker best slanke sterke kropper, andre bryr seg ikke. Kjenner ingen som faktisk foretrekker såkalte kurver (chubby ala kardashians), men mange som ikke synes det er så farlig fordi de har viktigere verdier enn utseende. Trøndere1 skrev (48 minutter siden): Mulig flaks, men i min omgangskrets så er det slik at de kvinnene som svangerskap har satt mest spor etter seg så er det hos de som hadde former å litt for mye vekt i utgangspunktet. 100% av de som var modelltynne har svangerskap satt minimalt med spor. 100 % sånn her også. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg synes svulmende biceps og sixpack er skikkelig turn-off. Jeg tar mye heller de samme kiloene i form av litt valpefett. Anonymkode: 95bb5...8eb Det er vi sterkt uenige gitt. Jeg liker best muskler, men i mangel på muskler foretrekker jeg tynn. Fett annet enn som et tynt lag polstring er avtennende på både kvinner og menn. Anonymkode: d89e9...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #102 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 kanskje de liker å danse samba eller noe sånt. Anonymkode: 7298a...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 4. november 2024 #103 Del Skrevet 4. november 2024 "Menn" har alltid hatt forskjellige preferanser. Det er ingenting som har endret seg. Moter og ønskede standarer har alltid vært skiftende. Vent noen år så er plutselig "Kardashian-kropper" in igjen. "Menn" vil ikke bytte deg ut etter hva som trender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #104 Del Skrevet 4. november 2024 Er det mulig å ha en tråd om 'tynne damer' uten å slenge masse dritt om kroppsfassongen? 'Prepubertal kropp'. 'formløs', 'tømmerstokk'... som dere lirer av dere! Anonymkode: 1f87f...ed7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #105 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg har alltid hatt mye hofter, lår og rumpe, i kombinasjon med en smal midje. Har ikke ligget på overvekt på bmi skalaen, men alltid hatt en del kjøtt på beina og vil ikke betegne meg som «tynn» på noe tidspunkt. Likevel har jeg fått masse oppmerksomhet det motsatte kjønn hele livet. Selv på videregående rundt 2010, da dette med tynnhet fortsatt hang litt igjen i motebildet, så ble kroppen min hypet blant gutta. Jeg får fortsatt masse positiv oppmerksomhet, og har ikke merket at det har endret seg noe der. Konklusjonen min er derfor at veldig mange menn foretrekker noe annet enn kun «tynn» (som enkelte her i tråden påstår menn kun liker), og at synet på kvinnekroppen ikke har endret seg betydelig med trender. Anonymkode: 2f170...a0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #106 Del Skrevet 4. november 2024 Dere skjønner at det er ingenting som er "in" i manneverden ja? "In" er ikke ett konsept som eksisterer i manneverden. Jeg har alltid likt tynne kvinner. Aldri har jeg sett på en Victoria's Secret katalog heller. Anonymkode: b05fc...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #107 Del Skrevet 4. november 2024 Finner sexy kvinner som har noen ekstra kilo på seg. Men kvalitetskvinner er slanke. Ser flotte ut i kjole og dress. Anonymkode: d0206...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #108 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): «De fleste menn burde heller fokusere på eget utseende.» Anonymkode: 95bb5...8eb Nettopp. I stedet for å være opptatt av å leite etter feil ved kvinners utseende, bør de heller fokusere på eget utseende og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: ffd10...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #109 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle kvinner (og menn) jeg kjenner som faktisk trener konstruktivt og spiser sunt i passe mengder, er slanke også etter svangerskap og overgangsalder. Men en del tror det er trening å gå turer og å gå på zumba og yin yoga, og tror sunn mat er fullkornpasta og mengder av grovbrød og skummetmelk, tofu og beyond-burger og smakssatt skyr - de er ikke slanke. Jeg har flere omgangskretser. De som er opptatt av trening liker best slanke sterke kropper, andre bryr seg ikke. Kjenner ingen som faktisk foretrekker såkalte kurver (chubby ala kardashians), men mange som ikke synes det er så farlig fordi de har viktigere verdier enn utseende. 100 % sånn her også. Det er vi sterkt uenige gitt. Jeg liker best muskler, men i mangel på muskler foretrekker jeg tynn. Fett annet enn som et tynt lag polstring er avtennende på både kvinner og menn. Anonymkode: d89e9...fd9 Mens andre menn faktisk liker kvinner, med pupper og rumper. Det er ikke feminint å ha masse muskler og flatt bryst. Anonymkode: ffd10...78f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 4. november 2024 #110 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.28): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 Viktoriahvafornoe..? . Jeg elsker store rumper og tjukke lår..og svære pupper som henger tungt akkurat like mye som før i tida..🤭 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #111 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.28): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 Det er du som ser på feil menn. Anonymkode: 0e21f...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #112 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det mulig å ha en tråd om 'tynne damer' uten å slenge masse dritt om kroppsfassongen? 'Prepubertal kropp'. 'formløs', 'tømmerstokk'... som dere lirer av dere! Anonymkode: 1f87f...ed7 Ingen klarer å snakke like mye dritt om kvinner som andre kvinner! Anonymkode: 0e21f...8f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 5. november 2024 #113 Del Skrevet 5. november 2024 Store former betyr helseproblemer. Det var ikke så «big is beautiful» alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #114 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen klarer å snakke like mye dritt om kvinner som andre kvinner! Anonymkode: 0e21f...8f8 Hallo, menn har også skrevet kommentarene. Anonymkode: f8cbd...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #115 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hallo, menn har også skrevet kommentarene. Anonymkode: f8cbd...f1a Jeg har aldri hørt en mann snakke nedlatende om en kvinnekropp i mitt liv. De snakker nedlatende på andre måter (kaller oss sutrtete, dumme, McFlurry, irriterende, etc.). Anonymkode: f60ee...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #116 Del Skrevet 5. november 2024 Sander33 skrev (5 timer siden): Store former betyr helseproblemer. Det var ikke så «big is beautiful» alikevel. Kommer an på hva man legger i uttrykket store former. Jeg har alltid assosiert det med stor rumpe og pupper, men det har jo blitt misbrukt i nyere tid til å bety at sykelig fedme er attraktivt, noe det naturligvis ikke er. Anonymkode: 98536...5b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 5. november 2024 #117 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kommer an på hva man legger i uttrykket store former. Jeg har alltid assosiert det med stor rumpe og pupper, men det har jo blitt misbrukt i nyere tid til å bety at sykelig fedme er attraktivt, noe det naturligvis ikke er. Anonymkode: 98536...5b1 Store former er vel stor kropp, mye rumpe og pupper og stor midje. men er midja smal så er det «formfull» og «vel dreid».. For min del kan dama være så stor hun vil, så lenge hun har midje, og kan fint ha mage. Dame uten hofter og midje er som en mann med stor mage. Dealbreaker. Markert midje/hofter er undervurdert. Det er sunnhetstegn. Og fruktbarhets symbol. Utrolig digg. Hofter og midje😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #118 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Konklusjonen min er derfor at veldig mange menn foretrekker noe annet enn kun «tynn» (som enkelte her i tråden påstår menn kun liker), og at synet på kvinnekroppen ikke har endret seg betydelig med trender. Anonymkode: 2f170...a0e En annen mulighet er vel at menn tenner på _kvinner_ og kan gi oppmerksomhet til både tynne og kraftigere jenter. Så er spørsmålet om kvinner synes at det er greit, eller om det er problematisk også om menn er mindre selektiv på kroppsfasong 🙂 Anonymkode: 95bb5...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #119 Del Skrevet 5. november 2024 Sander33 skrev (2 timer siden): Store former er vel stor kropp, mye rumpe og pupper og stor midje. men er midja smal så er det «formfull» og «vel dreid».. For min del kan dama være så stor hun vil, så lenge hun har midje, og kan fint ha mage. Dame uten hofter og midje er som en mann med stor mage. Dealbreaker. Markert midje/hofter er undervurdert. Det er sunnhetstegn. Og fruktbarhets symbol. Utrolig digg. Hofter og midje😍 Det er ikke undervurdert og heller ikke et fruktbarhet symbol. Eller, symbol, men ikke sannheten, da har vi ikke hatt alle disse andre kropstypene. Anonymkode: f8cbd...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #120 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke undervurdert og heller ikke et fruktbarhet symbol. Eller, symbol, men ikke sannheten, da har vi ikke hatt alle disse andre kropstypene. Anonymkode: f8cbd...f1a Jeg har midje, så var ikke bittert ment, bare som en uenighet. Anonymkode: f8cbd...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå