AnonymBruker Skrevet 3. november #21 Del Skrevet 3. november 171 cm selv. Crushet mitt er 167 cm, men han er i et forhold med en annen dame, så jeg bare flyter i en eksistens av meningsløshet. Anonymkode: ed663...31c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #22 Del Skrevet 3. november Jeg er 165 å foretrekker/ønsker/vil at mannen skal være lengre enn meg. Men utover det så betyr høyden nada, har data menn på 170 å 190 uten at det er noe jeg tenker på. k47 Anonymkode: 370d4...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #23 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er mann som egentlig ikke vet nøyaktig høyden min. Er opgitt alt fra 175 til 185 cm på pass, førerkort, ol. Men tror det reellt er rundt 176 cm. Har ikke noe preferanser til høyde på kvinner egentlig. Så lenge de ikke er helt ekstremt mye lavere enn meg, type nedi 150 cm eller noe slik. Anonymkode: 74744...1cd Hvordan kan du ikke vite høyden din? Å det er ulovelig å ha feil høyde i pass, for det står der jo så du kan gjennkjennes om det skjer deg noe eller du er en gjerningsperson. Om du er feil høyde kan de ta deg for å ha stjålet identiteten. 10 cm i forskjell? Om du bor med noen, spørr om hjelp. men du kan måle deg sånn ca ved å stille deg inntil en vegg med en bok flatt på hodet, så der undersiden av boken treffer veggen kan merkes med en blyant. Så tar du et målebånd og måler høyden fra gulv til strek. Anonymkode: a9e90...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #24 Del Skrevet 3. november K er 158 så ja høyere enn meg. min er var 198 Anonymkode: 670b0...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #25 Del Skrevet 3. november K 160. Ønsker at han er høyere enn meg, men ikke alt for høy. Foretrekker menn under 180, men så er jo høyde alt i alt ikke så viktig i forhold til personlighet. Anonymkode: 81621...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #26 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan du ikke vite høyden din? Å det er ulovelig å ha feil høyde i pass, for det står der jo så du kan gjennkjennes om det skjer deg noe eller du er en gjerningsperson. Om du er feil høyde kan de ta deg for å ha stjålet identiteten. 10 cm i forskjell? Om du bor med noen, spørr om hjelp. men du kan måle deg sånn ca ved å stille deg inntil en vegg med en bok flatt på hodet, så der undersiden av boken treffer veggen kan merkes med en blyant. Så tar du et målebånd og måler høyden fra gulv til strek. Anonymkode: a9e90...5dd De har jo ikke akkurat noe nøyaktig måling av høyden din der hvor man fornyer pass eller førerkort. Jeg bryr meg ikke, hvorfor i alle dager skulle jeg stresse med å vite nøyaktig høyden min? Anonymkode: 74744...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #27 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De har jo ikke akkurat noe nøyaktig måling av høyden din der hvor man fornyer pass eller førerkort. Jeg bryr meg ikke, hvorfor i alle dager skulle jeg stresse med å vite nøyaktig høyden min? Anonymkode: 74744...1cd 10 cm forskjell er en helt annen person. Det er staten som burde vite den, hva om du blir savnet. Mann på enten 175 eller 185 er savnet. Liksom??? Anonymkode: a9e90...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #28 Del Skrevet 3. november M 172. Foretrekker kvinner rundt 175. Synes det er fin høyde. Anonymkode: bed48...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #29 Del Skrevet 3. november Kvinne på 174 cm. Har ingen høydegrense. Jeg foretrekker høye menn fremfor lave, men det er mye annet som er viktigere. Ville ikke avvist en ellers flott mann fordi han var lav. Anonymkode: c6ef4...c5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #30 Del Skrevet 3. november Jeg er kvinne, og høy. Så jeg ønsker helst en mann som er på min høyde og oppover. Hadde jeg vært lavere kunne jeg hatt en lavere mann. Anonymkode: 08d1f...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 3. november #31 Del Skrevet 3. november Er 163 cm. Det er sjeldent jeg tenker over høyde. Jeg har kun møtt menn som har vært lavere enn meg i utlandet. Mulig noen synes jeg er for lav, men det får bare være. Vi har alle våre preferanser. 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #32 Del Skrevet 3. november Er 196 høy. De fleste jeg har vært i forhold med har vært godt under 170cm høye. Men kunne egentlig ikke brydd meg noe om høyden deres. Sålenge de er over 150 og under 200. Anonymkode: 73894...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 3. november #33 Del Skrevet 3. november Mann 181. Har aldri brydd meg om høyde. Datet ei på 150 og ei på 185. Begge deler gikk helt fint. Det var hun på 185 som hadde problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #34 Del Skrevet 3. november Jeg er kvinne 163. Jeg synes 180 er ideelt. Over blir for høyt og veldig mye under (lavere enn 170ca) blir for lavt. Men ene eksen min er 166 ca, så det er ikke sååå viktig. Og en annen 196 😅 Anonymkode: b3bc9...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #35 Del Skrevet 3. november Kvinne på 1,84 her. Bryr meg overhodet ikke, foretrekker menn på +/- min høyde. 1,75-2,00 er flott! Anonymkode: d7a76...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #36 Del Skrevet 3. november K 177. Har alltid hatt kjærester som var like høye eller høyere enn meg men egentlig betyr det ikke all verden. Vet ikke helt hvor høy min nåværende flørt er, om han ikke er like høy som meg er han kanskje et par cm lavere. Uansett er det intelligensen, sjarmen og humoren jeg har falt for, ikke høyden. Anonymkode: 0dc2b...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #37 Del Skrevet 3. november Jeg er 160. For meg er høye menn svært attraktivt. Samboeren min er 190, og det er helt perfekt🥰 Anonymkode: 0af07...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #38 Del Skrevet 3. november Ja, tiltrekkes av høye menn, gjerne rundt 1,90. Det er vel den ene overfladiske tingen som er en greie for meg 🙈😅 Jeg er selv K 1,74. Anonymkode: 25315...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. november #39 Del Skrevet 3. november Jeg er 168 cm, mannen er 180 cm. Jeg foretrekker at han er høyere enn meg, men det er ikke et must. Jeg ville ikke kastet vekk kjærligheten grunnet høyde. Det er en preferanse, ikke et krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #40 Del Skrevet 3. november K 171 cm, gift med mann 172 cm. Er høyere enn han når jeg har hæler på skoene mine, noe jeg bruker mye av. Han bryr seg ikke om at jeg da blir høyere enn han, og jeg har aldri ofret en tanke om at han kunne vert høyere. 🙂 Anonymkode: e5c86...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå