AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor lenge skal du fortsette å spørre i stedet for å gå til fastlegen og få hjelp? Nei, ikke skriv "jeg har vært hos legen". Du må gå til legen og be om hjelp, evt henvisning. Du blir ikke bedre av å spamme på forum. Anonymkode: 0828c...c54 Kan ikke de som har erfaring svare da:) Anonymkode: 0bcda...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor lenge skal du fortsette å spørre i stedet for å gå til fastlegen og få hjelp? Nei, ikke skriv "jeg har vært hos legen". Du må gå til legen og be om hjelp, evt henvisning. Du blir ikke bedre av å spamme på forum. Anonymkode: 0828c...c54 Har jo som du ser prøvd ulik medisin, så hvorfor du tror jeg ikke er hos legen er litt rart. Anonymkode: 0bcda...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har jo som du ser prøvd ulik medisin, så hvorfor du tror jeg ikke er hos legen er litt rart. Anonymkode: 0bcda...f85 Det er fortsatt legen du må gå til for å prøve ut nye medisiner. Du spør jo de samme spørsmålene igjen og igjen over flere måneder. Tenk hvis du heller hadde brukt de siste månedene på å prøve ut nye medisiner i stedet for å spamme to forum. Da kunne du vært bedre nå. Anonymkode: 0828c...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #24 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fortsatt legen du må gå til for å prøve ut nye medisiner. Du spør jo de samme spørsmålene igjen og igjen over flere måneder. Tenk hvis du heller hadde brukt de siste månedene på å prøve ut nye medisiner i stedet for å spamme to forum. Da kunne du vært bedre nå. Anonymkode: 0828c...c54 Eh nei. Denne tråden er en uke gammel. Jeg trenger innspill og erfaring. Ok. Lev med det. Anonymkode: 0bcda...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eh nei. Denne tråden er en uke gammel. Jeg trenger innspill og erfaring. Ok. Lev med det. Anonymkode: 0bcda...f85 Ikke fornærm intelligensen til andre brukere. Du er veldig lett gjenkjennelig. Hvor mange måneder trenger du innspill og erfaringer? Anonymkode: 0828c...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå