Gå til innhold

Folk som ikke svarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aaaaalt for mange leser bare en melding, som angår dem og som jeg trenger et svar på, men svarer ikke…

Hvor lenge venter man? I dette tilfellet gjelder det noe jeg skal kjøpe for vedkommende, dette i forbindelse med et kjøp jeg skal gjøre på vegne av flere, jeg ba om et svar på fredag, den ene i det parret har sett meldingen, men ingen svar, skal jeg purre igjen, eller skal jeg bare ta det som at de ikke skal ha likevel?

Jeg bare orker ikke å være masete, særlig ikke når det gjelder penger..

Anonymkode: 8ce95...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aaaaalt for mange leser bare en melding, som angår dem og som jeg trenger et svar på, men svarer ikke…

Hvor lenge venter man? I dette tilfellet gjelder det noe jeg skal kjøpe for vedkommende, dette i forbindelse med et kjøp jeg skal gjøre på vegne av flere, jeg ba om et svar på fredag, den ene i det parret har sett meldingen, men ingen svar, skal jeg purre igjen, eller skal jeg bare ta det som at de ikke skal ha likevel?

Jeg bare orker ikke å være masete, særlig ikke når det gjelder penger..

Hvis de ikke svarer , er de ikke interessert . Ikke mas på dem🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et svar på at de ikke skal likevel. Og spør de når det har skjedd, så har du din begrunnelse på din side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg må gjøre dette idag, og jeg må ha svar før kl xx. Hvis ikke blir det ikke noe av". 

Anonymkode: b7411...c19

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (8 minutter siden):

Hvis de ikke svarer , er de ikke interessert . Ikke mas på dem🫶

hudorm1 skrev (4 minutter siden):

Ta det som et svar på at de ikke skal likevel. Og spør de når det har skjedd, så har du din begrunnelse på din side. 

Hvorfor ikke bare svare, jeg syntes det er så frekt.. mister så mye respekt for slike mennesker..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke bare svare, jeg syntes det er så frekt.. mister så mye respekt for slike mennesker..

Det kan jo være at de sto midt i legging av barn , evnt konsert eller på handel , å tenker å svare senere, men så glemmer de det. Ikke ta det så personlig . Vit at de svarer hvis det er noe som er veldig viktig for de. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (15 minutter siden):

Det kan jo være at de sto midt i legging av barn , evnt konsert eller på handel , å tenker å svare senere, men så glemmer de det. Ikke ta det så personlig . Vit at de svarer hvis det er noe som er veldig viktig for de. 

Men da er det så enkelt å la være og åpne meldingen, og svare når man har tid. Å lese og ikke svare, er som å ignorere noen som stiller deg et spørsmål ansikt til ansikt. De aller færreste liker det.

Anonymkode: de681...34b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

I dette tilfellet gjelder det noe jeg skal kjøpe for vedkommende, dette i forbindelse med et kjøp jeg skal gjøre på vegne av flere, jeg ba om et svar på fredag, den ene i det parret har sett meldingen, men ingen svar, skal jeg purre igjen, eller skal jeg bare ta det som at de ikke skal ha likevel?

Eh, det er de jo åpenbart ikke enige i. 

Anonymkode: 2d20d...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Eh, det er de jo åpenbart ikke enige i. 

Hæ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skrevet en melding om at jeg legger inn bestillingen kl. 17 i dag, med en smiley. Da gir du tid til å reagere og beklage for tregt svar. Hvis det er gjentakende med samme person, ville jeg slutte å ta hensyn til vedkommende.

Anonymkode: 14632...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hæ?

Svarer ikke = driter i om du kjøper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare skrevet at du skal kjøpe varen den dagen, det klokkeslettet, så du må ha svar før dette. Har selv klart å glemme å svare på meldinger, det er fort gjort. 

Anonymkode: d59b5...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...