AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #21 Del Skrevet 5. november 2024 Zo har veldig mange gode produkter. Huden min har blitt veldig klar og glatt etter jeg begynte med disse. Jeg bruker: - Firming serum (kveld) - Recovery creme med retinol (kveld) - Complexion clarifying serum (morgen) - Daily power defense (morgen) - Sheer fluid SPF 50 (dag) I tillegg bruker jeg complexion renewal pads og exfoliating polish (skrubb). Vet det høres mye og dyrt ut, men kjøper produkter når de har gode kampanjer hos hudpleieren min. Feks: kjøp Recovery creme og få med 28 ml Firming serum. Jeg ville gått innom en forhandler og spurt om råd. Jeg får ofte prøver av produktene før jeg kjøper fordi jeg er så sensitiv. Men jeg tåler zo produktene. Det er veldig god kvalitet. Anonymkode: 6a8c5...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #22 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Zo har veldig mange gode produkter. Huden min har blitt veldig klar og glatt etter jeg begynte med disse. Jeg bruker: - Firming serum (kveld) - Recovery creme med retinol (kveld) - Complexion clarifying serum (morgen) - Daily power defense (morgen) - Sheer fluid SPF 50 (dag) I tillegg bruker jeg complexion renewal pads og exfoliating polish (skrubb). Vet det høres mye og dyrt ut, men kjøper produkter når de har gode kampanjer hos hudpleieren min. Feks: kjøp Recovery creme og få med 28 ml Firming serum. Jeg ville gått innom en forhandler og spurt om råd. Jeg får ofte prøver av produktene før jeg kjøper fordi jeg er så sensitiv. Men jeg tåler zo produktene. Det er veldig god kvalitet. Anonymkode: 6a8c5...cff Og kvinner kaller menn overfladiske... Anonymkode: e87df...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 8. november 2024 #23 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg liker the Ordinary sine, og retinalen de har kommet med er super 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #24 Del Skrevet 8. november 2024 Mymlen skrev (2 timer siden): Jeg liker the Ordinary sine, og retinalen de har kommet med er super Bruker retinalen jeg og, jeg er kjempefornøyd 😊 Anonymkode: 1a34f...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #25 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker retinalen jeg og, jeg er kjempefornøyd 😊 Anonymkode: 1a34f...77c Hvor ofte bruker dere den? Jeg blitt litt tørr og klør litt et par dager etter jeg har brukt den,men det hører vel med il tilvennings fasen sikkert. Anonymkode: d1f8f...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #26 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor ofte bruker dere den? Jeg blitt litt tørr og klør litt et par dager etter jeg har brukt den,men det hører vel med il tilvennings fasen sikkert. Anonymkode: d1f8f...386 Jeg starta med 2 ganger i uka i et par uker, så gikk jeg over til annenhver dag, og lurer på om jeg skal prøve hver dag nå og se hvordan det går. Anonymkode: 1a34f...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #27 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg starta med 2 ganger i uka i et par uker, så gikk jeg over til annenhver dag, og lurer på om jeg skal prøve hver dag nå og se hvordan det går. Anonymkode: 1a34f...77c Merker du noe tørrhet/sensitivitet da? Anonymkode: d1f8f...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. november 2024 #28 Del Skrevet 8. november 2024 bruker også ZO og kommer ikke til å bytte til noe annet, har også drGross sin lysmaske og repair serum i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #29 Del Skrevet 8. november 2024 Retinol funker best innvortes, altså retinol fra mat. Tarmene våre tar opp mer retinol enn huden. https://www.matprat.no/artikler/ernaring/vitamin-a-retinol/ Anonymkode: 340a4...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #30 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Merker du noe tørrhet/sensitivitet da? Anonymkode: d1f8f...386 Nei egentlig ikke, men jeg tar på hyaluronsyre konsentrat etter ca 20-30 minutter, så tar jeg på en nattkrem over det igjen etter ca 15-30 minutter, så tilfører huden mase fuktighet. Anonymkode: 1a34f...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #31 Del Skrevet 9. november 2024 Thomas Roth retinol fusion pm night serum er fantastisk. Drøy i bruk, så blir svært rimelig. Aldri hatt finere hud. Anonymkode: 07271...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #32 Del Skrevet 9. november 2024 Bruker ZO sin Skin Brigthener 0,25% og er veldig fornøyd! Bruker ZO Hydrating Cream sammen for å ikke bli tørr. Husk å ikke kjøp for sterk konsentrasjon av retinol hvis du ikke har brukt det før. https://nettbutikk.medskinbeauty.no/products/retinol-skin-brightener-0-25-ny Anonymkode: 5b6f8...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 11. november 2024 Forfatter #33 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 23.18): Bruker ZO sin Skin Brigthener 0,25% og er veldig fornøyd! Bruker ZO Hydrating Cream sammen for å ikke bli tørr. Husk å ikke kjøp for sterk konsentrasjon av retinol hvis du ikke har brukt det før. https://nettbutikk.medskinbeauty.no/products/retinol-skin-brightener-0-25-ny Anonymkode: 5b6f8...f11 Bruker tret 0,5 til vanlig så huden min er vant til sterk syre.. nå må jeg straks kjøpe et, bare sitter langt inne å bruke så mye penger på et produkt🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå