AnonymBruker Skrevet 3. november #21 Del Skrevet 3. november Det er faktisk ikke noe å diskutere engang, man er faktisk blind hvis man ikke har fått det med seg. Jeg ser det tydligst på jobb og på byen. Menn går også aktivt til verks hvis de virkelig vil ha noen. All form for risiko blir døvet ned når de først får et mål for øyet. Sitat Kan det da også bety at menn er ekstra greie mot folk når driftene virkelig presser på? Jeg tror det er noe i det her og. Jeg har sett menn si og gjøre helt absurde ting når de først har sterke behov. En kompis av storebroren min løy om å være ansatt for flyktningshjelpen for å forføre en dame han ville ligge med som var veldig opptatt av bistand og social justice. Han er jo egentlig helt i motsatt enda og støtter Trump og håper at en Trump-skikkelse dukker opp her. Roste hun opp og ned og hun var den vakreste i verden osv. Jaja, tar uansett alt med en klype salt personlig. Har nå da ganske god self-awarenes til å skille mellom svada og komplimenter med substans. Anonymkode: 4a95a...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #22 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. Stemmer det eller spiller jeg meg selv et puss? Jeg vil gå så langt som å påstå at det er unektelig. Faktisk er måten menn behandler deg på direkte proporsjonal med hvor tiltrukket de er av deg. Jeg tror det også er grunnen til at menn blir drittsekker etter ligging, for da er hormon-brillene av (til neste gang). Kan det da også bety at menn er ekstra greie mot folk når driftene virkelig presser på? Tanker? Her ser jeg bort ifra disse mennene som gir komplimenter i hytt og pine mellom hver setning i samtaler, fordi det er jo ikke ekte komplimenter men et forsøk på å vinne stemmer/bli likt som en politiker, eller skape en avslappet atmosfære hvis man opplever atmosfæren som anstrengt. Anonymkode: 80ee7...fcb Nei, kjenner meg ikke igjen. Er kald og avvisende mot kjipe mennesker. Dette er nok et spadetak som er med på å grave dypere i «snille menn» graven, og er med på å gjøre snille menn mer utilgjengelig for dere. Men lite å gjøre med det Anonymkode: 329c9...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 3. november #23 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. Stemmer det eller spiller jeg meg selv et puss? Jeg vil gå så langt som å påstå at det er unektelig. Faktisk er måten menn behandler deg på direkte proporsjonal med hvor tiltrukket de er av deg. Jeg tror det også er grunnen til at menn blir drittsekker etter ligging, for da er hormon-brillene av (til neste gang). Kan det da også bety at menn er ekstra greie mot folk når driftene virkelig presser på? Tanker? Her ser jeg bort ifra disse mennene som gir komplimenter i hytt og pine mellom hver setning i samtaler, fordi det er jo ikke ekte komplimenter men et forsøk på å vinne stemmer/bli likt som en politiker, eller skape en avslappet atmosfære hvis man opplever atmosfæren som anstrengt. Anonymkode: 80ee7...fcb Du blir behandlet som menn med andre ord. Likestilling da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #24 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. En sånn mann hadde jeg pælma ut om han så forgudet meg. Se hvordan en person behandler de som ikke kan gi vedkommende noe eller bidra med noe i deres liv, så ser du hva slags person det er Anonymkode: 38085...c41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #25 Del Skrevet 3. november Tror det varierer utifra hvordan noen er som person. Anonymkode: e2232...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #26 Del Skrevet 3. november Kan ikke si jeg kjenner meg igjen, synes menn hovedsakelig er veldig hyggelige og behandler meg fint 😊 Har fått et par mannlige venner de siste årene, og de hjelper meg villig med ting av eget initiativ uten å ønske noe tilbake annet enn vennskap. Han ene er 20 år eldre enn meg og godt gift, han er bare snill 😊 Anonymkode: b49fb...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #27 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg observerer at menn oppfører seg ekstremt kaldt, avvisende og nærmest frekt mot damer de ikke er seksuelt interessert i. Stemmer det eller spiller jeg meg selv et puss? Det stemmer. Anonymkode: 080a8...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #28 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ene er 20 år eldre enn meg og godt gift, han er bare snill 😊 Tror du. Mannen min var også sånn som løp rundt til alle damebekjentskaper i nød, men det var jo fordi han ville at de skulle like ham og feede egoet hans. Gjerne med noe attåt. Anonymkode: 080a8...634 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #29 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du. Mannen min var også sånn som løp rundt til alle damebekjentskaper i nød, men det var jo fordi han ville at de skulle like ham og feede egoet hans. Gjerne med noe attåt. Anonymkode: 080a8...634 Jeg er blitt godt kjent med kona hans og, så det tror jeg virkelig ikke 😄 Anonymkode: b49fb...152 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #30 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja. Må innrømme jeg holder litt kjølig distanse til de kvinnene jeg føler null tiltrekning mot. Fordi jeg har, akkurat som kvinner selv har erfart, brent meg på å være overhyggelig. Siden jeg er ganske kjekk (joda litt selvskryt), har det ofte skjedd at kvinner vil ha noe mer enn kun vennskap, mens jeg overhodet ikke er interessert. Derfor er litt kjølig distanse bra for å beskytte seg selv. Hvilke kvinner har ikke opplevd at et uskyldig smil til en mann fører til uønsket oppmerksomhet? Ikke glem at menn også kan oppleve likedan. Anonymkode: 4f730...033 Må innrømme at jeg behandler menn på samme måten av de grunnene du nevner. Anonymkode: 0c572...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #31 Del Skrevet 3. november Syntes menn er utrolig hyggelig jeg, foretrekker ofte menn over kvinner, kvinner er vanskelig å forstå, kan late som de liker deg og plutselig er du frøset ut, uten å vite hvorfor. Menn er rett fram, ærlig og respektfull. Og er de interessert er det tydelig også, med masse kommunikasjon og søte gester. Det er mitt inntrykk værtfall 😊 Anonymkode: da9f8...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 3. november #32 Del Skrevet 3. november Jeg kjenner meg ikke igjen i det i det hele tatt. Alle menn i min familie, vennekrets og jobbnettverk er hyggelige mot meg. Tviler veldig sterkt på at alle har lyst til å ligge med meg. Hvis man stadig opplever at folk er kjipe mot en, bør en vurdere a. om man omgås feil type folk eller b. om man ikke er spesielt trivelig selv. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Cæsar Skrevet 3. november #33 Del Skrevet 3. november Jeg behandler kvinner respektabelt uavhengig om jeg finner de attraktive eller ikke. Hvis jeg oppfører meg kaldt er det fordi jeg ikke vil være creepy og flørtende mot fremmede folk 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 3. november #34 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja vi er grusomme monstre. Står bare å ser på hvis uattraktive kvinner er i nød. Anonymkode: 6b7e2...a44 Denne fikk meg til å le ordentlig! AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen menn er snille uten å forvente noe igjen. Siterer en mannlig kollega på 60+ Anonymkode: cc62b...d3d Det sier nok mye om din kollega. Men min erfaring er at du finner både fine og ikke så fine folk innenfor den svære gruppen "menn" faktisk er. Min erfaring tilsier at du finner mange som er snille uansett. Noen er til og med så snille at de nesten blir litt for selvutslettende, og man må be dem om å tenke på seg selv også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #35 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tror du. Mannen min var også sånn som løp rundt til alle damebekjentskaper i nød, men det var jo fordi han ville at de skulle like ham og feede egoet hans. Gjerne med noe attåt. Anonymkode: 080a8...634 Nonstop1 skrev (17 minutter siden): Denne fikk meg til å le ordentlig! Det sier nok mye om din kollega. Men min erfaring er at du finner både fine og ikke så fine folk innenfor den svære gruppen "menn" faktisk er. Min erfaring tilsier at du finner mange som er snille uansett. Noen er til og med så snille at de nesten blir litt for selvutslettende, og man må be dem om å tenke på seg selv også. Dessverre er det mange kvinner som ser snille menn som et stort rødt flagg. I stedet for å se utfordringene i seg selv i valg av menn, så legger de skylden på menn som gruppe. En snill mann har alltid onde hensikter, en som behandler dem dritt er i alle fall ærlig og noe de kjenner til fra barndommen av. Selvsagt er de aller fleste menn snille, det ligger i naturen til de aller fleste. Det føles godt at andre anser deg som snill. Det føles vondt å bli oppfattet som det motsatte Anonymkode: 329c9...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #36 Del Skrevet 3. november Fant80 skrev (6 timer siden): Mennesker er stort sett kjipe mot mennesker de ikke liker uansett kjønn OG alder. Seksuellt tiltrukket eller ikke! ?? Eh nei! Anonymkode: 5a490...768 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #37 Del Skrevet 3. november Syns heller det er når følelsene dabber av. Som mine 2 ekser begynte å behandle meg iskaldt og som luft, men de var fortsatt veldig seksuelt tiltrukket av meg. Anonymkode: d3407...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3. november #38 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): ?? Eh nei! Anonymkode: 5a490...768 ?? Eh jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #39 Del Skrevet 3. november Kanskje du ikke er så flink til å forstå når en mann ikke er interessert, også må de til slutt bli veldig tydelige på at de ikke er interessert? Anonymkode: bd040...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #40 Del Skrevet 3. november Jeg var på et vis ufin mot noen for litt siden. Kvinne. Å har ikke lyst til å være ufin, men om jeg får ferten av at noen er interiserte når jeg ikke er, da vil de kanskje oppleve meg kaldere. Overhørte en ville snakke med meg i en så usannsynlig setting, det var 100 prosent for å prøve seg, så jeg gikk. Håper ikke han merket at jeg rett og slett rømte, men han gjorde sikkert det. Anonymkode: e2232...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå