AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Jeg vet trådtittelen kan høres litt dramatisk ut,men jeg fant ikke noe bedre ord. Så til spørsmålet. Jeg har hatt lappen i i mange år,men har aldri opplevd rutinekontroll så jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke normalt, men jeg lurte på om det er vanlig at politiet først spør om hvor du skal og når du svarer at du skal hjem så spør de hvor du bor og etter at man har blåst grønt spør de om du har tatt noe annet og når du svarer nei så spør de om du har gjort det før eller om du har noe historikk på det. Og de sjekket jo også førerkortet så om det hadde vært noe historikk så hadde jo det kommet opp. Nå er det ikke det at jeg ødela kvelden min på noen som helst måte, men jeg har jo hørt om andre som har blitt stoppet i rutinekontroll og de har ikke nevnt noe om dette. Anonymkode: b422e...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Mer vanlig sent på kveld/natt at politiet graver litt etter hva som gjør at du er ute og kjører på den tiden av døgnet. Anonymkode: fa98b...b4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #3 Del Skrevet 2. november Kommer helt an på hvem, hva, hvor, når og hvor sola står vendt i forhold til månen. Anonymkode: 295e1...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mer vanlig sent på kveld/natt at politiet graver litt etter hva som gjør at du er ute og kjører på den tiden av døgnet. Anonymkode: fa98b...b4a Aha det gir jo mening 😊Men er det vanlig at de spør om rusbruk eventuelt rushistorikk? Anonymkode: b422e...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aha det gir jo mening 😊Men er det vanlig at de spør om rusbruk eventuelt rushistorikk? Anonymkode: b422e...ffc Jeg har opplevd samme type kontroller som du beskriver, så det er nok vanlig ja. Sist jeg ble stoppet var jeg over 50 år og på vei for å hente ungdommen på fest. Jeg ble nesten smigret over at de spurte om jeg drev med rus og/eller var ute på lyssky affærer på nattestid 😅 Anonymkode: 4668b...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Del Skrevet 3. november Jeg har blitt stoppet én gang på de 11 årene jeg har hatt lappen, og de spurte ikke om noen verdens ting. Bare blås og god tur videre liksom. Anonymkode: 91cbd...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #7 Del Skrevet 3. november Jeg har blitt stoppet og spurt om litt ting to ganger. Begge gangene lette de etter noen gjerningsmenn. Første gangen kjørte jeg E18 mot Oslo den dagen det hadde vært NOKAS-ranet, på vei til påskeferie. Den andre gangen hadde noen sendt opp raketter og jeg kjørte tilfeldigvis i området rett etterpå. Anonymkode: f692a...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå