Bbbb Skrevet 5. november 2024 #141 Del Skrevet 5. november 2024 Etter min erfaring med menn har de alltid ønsket tynne damer. 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #142 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mens min mann liker slanke damer med mer modell rett ned kropp. Han liker ikke fyldige lår,store romper osv. Folk er ulike vettu😅 Anonymkode: 305db...dc6 Å bra er det, siden vi er ulike. Jeg har fyldige lår og rumpe, takk til verden at det finnes noen som finner det sexy 😅 Anonymkode: f8cbd...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #143 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om størrelsen er redigert, med huden, lys og lignende er det. Helheten av henner er plettfri forbi normalen, om du skjønner? De redigerer en del ganger proporsjoner også, men noen har en slik rumpe, så tror ikke det er direkte urealistisk. Det ser litt ut som implantater på formen, men kan være ekte. Eller redigert, hvem vet. Men måten hun er duset ut kan du ikke forvente, så håper ikke du gjør det. Anonymkode: f8cbd...f1a Ser jo at hun er unaturlig glatt. Var selve fasongen jeg mente. Anonymkode: ea976...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #144 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun er pen, men du har lite nettvett. Hun ser ikke sånn ut på ekte, dette er et kjempe redigert bilde. Anonymkode: f8cbd...f1a Det er det ikke. Dette er ikke en unormal rumpe om man faktisk trener riktig. Som mange gjør. Det at du ikke vet såpass sier meg at du ikke har mye vett generelt eller bare er gammel Anonymkode: e8d6f...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #145 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sånn ser den perfekte kvinne ut. Ikke alle kan komme dit, men om dere holder litt igjen på julematen, og trener jevnt og mye, kan alle rekke å få en sommerkropp det er verdt å vise frem. Heia! Anonymkode: ea976...261 Hun her er sånn damer skal se ut. Og også årsaken til man ikke gidder å bruke tid på å ligge med eldre damer. Fordi man kan velge disse istedet. Anonymkode: e8d6f...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #146 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det ikke. Dette er ikke en unormal rumpe om man faktisk trener riktig. Som mange gjør. Det at du ikke vet såpass sier meg at du ikke har mye vett generelt eller bare er gammel Anonymkode: e8d6f...6a1 Om du ser en kommentar jeg skrev lengre ned, sa jeg det samme. Jeg sa det er ikke urealistisk kroppsform, det er huden og alt det, helheten av bildet som er urealistisk. Typisk ukeblad kanskje ai. Men rumpen er en mange kan ha. Kanskje har hun operert seg, det vet ikke jeg, men det er ikke utenkelig at hun her er sånn. Både med trening og uten spesielt mye trening. Når jeg ser på bildet tenker jeg det er ai da. Det er noe så falskt. Men skjønner det som eksempel. Bare ikke forvent at hun er akkurat sånn, ikke hold pusten for da..ja. Anonymkode: f8cbd...f1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #147 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ser en kommentar jeg skrev lengre ned, sa jeg det samme. Jeg sa det er ikke urealistisk kroppsform, det er huden og alt det, helheten av bildet som er urealistisk. Typisk ukeblad kanskje ai. Men rumpen er en mange kan ha. Kanskje har hun operert seg, det vet ikke jeg, men det er ikke utenkelig at hun her er sånn. Både med trening og uten spesielt mye trening. Når jeg ser på bildet tenker jeg det er ai da. Det er noe så falskt. Men skjønner det som eksempel. Bare ikke forvent at hun er akkurat sånn, ikke hold pusten for da..ja. Anonymkode: f8cbd...f1a Er ikke gammel og har selv større rumpe. Anonymkode: f8cbd...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #148 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke gammel og har selv større rumpe. Anonymkode: f8cbd...f1a Naturlig. Trener ikke mye. Anonymkode: f8cbd...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 5. november 2024 #149 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.34): Tror de fleste menn har egne preferanser og ikke bare går etter hva som er "in"... Anonymkode: 52774...fff AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 19.22): Jeg endrer ikke preferanser ut ifra hva samfunnet har bestemt er "in".. Anonymkode: b5f75...590 Tror veldig mange forandrer preferanser etter hva som er "in", jo. Et godt eksempel på det er jo hvordan synet på naturlig kjønnsbehåring har endret seg på bare noen få tiår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. november 2024 #150 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 20.41): Jeg er tjukk, men har alltid hatt draget. Null problem med å få kjæreste eller sexpartner. Var gift I 25 år, men hadde stadig menn etter meg. Som skilt null problem å få kjæreste eller sexpartner. Har aldri skjønt hvorfor. Men sånn er det. Jeg trives som rund, men er enig i at det er både sunnest og vakrest å være passe slank. Er sprek, men burde kvittet meg med 20 kilo. Er disponert for fedme og bruker medisiner som øker matlyst og søthunger. Er veldig svak, dårlig viljestyrke, når det gjelder søtsaker, kaker, bakst ol. Men draget har jeg merkelig nok Anonymkode: aaed8...75d Den metabolismen spiller ikke alltid på lag nei 😂. Jeg har funnet ut at jeg har en såkalt huleboer kvinne kropp. Den er ekspert i å lagre fett. Så bli slank har jeg egentlig ikke som et mål i seg selv. En sterk kropp derimot. Det er viktig syns jeg 👏👏👏👏. Litt runde former gjør ikke noe tenker jeg. Jeg bryr meg veldig om meg selv helsemessig, så jeg prøver å gjøre det som er bra for kroppen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #151 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 19.05): Ja, bortsett fra 15-18-åringer, er det vel ca 0,01 % damer som har den type kropp, så da har dere noen å konkurrere med. Anonymkode: ed750...4db Som vanlig skal naturlig slanke damer hetses med én gang. Så jævlig forutsigbart og gjennomskuelig. Du får bare forsone deg med at du ikke er av den slanke typen, men det gjør ingenting. Menn liker alt mulig. Du MÅ ikke dra naturlig slanke damer med i din egen usikkerhet og misére. Anonymkode: d3e3e...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #152 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun her er sånn damer skal se ut. Og også årsaken til man ikke gidder å bruke tid på å ligge med eldre damer. Fordi man kan velge disse istedet. Anonymkode: e8d6f...6a1 Dere kan ikke VELGE disse damene. Fordi disse damene ikke velger dere tilbake. Anonymkode: ffd10...78f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #153 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg er stygg og feit og har en mann som er kjekk med IT utdannelse og masse penger, hva sier det? At det bare er dumme damer som godtar fattigemenn 😊 Eller så er dere stygge 😁 Anonymkode: e09c6...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #154 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sånn ser den perfekte kvinne ut. Ikke alle kan komme dit, men om dere holder litt igjen på julematen, og trener jevnt og mye, kan alle rekke å få en sommerkropp det er verdt å vise frem. Heia! Anonymkode: ea976...261 Vedder på at hun kan prompe høyt med den rumpa! Anonymkode: 0e21f...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #155 Del Skrevet 6. november 2024 Når magen er så stor at bevegelser og overganger påvirkes gjør det noe med flyten under sex. Når hun sitter oppå og en merker at magen hennes trykker mot slik at bevegelse hemmes, ja da er det lite annet å gjøre enn å skifte stilling. Sikkert andre som har erfart at stillinger utgår ved overvekt. Anonymkode: f750b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #156 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 18.28): Hva har skjedd det siste året? Alt jeg ser og hører er at dere vil ha slanke små damer. Ass og kurver er liksom ikke interessant lenger... Er det på grunn av Victoria's Secret comebacket? 🤔 Anonymkode: f60ee...1e0 Menn vil ha slanke damer fordi de er mere fruktbare. It's science. Anonymkode: 084bb...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #157 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 8.26): Disse kroppene tilhører MODELLER - det er jobben deres. De har tid og overskudd til å trene 3-4 timer per dag, de har trenere, coacher, ernæringsfysiologer, og de sulter seg gjerne til det usunne. De har heller ikke født barn. Normale kvinner har ikke tid til å trene flere timer hver dag, de må ha energi til å fungere rundt barn, på den vanlige jobben osv. Anonymkode: ffd10...78f Bare tull- er langt over 40 år. Har flere barn. Er fremdeles slank. Anonymkode: 084bb...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 6. november 2024 #158 Del Skrevet 6. november 2024 Vil ikke ha tynne damer , vil ha frodige, myke, flotte kvinner 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #159 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Menn vil ha slanke damer fordi de er mere fruktbare. It's science. Anonymkode: 084bb...271 Innen normal vekt vil jeg anta ja. Men noen vil ha undervektige og de står i fare for å miste mensen. Samme med damer som trener veldig mye. Og de med mye overvekt. Anonymkode: f8cbd...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #160 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 20.47): Det er fortsatt flere overvektige menn enn kvinner i Norge. De kan ikke forlange en slank kvinne. 70% av menn mot 40% av kvinner har bmi over 25. Anonymkode: aaed8...75d Ingen kan kreve noe som helst. Men en mann med bmi på 30 kan utmerket godt lete etter en dame med bmi på 25. På samme måte som en dame på 165cm kan lete etter en mann på 190cm. Eller en dame mer årslønn på 600.000 kan lete etter en mann med årslønn på 900.000. Så lenge man finner en god match og begge er lykkelig så er alt flott. Anonymkode: 95bb5...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå