Gå til innhold

Å snakke med sin mobber, 25 år etterpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, den ser jeg, utrolig bra å få sagt det og stå opp for seg selv, endelig. Mente bare at det var bra at reaksjonen du fikk ikke ødela for det. Fikk så vondt av personen som skrev at mobberen bare hadde svart at de var over henne på rangen og derfor ble hun mobbet. For en forferdelig reaksjon. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet en sånn reaksjon, så jeg tror ikke jeg hadde orket å konfrontere mobberen slik du gjorde.

Anonymkode: 72c75...4a7

Er mest synd på mobberen som fortsatt er mentalt på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være fint å få blåst ut litt. Korrigere virkelighetsoppfatningen. 
Jeg møtte ei på byen, hun sa at hun alltid synes jeg var så gøyal på ungdomsskolen. Ja … Da kunne du vel grepet inn i mobbingen? 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.18):

Men jeg tror mange ser veldig sort hvitt på det, og graver seg ned i enkelthendelser som alle egentlig har blitt utsatt for. Det er jo ikke sunt det heller. En del av ungdomstiden er jo nettopp dette med å prøve seg sosialt. Som jeg skriver; jeg kan jo huske å ha blitt stygt behandlet. Jeg kan også huske at jeg var med på å fryse ut til tider, og ikke minst baksnakke. Tenker slikt går begge veier for de aller fleste. Og ville bare vært flaut å løpe rundt å unnskylde seg, eller kreve unnskyldninger, for de få hendelsene man husker. 

Anonymkode: 8c099...023

Dette handler ikke om å bli utfryst eller baksnakket medn direkte trakkasert. Har du blitt utsatt for en gruppe håne deg sammen, når du var et sårbart barn?

Det er 100 prosent noen som opplever mobbing, og mange som slipper å oppleve det. Jeg fikk bare 2 kommentarer av en klyse og orker ikke ansiktet hans idag. 

Anonymkode: 0f0ec...128

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...