AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #21 Del Skrevet 3. november 2024 Har aldri og kommmer nok aldri til å like tynne eller unaturlige kvinner. At målet skal være manglende spor av de livene de har formet, har jeg aldri forstått..? Anonymkode: adbcc...334 1 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #22 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 jeg vilha damer med bryster, lår og legger. ikke syltynne. må ha noe å ta i, noe å holde i når bakfra eller hun på topp. Anonymkode: 066f5...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #23 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har aldri og kommmer nok aldri til å like tynne eller unaturlige kvinner. At målet skal være manglende spor av de livene de har formet, har jeg aldri forstått..? Anonymkode: adbcc...334 Nå er du kvinne da 😂 Anonymkode: 49106...95a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 3. november 2024 #24 Del Skrevet 3. november 2024 Elsker rumper! Spretne, trente, runde hofter. Det er jo helt naturlig. Går og trener man får man rumpe. Altså klokt å gå etter det når man skal formere seg... Tror det instinktet ligger hos mange menn. Pupper er mindre interessant. Liker de ikke altfor store. Alt fra A til D er helt ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #25 Del Skrevet 3. november 2024 Etter nesten halve livet sammen med "formfulle kvinner" har jeg blitt mer kresen. Handler ikke bare om utseende, men også å komme seg opp av sofaen, være i aktivitet, holde seg frisk, ikke alltid være "sliten" osv. Så nå blir den neste slank, ellers får det bare være. Anonymkode: ef4f6...950 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #26 Del Skrevet 3. november 2024 For meg er dette bortimot perfekt. Kan godt ære litt større eller noe mindre. Anonymkode: ea976...261 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #27 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg forstår egentlig ikke hvorfor vi på kvinneguiden diskuterer så mye hvilken type kropp menn vil ha? Har aldri brydd meg, man er jo bare den man er, noen får vel spiseforstyrrelser andre tar operasjoner fordi de skal prøve å være slik menn ønsker. Anonymkode: 31e14...225 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #28 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slanke kvinner har aldri vært "ut" hos menn. Slanke kvinner har alltid vært å foretrekke. At kvinner skal ha former har mer vært en kvinneting, fordi kvinner lar seg inspirere og presse av såkalte idealer, som overhodet ikke er idealer. Men klart, du finner menn som liker både tynn, slank, overvektig og tjukke. Som liker både stavprofil, timeglassprofil og epleprofil. Menn er individuelle. Men likevel har majoriteten menn alltid foretrukket slanke kvinner. Anonymkode: c03bf...338 " Men likevel har majoriteten menn alltid foretrukket slanke kvinner ". ALLTID faktisk, du har gått rundt og spurt alle menn i verden om dette skjønner jeg? Får håpe at du er perfekt selv da, og at en kvinne finner deg/har funnet deg, som den perfekte mannen du sikkert er. Anonymkode: 8b5e3...1ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #29 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 tror ikke menn har endret så mye smak, men mer damer som følger trender og tror automatisk at menn følger etter. Menn har aldri likt falske unaturlige store rumper, ser bare merkelig ut spør du meg. godt å se at den trenden er på vei ut. Nå må dere damer slutte å bli påvirka av kjendiser som Kim Kardashian, det er ikke sunt eller godt for noen, slett alle sosiale medier kontoer. Anonymkode: 7818b...f8f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 3. november 2024 #30 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 Jeg har aldri hatt noen andre preferanser enn slanke damer. Ingenting har forandret seg her. Jeg ser heller ikke menn som snur seg etter damer med svære romper på gata. De snur seg isteden etter de slanke, akkurat som de alltid har gjort. Og nå om dagen er de slanke i mindretall, så da er det kanskje ikke så rart at de får enda mer oppmerksomhet enn før? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #31 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): " Men likevel har majoriteten menn alltid foretrukket slanke kvinner ". ALLTID faktisk, du har gått rundt og spurt alle menn i verden om dette skjønner jeg? Får håpe at du er perfekt selv da, og at en kvinne finner deg/har funnet deg, som den perfekte mannen du sikkert er. Anonymkode: 8b5e3...1ff Ikke bli så fornærmet da. Jeg er slank selv, men er ikke perfekt. Jeg forventer heller ikke at kvinner skal være perfekt. Det kan gjerne være både strekkmerker, arr, føflekker og kviser for min del. Bare hun ellers er slank så er det det jeg og menn flest foretrekker. Heller en slank kvinne med livets innhold på kroppen enn operasjonsrumper, botox, silikon eller treningskropper. Er en naturlig og slank kvinne så mye å forlange fra menn, synes du? Anonymkode: c03bf...338 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #32 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg er tjukk, men har alltid hatt draget. Null problem med å få kjæreste eller sexpartner. Var gift I 25 år, men hadde stadig menn etter meg. Som skilt null problem å få kjæreste eller sexpartner. Har aldri skjønt hvorfor. Men sånn er det. Jeg trives som rund, men er enig i at det er både sunnest og vakrest å være passe slank. Er sprek, men burde kvittet meg med 20 kilo. Er disponert for fedme og bruker medisiner som øker matlyst og søthunger. Er veldig svak, dårlig viljestyrke, når det gjelder søtsaker, kaker, bakst ol. Men draget har jeg merkelig nok Anonymkode: aaed8...75d 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #33 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke bli så fornærmet da. Jeg er slank selv, men er ikke perfekt. Jeg forventer heller ikke at kvinner skal være perfekt. Det kan gjerne være både strekkmerker, arr, føflekker og kviser for min del. Bare hun ellers er slank så er det det jeg og menn flest foretrekker. Heller en slank kvinne med livets innhold på kroppen enn operasjonsrumper, botox, silikon eller treningskropper. Er en naturlig og slank kvinne så mye å forlange fra menn, synes du? Anonymkode: c03bf...338 Det er fortsatt flere overvektige menn enn kvinner i Norge. De kan ikke forlange en slank kvinne. 70% av menn mot 40% av kvinner har bmi over 25. Anonymkode: aaed8...75d 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. november 2024 #34 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er tjukk, men har alltid hatt draget. Null problem med å få kjæreste eller sexpartner. Var gift I 25 år, men hadde stadig menn etter meg. Som skilt null problem å få kjæreste eller sexpartner. Har aldri skjønt hvorfor. Men sånn er det. Jeg trives som rund, men er enig i at det er både sunnest og vakrest å være passe slank. Er sprek, men burde kvittet meg med 20 kilo. Er disponert for fedme og bruker medisiner som øker matlyst og søthunger. Er veldig svak, dårlig viljestyrke, når det gjelder søtsaker, kaker, bakst ol. Men draget har jeg merkelig nok Anonymkode: aaed8...75d Det trenger ikke være så merkelig. Mange faktorer som spiller inn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 3. november 2024 #35 Del Skrevet 3. november 2024 goodbeforelong skrev (1 minutt siden): Det trenger ikke være så merkelig. Mange faktorer som spiller inn 😊 Jeg er visst veldig sjarmerende har jeg hørt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. november 2024 #36 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 Det er homser og damer som styrer moteverdenen og følgelig hva som er in. Endret 3. november 2024 av Brunello 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #37 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fortsatt flere overvektige menn enn kvinner i Norge. De kan ikke forlange en slank kvinne. 70% av menn mot 40% av kvinner har bmi over 25. Anonymkode: aaed8...75d Det har du sikkert rett i. Forlange er ikke riktig ord, det var feil av meg å bruke. Foretrekke er riktig ord. Menn generelt foretrekker slanke kvinner. Men det betyr ikke at andre kvinner er avskrevet, for du finner menn som foretrekker alt annet også. Akkurat som kvinner. Menn er ikke ulik kvinner sånn sett. Men jeg er ganske sikker på at kvinner flest ikke foretrekker menn som har stor rumpe, ølmage, pupper osv, men foretrekker at menn er slanke. Normalvektige. Anonymkode: c03bf...338 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. november 2024 #38 Del Skrevet 3. november 2024 Pingvinen skrev (4 minutter siden): Jeg er visst veldig sjarmerende har jeg hørt. Ikke sant. Der har du en positiv faktor. Tipper du er enig selv? 👏😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 3. november 2024 #39 Del Skrevet 3. november 2024 Pingvinen skrev (6 minutter siden): Jeg er visst veldig sjarmerende har jeg hørt. Sjarmerende er uansett en topp ti kvalitet , uavhengig av kilo / kropp😘🫶 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #40 Del Skrevet 3. november 2024 Så lenge dama ikke har tønne form så er personligheten det viktigste. /M Anonymkode: 98a72...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå