Mardina Skrevet 8 timer siden #141 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg velger å tenke at denne underholdningen på ett eller annet vis er svært viktig for TS, i mangel på noe annet i livet. Og med det skriver jeg meg fullstendig ut av denne tråden, dette blir for latterlig. Anonymkode: 29301...8d3 Jeg følger ditt eksempel... 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #142 Del Skrevet 8 timer siden Mardina skrev (2 minutter siden): Hvorfor kan ikke DU bare akseptere at tråden din ikke er troverdig? Hvorfor dette enorme behovet for å prøve å overbevise folk? Dette mobbeofferet aksepterer ikke å bli mobbet. I hvert fall har du og de andre her etter ca 100 mobberinnlegg og minst dobbelt så mange mobberlikes klart å få meg til å reagere. Det provoserer deg som mobber og det forstår jeg godt. Det er tross alt mye bedre for en mobbers selvfølelse at offeret dukker nakken, holder kjeft og later som han er enig i at han/hun skal være et offer. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #143 Del Skrevet 8 timer siden Er det litt stille i finans/akademiker bransjen for tiden, siden du kan bruke så mye av tiden din på KG? 🤔 Anonymkode: 2c4cb...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #144 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg velger å tenke at denne underholdningen på ett eller annet vis er svært viktig for TS, i mangel på noe annet i livet. Og med det skriver jeg meg fullstendig ut av denne tråden, dette blir for latterlig. Anonymkode: 29301...8d3 Dette har du skrevet tidligere på tråden: "Hvis det var tilfellet, hadde du formulert deg langt bedre 😂😂😂 Anonymkode: 29301...8d3" "Nei, jeg snakker om hvordan du skriver. Ikke snakk om at du jobber i finans, det kan enhver se. Slutt å lyve nå. Anonymkode: 29301...8d3" Det er ikke et tap for denne trådens tema at du skriver deg ut. Et tap for mobberne er du åpenbart. For mobberne er det greit å ha en masse slike tomskaller som deg som aper etter de andre mobberne nærmest på instinkt. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #145 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det litt stille i finans/akademiker bransjen for tiden, siden du kan bruke så mye av tiden din på KG? 🤔 Anonymkode: 2c4cb...9e0 Det er vel ikke veldig mye tid som har gått med fra lørdag kveld til nå med et langt opphold på den tiden de fleste jobber. Dette oppgjøret med det mangehodede trollet her er interessant, og lærerikt. Det er sjokkerende hvor grusomme kvinner er i flokk når de ikke må stå til ansvar for det de gjør. Dere minst 100 kvinner som har holdt på med denne mobbingen av meg de siste 2 døgnene er et utrolig ubehagelig møte med realitetene i kvinne-Norge. Du verden så ekle dere er. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #146 Del Skrevet 5 timer siden Det eneste du egentlig kan gjøre er jo å slå, men siden vi bor i Norge og ikke Afghanistan så mener jeg jo selvfølgelig å slå opp og ikke slå ned. Anonymkode: b7706...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå