Gå til innhold

Tips mottas

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er med en partner som forventer BJ hver gang vi er intime, og jeg synes ikke noe om det. Han holder igjen ofte også, men noen ganger ønske jeg bare noe som går raskt. Gir dere damer bj hver gang, og hvordan burde jeg gå fram i samtalen for å ikke såre han

Anonymkode: 7626f...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er med en partner som forventer BJ hver gang vi er intime, og jeg synes ikke noe om det. Han holder igjen ofte også, men noen ganger ønske jeg bare noe som går raskt. Gir dere damer bj hver gang, og hvordan burde jeg gå fram i samtalen for å ikke såre han

Jeg syns det er lit rart. Han bør først å fremst gjøre mye for å tilfredsstille deg og dine ønsker. Sex er å gi hverandre mye kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker å suge, må du fortelle han det. Jeg som mann hadde aldri inngått forhold med ei som bare suger av plikt.

Anonymkode: 3504b...f25

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Herregud nei aldri med mindre jeg vil. Såre han? Ærlig talt han kan ikke forvente en avsugning hver gang.

Anonymkode: 69037...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Men er det normalt med bj hver gang? Har ingen gode venniner å spørre om det, og dette er ganske nytt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her. Men er det normalt med bj hver gang? Har ingen gode venniner å spørre om det, og dette er ganske nytt for meg. 

Det er vel helt opp til hver enkelt. Er ikke noen norm på dette.

Du gjør selvfølgelig ikke noe du ikke liker/ønsker å gjøre, uavhengig av hva andre gjør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke liker å suge, må du fortelle han det. Jeg som mann hadde aldri inngått forhold med ei som bare suger av plikt.

Anonymkode: 3504b...f25

Helt enig i den! 

Å bli sugd av ei som ikke ønsker eller liker det selv er uaktuelt for min del også. Ville aldri innledet en slik relasjon hvor oralsex var noe vedkommende vegret seg for og ikke likte å utføre selv. 

Sexlivet skal ikke belage seg på forventninger og pliktet, men ønske og begjær. 

Snakk med din mann om at du ikke tenner på å utføre bj dersom det stilles forventning om at det skal skje hver gang. Og at det er mer opphissende og pirrende for dere begge dersom det blir utført med med egen fri vilje eller et sterkt ønske fra din side.

Pliktsex eller plikthandlinger fører fort til aversjon og vil igjen kunne føre til at du mister helt lysten på både det å suge han og ha sex i det hele tatt. Og det må dere snakke sammen om.

Du spør om det er normalt å suge hver gang. Hmm...ja kanskje for enkelte, men ikke for alle. Men jeg tenker at litt suging, uten at det nødvendigvis ender med orgasme men mer som en del av et forspill eller en del av akten, er relativt normalt. Men dere skal hele veien gjøre det som føles fint og godt for dere begge. Og dine ønsker og det du vil skal alltid også være avgjørende for hva dere gjør. Ikke tankene over hva som evt er normalt eller hva andre gjør.

Og hva og hvem skal egentlig sette standarden for hva som er normalt? 

Anonymkode: 235ea...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er normalt med blowjob HVER gang. Det hadde jeg ikke giddet, selv om jeg liker å suge

Anonymkode: bccb2...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gir ikke bj hver gang, jeg gjør det når jeg har lyst. Nå er jeg gravid og har en mye mer fremtredende brekningsrefleks, så bj har blitt litt ubehagelig for meg. Men gjør det uansett om jeg har lyst. Da får han ikke Jokke i mot samtidig, må ligge helt stille slik at jeg har full kontroll på hvor langt inn jeg klarer å ta den. 

Før graviditet kunne det variere veldig, men bj kanskje omtrent annenhvert samleie. 

Anonymkode: ff403...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brekker meg veldig fort, så suger så sjeldent jeg kan. Og ikke ikke til han kommer. Takler ikke sæden i munnen. Det har jeg gjort noen ganger når jeg var yngre, og var opptatt av å ikke være såkalt prippen. Enten kastet jeg opp eller var kvalm i flere dager. Kan suge litt som forspill. Du må si du ikke liker det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som må noe som helst. 

Synes det er rart å ha sex uten å gå ned på hverandre, men jeg er kanskje alene om det.

Anonymkode: d62ad...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har oralsex hver dag, synes det hører med. Jeg elsker å suge han, det gjør jeg for min egen del også.

Anonymkode: 85efc...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er vanlig å ha oralsex ja, men det er ikke sånn at alle har det og i hvert fall ikke hver gang man har sex. Tenk litt på det som sydenferier. Tilsynelatende har alle i Norge ferie i syden ... det ser i hvert fall sånn ut. Sannheten er dog at det er et sterkt mindretall som faktisk flyr til Granka om sommeren... sånn er det med oralsex også.

Og ikke bare varierer det massevis om hvor mye oralsex par har ... det praktiseres veldig forskjellig også. Noen forhold har det mye og gjerne i flere omganger til orgasmer for begge. I andre par er det bare en som liker å få / gi. Noen bruker det som en del av forspillet, men aldri hele veiene.

Med andre ord; stort sett alt kan sies å være normalt; alltid, noen ganger, aldri.

Og for å være motvekta til de over her som har oralsex nærmest hele tiden; vi har det sjeldent eller nesten aldri. Hun liker ikke å motta og gir stort sett bare når vi dusjer sammen ... og heller ikke hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, sikkert for noen, men absolutt ikke for alle. 

Dere nå lage deres egen normal :) 

Anonymkode: c3906...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er absolutt ikke normalt!!

Anonymkode: 47178...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, TS. Virkelig. 

Jeg hadde tidligere en samboer som var litt lik din. Vi hadde fint forspill, fin sex. Men han forventet at jeg skulle avslutte med å suge ham. 

Og det tok tid. Veldig lang tid. Han holdt igjen og igjen, i det uendelige. Han skjønte ikke at jeg ble sliten. Noen ganger var jeg forkjølet også, og pottetett i nesa. Fikk nesten ikke puste. Likevel var "avslutningen" alltid at han trakk seg ut og dro hodet mitt ned for at jeg skulle suge. 

Han er en eks. EKS. Jeg har ikke sett meg tilbake. 

Anonymkode: f12d4...610

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, vi gjør aldri èn ting hver gang vi er intime.

Bare sunt og fint å snakke om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...