AnonymBruker Skrevet 3. november #21 Del Skrevet 3. november At han blir trigget er ikke lenger noe han kan gjemme seg bak og unnskylde seg med. Man har i dag så mye kunnskap om hva som er riktig måte å håndtere dyr på at det rett og slett bare blir for dumt! Han har hund, det må han ta konsekvensene av. Han og hunden må på kurs og dessuten må HAN jobber aktivt med eget reaksjonsmønster! Ser mange overreagerer og sier du må hive mannen ut, men det er jeg ikke enig i. Derimot må han bli bevisst hva han også utsetter datter for. å se den man elsker (hunden) bli mishandlet er en form for psykisk vold og kan gi henne traumer og store sår på sjelen så dette må han også umiddelbart slutte å utsette henne for!! Anonymkode: 0ee9b...947 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #22 Del Skrevet 3. november Hva når datteren trigger mannen..... Anonymkode: a2e48...636 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #23 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mannen min er veldig hard mot hunden vår, noe datteren vår finner veldig sårt og vanskelig. Bikkja bjeffer i tide og utide, og blir da straffet av mannen, med å bli båret ut og satt i bånd. I dag løftet han og ristet hunden, noe som førte til en grusom konflikt. Datteren vår ble selvsagt kjempelei seg og brast ut i tårer, mens jeg ble så sint at jeg nærmest dyttet han ut døren og låste. Vi har kommunisert det så mange ganger at vi synes han håndterer hunden vår altfor strengt, men det virker ikke helt. Tenker det mest fornuftige ville vært å finne et nytt hjem for hunden siden den trigger mannen min så mye, men det ville jo knust hjertet til datteren vår totalt... vi er så fortvilet!! PS. Han er en kjærlig far og generelt snill mot både mennesker og dyr, men mister det litt i møte med hunden vår. Noen råd? Anonymkode: 5c66b...8e5 Prat ordentlig med han at han kan bli anmeldt og komme i fengsel for dyremishandling!!!!! Anonymkode: 105cf...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #24 Del Skrevet 3. november Stakkars hund. Mannen din er kunnskapsløs og empatiløs, og ødelegger hunden. Faens mann 😠 Anonymkode: 09750...0c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #25 Del Skrevet 3. november Det høres ikke bra ut! I dag har vi tilgang på så mye god informasjon om hundeadferd og trening at det ikke finnes unnskylding for å være hard mot hunden. Du må gi grei beskjed om at han aldri får røre hunden på en slik måte igjen, og forklar hva han skal gjøre. Anonymkode: 24a63...2db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #26 Del Skrevet 3. november Hvor gammel er hunden? Dette er faktisk dyremisshandling, og han ødelegger hunden ved å holde på slik. Hunden kan bli nærvøs og aggresiv. Send mannen på hundekurs, nekter han, kvitt deg med mannen!👍 Anonymkode: fd308...7f9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 3. november #27 Del Skrevet 3. november (endret) Hva sier han selv er grunnen til at han mishandler hunden? Jeg tenker man må slite veldig psykisk om man blir så triget av en hund at man blir volldelig. Så første steg er kansje fastlegen for å spøre om terapi. Hunden bør uanset omplaseres, den kan ikke leve under slike forhold! Så bør du kansje tenke litt over hvordan du og datra de har det i hverdagen også. Er du sikker på at han aldri er hisig med dere andre? At det bare er hunden han utagerer mot? Endret 3. november av Pippi Lotta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå