AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #21 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kom og visket meg i øret at han vil ha meg. Han var ganske full, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Skal jeg fortelle hun om det? Kjenner meg direkte redd fordi jeg vet ikke hvordan hun kommer til å reagere hvis jeg forteller. De har vært sammen i litt over 2 år nå og hun er helt obsessed med han. Kommer hun til å få break-down, kommer hun til å gå mot meg, hva vil skje? Og hva gjør jeg med han? Hvordan kommer han til å reagere? Kommer han til å aktivt prøve seg på meg hvis de slår opp? Kommer han til å klikke på meg? Jeg vil virkelig ikke at han skal bli sint på meg. Anonymkode: 66f8e...038 Jeg hadde sagt det til venninna mi. Jeg hadde og sagt hun ikke må stole på han. Garantert utro,og bør dumpe han. Anonymkode: 907a0...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #22 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du sier fra til venninnen din. Hvorfor? Fordi dersom du ikke sier fra så må du enten kutte kontakten med henne eller insistere på at du kun, og kun bare, ønsker treffe henne uten typen. «Hviske i øret» er første steg. Gjør du ikke noe? Da vil «tafse litt» være neste steg. Mannen er et rovdyr - han gjør som han vil inntil noen stopper han. Han har - med sikkerhet - gjort en rekke uønskede tilnærmelser og utvist uønsket adferd før. Så nå vet du at han er farlig. Du kan ikke stå inne for å utsette dine venner for hans selskap. Og hvordan skal du grunngi til din venninne at han ikke lengre er velkommen uten å si fra? Og la oss si du sier fra og hun velger lage drama? Ok. Da ryker vennskapet. Men det gjør det dersom du ikke sier fra også, ts. Det eneste scenarioet der du og din venninne kan beholde vennskapet er det der du sier fra, og hun tror deg. Alle andre scenario ender i vennskapets avslutning. Og hans valg av adferd er ikke ditt ansvar. Ei heller din venninnes valg av reaksjon. Anonymkode: f2b20...4a0 Djeesus. Makan til krisemaksimering. Fyren er ikke automatisk en serieutro slimpropp av den farlige typen bare fordi han dreit seg loddrett ut her. Han var kåt på ts, burde aldri sagt det og var i øyeblikket en dust. Om han er en dust samla sett kommer an på fortiden og fremtiden samla. Jeg hadde latt som ingenting denne gangen, men skulle noe lignende skje igjen må konfrotasjonen taes. Anonymkode: 06d37...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #23 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Si det, som en bestevenninne. Hadde blitt knust hadde jeg funnet ut at min kjæreste sa noe sånt til noen, uansett om det er fylla eller ikke. Det er IKKE greit. Anonymkode: ec7e6...75a Jeg tenker også dette. Virker som flere har veldig vanskeligheter med å klare å kommunisere vanskelige ting på en respektfull og kjærlig måten måte. Er mer redd for hvordan det vil kunne slå tilbake på seg selv. Anonymkode: 0e02c...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #24 Del Skrevet 3. november 2024 En venn av meg fortalte meg en gang at jeg hadde sagt noe sånt til han når jeg var dritings. Jeg fikk et vagt minne av det når han fortalte meg det, men jeg kan love at det overhodet ikke har noe rot i sannheten. Har aldri følt meg tiltrukket av han, så altså bare dumt og pinlig fyllerør. Om jeg var det ville jeg latet som jeg hadde glemt det, med mindre det skjer igjen. Anonymkode: 31f56...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #25 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han kom og visket meg i øret at han vil ha meg. Han var ganske full, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Skal jeg fortelle hun om det? Kjenner meg direkte redd fordi jeg vet ikke hvordan hun kommer til å reagere hvis jeg forteller. De har vært sammen i litt over 2 år nå og hun er helt obsessed med han. Kommer hun til å få break-down, kommer hun til å gå mot meg, hva vil skje? Og hva gjør jeg med han? Hvordan kommer han til å reagere? Kommer han til å aktivt prøve seg på meg hvis de slår opp? Kommer han til å klikke på meg? Jeg vil virkelig ikke at han skal bli sint på meg. Anonymkode: 66f8e...038 Altså, du er ingen bestevenninne hvis du holder kjeft om at kjæresten hennes sjekker damer i fylla. Anonymkode: 8911d...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #26 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Altså, du er ingen bestevenninne hvis du holder kjeft om at kjæresten hennes sjekker damer i fylla. Anonymkode: 8911d...e9e Dette! Men samtidig vil det være aller best å ha bevis når du forteller det, for å unngå drama. Kan du forsøke å ta det opp med han på tomannshånd ansikt til ansikt for å få han til å snakke om at det skjedde, men ha lydinnspilling på tlf? Jeg kunne vært sleip nok til å prøve å ta det opp i en nesten flørtende måte for å få han til å inntømme det, for så å snu på han 😅 Anonymkode: 0cef9...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå