Gå til innhold

Menn som dater, og sier de har ikke tid til et forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.00):

Jeg mener at hvis en mann virkelig er interessert i ei kvinne, så vil de ta seg tid, vise mye interresse. Det er vel lite som kan stoppe en interessert/ forelsket mann? Har jeg rett? 

Når menn sier de ikke har tid og barna kommer først, men kan tenke seg puling ukentlig med lite interaksjoner i mellomtida, så er de ikke interessert. 

Har chattet med flere menn, de opplyser fra start at de kan tenke fwb og har ikke tid til annet på grunn av barn og andre forpliktelser. Veldig mye sånt. De tror visst at vi er så desperat på å bli pult...

Anonymkode: 6d8a7...fc0

Hva er problemet? De er ærlige om hva de er ute etter, så kan damen bestemme selv om hun er interessert i å fortsette eller ikke. 

Anonymkode: 4c6ee...7a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.00):

Jeg mener at hvis en mann virkelig er interessert i ei kvinne, så vil de ta seg tid, vise mye interresse. Det er vel lite som kan stoppe en interessert/ forelsket mann? Har jeg rett? 

I noen tilfeller ja, men det ville vært utrolig frekt å si "jeg vil bare pule deg, jeg liker deg ikke godt nok til å prøve på et forhold"

Anonymkode: 70d7e...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I noen tilfeller ja, men det ville vært utrolig frekt å si "jeg vil bare pule deg, jeg liker deg ikke godt nok til å prøve på et forhold"

Anonymkode: 70d7e...d28

Ikke frekt, ærlig. Det er mye frekkere å lyve til dama om at man ønsker forhold på sikt, for å få tilgang på uforpliktende sex med henne.

Anonymkode: 50376...0ee

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke frekt, ærlig. Det er mye frekkere å lyve til dama om at man ønsker forhold på sikt, for å få tilgang på uforpliktende sex med henne.

Enig, det hadde jeg blitt forbannet for. Å ikke være noens preferanse for mer er ikke personlig.

Anonymkode: 3c6b3...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.05):

He's just not that into you. En mann som virkelig vil ha deg vil tidvis ofre sin egeninteresse for å få deg. De du beskriver her er kun ute etter å tømme seg. Du som person er nada selv om de trekker en fasade for å gi deg det motsatte inntrykket. Snakker av erfaring her.

Anonymkode: d2ddc...95b

Tviler på at jeg hadde ofret egeninteressene mine for en dame. Og jo penere og yngre hun hadde vært (dvs jo høyere seksuell markedsverdi), jo viktigere hadde det vært å jekke ned egoet hennes og vise at hun ikke er en prioritet.

Anonymkode: fea2f...e80

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tviler på at jeg hadde ofret egeninteressene mine for en dame. Og jo penere og yngre hun hadde vært (dvs jo høyere seksuell markedsverdi), jo viktigere hadde det vært å jekke ned egoet hennes og vise at hun ikke er en prioritet.

Sykelig hjerne. Ber for damene, at de slipper.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og så lurer dere på hvorfor mange kvinner er fiendtlig innstilt til menn generelt. Er det rart?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette har jeg også personlig erfaring med og er 100% enig i det du dier det er mye verre å lyve om det og gudskjelov de er ærlige. 

Men må ikke menn forstå realiteten? Veldig få kvinner vil ha rutinemessig sex uten følelser der mannen bare reiser seg opp og drar til sitt deretter. 

Er det mange av de? Slik det fremstår på KG er nesten ingen kvinner på tilbudssiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette har jeg også personlig erfaring med og er 100% enig i det du dier det er mye verre å lyve om det og gudskjelov de er ærlige. 

Men må ikke menn forstå realiteten? Veldig få kvinner vil ha rutinemessig sex uten følelser der mannen bare reiser seg opp og drar til sitt deretter. 

Er det mange av de? Slik det fremstår på KG er nesten ingen kvinner på tilbudssiden?

Det er da en god del kvinner her inne som er i FWB-forhold og sier de trives med det, så det er ikke uvanlig på kvinnesiden heller. Forskjellen tror jeg først og fremst ligger i at menn er mer åpen for sånt når de også egentlig leter etter noe varig. Sånn mens de leter kan de godt ha det litt gøy på veien. Sex er sex for dem. Mens for kvinner er sex en del av kjærlighet.

Anonymkode: 4ba33...942

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er da en god del kvinner her inne som er i FWB-forhold og sier de trives med det, så det er ikke uvanlig på kvinnesiden heller. Forskjellen tror jeg først og fremst ligger i at menn er mer åpen for sånt når de også egentlig leter etter noe varig. Sånn mens de leter kan de godt ha det litt gøy på veien. Sex er sex for dem. Mens for kvinner er sex en del av kjærlighet.

Anonymkode: 4ba33...942

Sex er sex for dem, likevel er det kvinner som utsettes for shaming, ikke menn som har det for gøy. 🤯 Hvorfor må det være slik?Det er ikke rettferdig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og så lurer dere på hvorfor mange kvinner er fiendtlig innstilt til menn generelt. Er det rart?

Jeg lurer ikke på det, jeg har ikke merket noe til det, egentlig. Tvert imot synes jeg det er skremmende hvor naive mange kvinner virker å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg lurer ikke på det, jeg har ikke merket noe til det, egentlig. Tvert imot synes jeg det er skremmende hvor naive mange kvinner virker å være.

Kan du forklare hva du mener med naiv i denne sammenheng? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan du forklare hva du mener med naiv i denne sammenheng? 

Alt fra å bli tatt nakenbilder av, til ikke å skjønne at han fyren som sender melding på Insta er ute etter noe, og at en mannlig bekjent som vil henge sammen bare er en venn, for å nevne noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 10.28):

Det er ikke det. 

Men i veldig mange land har de samme holdning til eget land, så virker som at vi har det lettere andre steder fordi vi er ikke som de som bor der. Slik de fra andre land, ikke er som vi som bor her for oss. 

Vi er jo det, men det er bare en mer positiv holning tydelighvis. Exotiske briller. 

Det kommer litt an på hva man mener med utlandet da. Det er en del land der seriøse forhold fortsatt er normen og det blir ansett som dårlig å pule rundt. 

Anonymkode: 99fb2...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tinder, overraskende mange

Anonymkode: 57e35...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Alt fra å bli tatt nakenbilder av, til ikke å skjønne at han fyren som sender melding på Insta er ute etter noe, og at en mannlig bekjent som vil henge sammen bare er en venn, for å nevne noe. 

Jeg har da flere mannlige venner/bekjente som bare er venner jeg. 

Anonymkode: 2bd1e...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...