Gå til innhold

Menn som dater, og sier de har ikke tid til et forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er veldig mange 50/50 pappaer som bare ønsker selskap annenhver uke. 

De har ingen motivasjon for å få seg kjæreste og bygge opp et seriøst forhold. 

Det er de jo fullstendig berettiget til, men de må være ærlige på det. 

Anonymkode: 02a54...112

Det gjør noen kvinner og, jeg har jo verken tid, mulighet eller overskudd til noen mer. Enig i at man bør være ærlig om det da 😊

Anonymkode: 2bd1e...568

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Klart det er. 
Jeg skrev innlegget rett over her. 
Kort tid etter at flingen med denne faren ble avsluttet traff jeg han jeg skulle gifte meg med og få barn med. 
Still going strong✊🏻

Anonymkode: 2bb09...593

Er du sånn babe, siden du behandles som prinsesse? 

Anonymkode: 6d8a7...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bare skuffet over at menn er sånn. Det er ingen kjærlighet i denne verden lenger. 

Selvsagt er det det. Er ikke de fleste i langvarige forhold?

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er veldig mange 50/50 pappaer som bare ønsker selskap annenhver uke. 

De har ingen motivasjon for å få seg kjæreste og bygge opp et seriøst forhold. 

Det er de jo fullstendig berettiget til, men de må være ærlige på det. 

Anonymkode: 02a54...112

Dette tror jeg nok svært mange som har datet 50/50-mammaer også har erfart. Så får man selv vurdere om man vil fortsette og date med det som utgangspunkt. Personlig mener jeg man lett rigger seg for skuffelse om man vil noe mer enn det.

Inntrykket mitt er at nettdating er fullt av folk med forpliktelsesangst. Ingen tør å satse for tenk om neste date, som bare er noen sveip unna, er bedre?

For meg løste i alle fall ting seg ganske raskt etter at jeg slettet Tinder 🥰

Anonymkode: 10835...8bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja jeg er ganske sikker på det.

Det er ikke det. 

Men i veldig mange land har de samme holdning til eget land, så virker som at vi har det lettere andre steder fordi vi er ikke som de som bor der. Slik de fra andre land, ikke er som vi som bor her for oss. 

Vi er jo det, men det er bare en mer positiv holning tydelighvis. Exotiske briller. 

Anonymkode: 3c6b3...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Bare skuffet over at menn er sånn. Det er ingen kjærlighet i denne verden lenger. 

Lykke til med letingen etter den rette, det er ikke lett. Jeg har selv hatt det vanskelig med å finne en dame ville dele livet med meg, få familie og barn. Jeg fant min på et annet kontinent, venter nå på familiegjenforening med kone og stedatter.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg kan ikke huske personlig å noen gang ha fått det jeg vil ha, som er en mann som elsker meg som seg selv. 

Kanskje du har urealistiske forventninger når du vil ha en mann som elsker deg like mye som han elsker seg selv. Det må da være bra hvis han elsker deg for den du er, prioriterer deg og behandler deg bra. 

Anonymkode: 3a8bc...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje du har urealistiske forventninger når du vil ha en mann som elsker deg like mye som han elsker seg selv. Det må da være bra hvis han elsker deg for den du er, prioriterer deg og behandler deg bra. 

Anonymkode: 3a8bc...cee

Ja det er jo det de ikke gjør da🤯 Bare virkelig egoistiske på alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er jo det de ikke gjør da🤯 Bare virkelig egoistiske på alt. 

Men det sagt er det jo selvsagt også min feil for å tillate det. Så best å ikke tillate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stian42 skrev (24 minutter siden):

Lykke til med letingen etter den rette, det er ikke lett. Jeg har selv hatt det vanskelig med å finne en dame ville dele livet med meg, få familie og barn. Jeg fant min på et annet kontinent, venter nå på familiegjenforening med kone og stedatter.

Venter dere på godkjenning, eller er dere bare borte fra hverandre for tiden? Håper du ser dem snart igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Venter dere på godkjenning, eller er dere bare borte fra hverandre for tiden? Håper du ser dem snart igjen 😊

Vi venter på at saken blir behandlet og godkjent. Har ventet i 5 måneder til nå, men har fått med meg at ventetiden er gjennomsnittlig på 1 år og 4 måneder nå.

Så vi tar til tålmodigheten, vi vet godt at det er verdt det og ønsker ikke annet enn å få leve sammen.

Det er vanskelig til tider, men vi får det til. Jeg drar dit til julen og blir der med henne i 3 uker. Så har noe jeg ser veldig frem til. Takk for det ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stian42 skrev (1 minutt siden):

Vi venter på at saken blir behandlet og godkjent. Har ventet i 5 måneder til nå, men har fått med meg at ventetiden er gjennomsnittlig på 1 år og 4 måneder nå.

Så vi tar til tålmodigheten, vi vet godt at det er verdt det og ønsker ikke annet enn å få leve sammen.

Det er vanskelig til tider, men vi får det til. Jeg drar dit til julen og blir der med henne i 3 uker. Så har noe jeg ser veldig frem til. Takk for det ❤️

Åh, det er lang ventetid 😔 Så koslig 💖Håper dere får sees masse og at saken blir godkjennt før dere vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt de er ærlige om det.

Fwb er ikke aktuelt for meg. Jeg er kvinne og alene med barn deler av tiden, men jeg ønsker meg jo en kjæreste selv om jeg i hvert fall i starte ikke kan møte han hver dag. Det vil jo ikke skje før det har gått så lang tid at barn kan introduseres. 

Anonymkode: 823a3...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor ikke begynne å sette pris på en manns ærlighet snart? Hvorfor skal det alltid bli en sak, og ikke minst rakkes ned på når de vil noe annet enn deg? Alternativt kunne de sagt alt du ønsket å høre, fått det de vil ha, for så å stikke. Høres det kjent ut?

Anonymkode: d6e8b...69a

Men hvorfor kontakter dere menn som bare ønsker puling damer som har gjort det tydelig på profilen at se kun vil ha seriøse forhold? Jo, fordi de ikke leser profilene, men sveiper i vildens sky. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.00):

Jeg mener at hvis en mann virkelig er interessert i ei kvinne, så vil de ta seg tid, vise mye interresse. Det er vel lite som kan stoppe en interessert/ forelsket mann? Har jeg rett? 

Når menn sier de ikke har tid og barna kommer først, men kan tenke seg puling ukentlig med lite interaksjoner i mellomtida, så er de ikke interessert. 

Har chattet med flere menn, de opplyser fra start at de kan tenke fwb og har ikke tid til annet på grunn av barn og andre forpliktelser. Veldig mye sånt. De tror visst at vi er så desperat på å bli pult...

Det er jo bare å avvise de som sier de er ute etter dette, eller der du merker de ikke viser skikkelig interesse. De som sier det rett ut trenger du aldri å tvile på, så det er jo veldig greit tenker jeg. Men det at de setter barna først betyr ikke automatisk at de ikke er interessert i et seriøst forhold. Du kan ikke forvente at noen med barn vil sette deg forran barna. Da er de i tilfelle en dårlig forelder og ikke noen du bør satse på om du ønsker barn i alle fall. Jeg vil heller aldri sette en kjæreste forran barna mine, men jeg er absolutt ute etter et serøst og varig forhold. Det er en god del menn der ute som ser etter noe varig og seriøst også, så om du selv er tydelig på hva du ser etter helt fra start bør du kunne finne dem.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at hvis en mann virkelig er interessert i ei kvinne, så vil de ta seg tid, vise mye interresse. Det er vel lite som kan stoppe en interessert/ forelsket mann? Har jeg rett? 

Jepp. 

Anonymkode: 4ce7d...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når menn sier de ikke har tid og barna kommer først, men kan tenke seg puling ukentlig med lite interaksjoner i mellomtida, så er de ikke interessert. 

Har chattet med flere menn, de opplyser fra start at de kan tenke fwb og har ikke tid til annet på grunn av barn og andre forpliktelser. Veldig mye sånt. De tror visst at vi er så desperat på å bli pult...

Basert på egne tanker.

hvis jeg skulle blitt skilt og sittet med 2 barn annen hver uke.. 

så er det siste jeg er keen på en ny kjæreste.. skjønner han veldig godt.

Gå fra en masete ex-kone til nytt forhold tror jeg sitter langt inne!

Anonymkode: f8cbb...1d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.08):

Ja, du har rett.

Også håper de at kvinner er like interessert i noe uforpliktende.

Anonymkode: 9003f...393

Og det kan de jo være.

Anonymkode: f3ad6...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Basert på egne tanker.

hvis jeg skulle blitt skilt og sittet med 2 barn annen hver uke.. 

så er det siste jeg er keen på en ny kjæreste.. skjønner han veldig godt.

Gå fra en masete ex-kone til nytt forhold tror jeg sitter langt inne!

Anonymkode: f8cbb...1d8

Men da må du godta at de aller fleste kvinner ikke ønsker å være din knulledukke annenhver uke. Så da må du belage deg på høyrehånda og Netflix. Menn må virkelig slutte å klage at "kvinner er for kresne" og at "kvinner ikke vil ha dem", når det eneste de kan tilby kvinner, er sex annenhver uke, etter mannens tidsplan.

Anonymkode: 50376...0ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Og det kan de jo være.

Anonymkode: f3ad6...85b

Det kan de være, ja. Problemet er at det er så mange menn som tilbyr noe uforpliktende, at mange pene damer vasser i slike tilbud. Konkurransen for den aktuelle mannen vil derfor være svært hard. Det er også mange færre kvinner som godtar å bli brukt for sex annenhver uke, at sexdates stadig blir avlyst i siste liten fordi noe har skjedd med barna osv, enn det finnes menn som tilbyr noe sånt.

Anonymkode: 50376...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.51):

Men kjære deg, slik er både menn og kvinner. Vi lever våre unike liv som i perioder gjør det vanskelig å prioritere et forhold. Så skal man også være klar mentalt for et forhold. Og videre er ikke forhold noe alle ønsker seg generelt. At du da blir møtt med ærlighet, i stedet for lureri, burde være noe vi alle satte pris på, og noe flere burde være. Vi ønsker vel ikke at de som har integritet nok til å være ærlig om sine intensjoner og ønsker skal slutte å være det?

Anonymkode: d6e8b...69a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...