Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 23:30 #41 Del Skrevet lørdag kl 23:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler du deg stolt som har klart å finne på din egen måte å si at trådstarten er en løgn? Anonymkode: 15b3b...fb1 Sier ikke løgn men at det virket som ett script til en voksenfilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:45 #42 Del Skrevet lørdag kl 23:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du virkelig ikke at jeg har forhørt meg til de grader om hva som har skjedd. Dette er kona mi sin historie og ikke noe jeg har hørt av en venn. Anonymkode: 15b3b...fb1 Dust! Og du føler behov for å forsvare deg? Anonymkode: e4802...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet søndag kl 00:01 #43 Del Skrevet søndag kl 00:01 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mens hun sugde brudgommen ble hun avkledd av de andre. Fra da av og resten av natten var hun leketøyet til brudgommen, stripperen og de 4 andre som var der. Alle hadde seg med henne og ingen brukte kondom. Heller ikke stripperen som ikke bare var opptatt av henne, men også av flere av de andre mennene. Det der er jo ikke utroskap, det er gruppevoldtekt! Hvis historien mot formodning er sann, så må dere jo politianmelde dem! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet søndag kl 07:02 #44 Del Skrevet søndag kl 07:02 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det som har skjedd er litt min feil også da det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med. Og så har hun fortalt meg alt etterpå. Følelsene mine spenner fra raseri til kåthet. Dette er ikke lett. Min kone var ferdig med serveringen da middagen var over, men ble værende igjen for å se på stripperen som skulle komme senere på kvelden. Forloveren hadde hvisket til henne at det egentlig var en mann, en ladyboy, som skulle komme. En som ser ut som en kvinne helt til han tar av seg trusa. Brudgommen ble satt på en pinnestol i trusa. Da stripperen hadde fått provosert brudgommen til reisning dro han først ned brudgommens truse før han dro ned sin egen. Inntil da var alt greit. Det som skjedde etterpå er forståelig, men vanskelig å akseptere. Min kone var beruset både av alkohol og den seksuelle stemningen strippingen hadde skapt. Stripperen gikk rett bort til min kone, tok henne i hånden og førte henne bort til der brudgommen fortsatt satt. "Du må hjelpe han" sa stripperen og førte hånden hennes ned på brudgommens stive penis slik at hun tok rundt den. Hun påstår at hun først trakk hånden til seg, men at hun ikke trakk den til seg etter at brudgommen hadde tatt hånden henne og ført den tilbake. Hun protesterte heller ikke da brudgommen dro hodet hennes ned. Mens hun sugde brudgommen ble hun avkledd av de andre. Fra da av og resten av natten var hun leketøyet til brudgommen, stripperen og de 4 andre som var der. Alle hadde seg med henne og ingen brukte kondom. Heller ikke stripperen som ikke bare var opptatt av henne, men også av flere av de andre mennene. Anonymkode: 15b3b...fb1 Dette virker for utrolig til å være sant. Det virker som noe oppdiktet og nedverdigende av kvinner. Skulle dette være tilfelle tenderer dette til tvang og nærmest voldtekt av denne kvinnen, din kjæreste. En annen sak, sett i lys om at dette skulle være sant. HAR BRUDEN FÅTT VITE HVA BRUDGOMMEN HAR HOLDT PÅ MED?? Da er nok dette giftermålet over, ført de er viet… Tror dessverre ikke på storyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet søndag kl 08:27 #45 Del Skrevet søndag kl 08:27 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det som har skjedd er litt min feil også da det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med. Og så har hun fortalt meg alt etterpå. Følelsene mine spenner fra raseri til kåthet. Dette er ikke lett. Min kone var ferdig med serveringen da middagen var over, men ble værende igjen for å se på stripperen som skulle komme senere på kvelden. Forloveren hadde hvisket til henne at det egentlig var en mann, en ladyboy, som skulle komme. En som ser ut som en kvinne helt til han tar av seg trusa. Brudgommen ble satt på en pinnestol i trusa. Da stripperen hadde fått provosert brudgommen til reisning dro han først ned brudgommens truse før han dro ned sin egen. Inntil da var alt greit. Det som skjedde etterpå er forståelig, men vanskelig å akseptere. Min kone var beruset både av alkohol og den seksuelle stemningen strippingen hadde skapt. Stripperen gikk rett bort til min kone, tok henne i hånden og førte henne bort til der brudgommen fortsatt satt. "Du må hjelpe han" sa stripperen og førte hånden hennes ned på brudgommens stive penis slik at hun tok rundt den. Hun påstår at hun først trakk hånden til seg, men at hun ikke trakk den til seg etter at brudgommen hadde tatt hånden henne og ført den tilbake. Hun protesterte heller ikke da brudgommen dro hodet hennes ned. Mens hun sugde brudgommen ble hun avkledd av de andre. Fra da av og resten av natten var hun leketøyet til brudgommen, stripperen og de 4 andre som var der. Alle hadde seg med henne og ingen brukte kondom. Heller ikke stripperen som ikke bare var opptatt av henne, men også av flere av de andre mennene. Anonymkode: 15b3b...fb1 Fant ingen spørsmål🤔 Men lurer du på om kona di er normal?🙈 Endret søndag kl 08:28 av Bamseklemmer ..Litt justeringer bare.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:48 #46 Del Skrevet søndag kl 08:48 Hulderen skrev (8 timer siden): Det der er jo ikke utroskap, det er gruppevoldtekt! Hvis historien mot formodning er sann, så må dere jo politianmelde dem! Gruppevoldtekt var det ikke. Min kone er voksen og kan ta vare på seg selv. Hun er heller ikke så løgnaktig at hun forsøker å unnskylde sin utroskap med at hun egentlig ikke ville. Hun mener at dette var hennes beste seksuelle opplevelse noen gang. Og at han hun godt kan tenke seg flere slike opplevelser. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet søndag kl 09:12 #47 Del Skrevet søndag kl 09:12 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gruppevoldtekt var det ikke. Min kone er voksen og kan ta vare på seg selv. Hun er heller ikke så løgnaktig at hun forsøker å unnskylde sin utroskap med at hun egentlig ikke ville. Hun mener at dette var hennes beste seksuelle opplevelse noen gang. Og at han hun godt kan tenke seg flere slike opplevelser. Anonymkode: 15b3b...fb1 Du skrev at hun «ble kledt av» og var «leketøyet til». Hvis hun var delaktig etter eget ønske, så burde du ha formulert deg totalt annerledes. Du beskrev en viljeløs kvinne som du lånte ut til vennen din, der hun ble brukt av ham og vennene hans. Selv om du fikk beskrivelsen fra din kone, så skildret du det på ingen måte fra hennes perspektiv. Du skildret det fra en synsvinkel til en som svevde over det hele uten å se eller skjønne din kones følelser. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:17 #48 Del Skrevet søndag kl 09:17 Hulderen skrev (1 minutt siden): Du skrev at hun «ble kledt av» og var «leketøyet til». Hvis hun var delaktig etter eget ønske, så burde du ha formulert deg totalt annerledes. Du beskrev en viljeløs kvinne som du lånte ut til vennen din, der hun ble brukt av ham og vennene hans. Selv om du fikk beskrivelsen fra din kone, så skildret du det på ingen måte fra hennes perspektiv. Du skildret det fra en synsvinkel til en som svevde over det hele uten å se eller skjønne din kones følelser. Jeg lånte henne ikke ut, og ingen av de tilstedeværende er venner av meg. Dette var ikke noe jeg planla eller ønsket skulle skje. Jeg tror du må lese hva jeg har skrevet en gang til. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:21 #49 Del Skrevet søndag kl 09:21 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Gruppevoldtekt var det ikke. Min kone er voksen og kan ta vare på seg selv. Hun er heller ikke så løgnaktig at hun forsøker å unnskylde sin utroskap med at hun egentlig ikke ville. Hun mener at dette var hennes beste seksuelle opplevelse noen gang. Og at han hun godt kan tenke seg flere slike opplevelser. Anonymkode: 15b3b...fb1 Dette trolleforsøket blir bare verre og verre. Anonymkode: ee2dd...7b8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:22 #50 Del Skrevet søndag kl 09:22 Skal du ikke gi deg snart. Ingen tror på deg, ts. Anonymkode: f243a...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:26 #51 Del Skrevet søndag kl 09:26 Av alle tingene jeg syntes var søkt, var at på et utdrikkingslag i en kompisgjeng blir brudgommen avkledd med stå. Veldig få menn har noe ønske om å se kompisen sin slik. Anonymkode: 1b771...92e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet søndag kl 09:26 #52 Del Skrevet søndag kl 09:26 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lånte henne ikke ut, og ingen av de tilstedeværende er venner av meg. Dette var ikke noe jeg planla eller ønsket skulle skje. Jeg tror du må lese hva jeg har skrevet en gang til. Anonymkode: 15b3b...fb1 Ok, jeg har lest en gang til. Så var det en kollega, ikke en venn du lånte henne ut til. «det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med». Jeg ser ikke at det gjør saken så mye bedre … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:31 #53 Del Skrevet søndag kl 09:31 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kanskje det hjelper for forståelsen hvis jeg sier at brudgommen og alle de andre i utdrikningslaget, med unntak av stripperen, jobber i finans. Noe da jeg åpenbart også gjør. Anonymkode: 15b3b...fb1 Bullshit. De mennene henger ikke her på kg, men interessant at en del voksne menn er imponert over livsstilen. For meg virker den bare tom, og jeg er sjeleglad jeg ikke landet der. Anonymkode: ae2a8...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:33 #54 Del Skrevet søndag kl 09:33 Hulderen skrev (1 minutt siden): Ok, jeg har lest en gang til. Så var det en kollega, ikke en venn du lånte henne ut til. «det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med». Jeg ser ikke at det gjør saken så mye bedre … Brudgommen er min sjef. Forloveren spurte meg om jeg kunne spørre min kone om å servere og da gjorde jeg det. Min kone sa først at hun syntes kanskje det var litt dumt så lenge brudgommen har virket interessert i henne tidligere. Jeg overtalte henne fordi jeg trodde at interessen bare gikk en vei. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:34 #55 Del Skrevet søndag kl 09:34 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det mest overraskende for meg var at brudgommen var så klar for det som skjedde som han var. Han har rundet 40 og er leder av en stor avdeling med akademikere. Anonymkode: 15b3b...fb1 Beklager å måtte skuffe deg. Har en del venner som bedriver både swingers og gangbang. Oddsen for at samtlige deltakere i det hele tatt ville oppnådd ereksjon i en slik spontan og uplanlagt setting er lik null. 🤣 Men det var et forsøk. Ikke et bra et, men et forsøk 😂 Anonymkode: e27d1...6e5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:45 #56 Del Skrevet søndag kl 09:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager å måtte skuffe deg. Har en del venner som bedriver både swingers og gangbang. Oddsen for at samtlige deltakere i det hele tatt ville oppnådd ereksjon i en slik spontan og uplanlagt setting er lik null. 🤣 Men det var et forsøk. Ikke et bra et, men et forsøk 😂 Anonymkode: e27d1...6e5 Vi har vært en gang på swingersklubb med gangbang. En klubb utenfor Amsterdam som jeg tror heter noe med paradis. Der var en dame som lå på en stor rund seng og tok menn etter tur. Ingen av de 30-40 som stod i køen hadde problemer med reisningen. Ikke alle fikk ligge med henne så lenge hun bare tok de som hadde en viss størrelse. En størrelse som ble målt når man hadde reisning. Noe alle de jeg så hadde. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet søndag kl 09:49 #57 Del Skrevet søndag kl 09:49 😆 veldig troverdig🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:53 #58 Del Skrevet søndag kl 09:53 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er snakk om å ha litt stil på det. Noe som kanskje ikke er vanlig der du kommer fra. Anonymkode: 15b3b...fb1 Snakk om stil! Anonymkode: 87422...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet søndag kl 10:17 #59 Del Skrevet søndag kl 10:17 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det som har skjedd er litt min feil også da det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med. Og så har hun fortalt meg alt etterpå. Følelsene mine spenner fra raseri til kåthet. Dette er ikke lett. Min kone var ferdig med serveringen da middagen var over, men ble værende igjen for å se på stripperen som skulle komme senere på kvelden. Forloveren hadde hvisket til henne at det egentlig var en mann, en ladyboy, som skulle komme. En som ser ut som en kvinne helt til han tar av seg trusa. Brudgommen ble satt på en pinnestol i trusa. Da stripperen hadde fått provosert brudgommen til reisning dro han først ned brudgommens truse før han dro ned sin egen. Inntil da var alt greit. Det som skjedde etterpå er forståelig, men vanskelig å akseptere. Min kone var beruset både av alkohol og den seksuelle stemningen strippingen hadde skapt. Stripperen gikk rett bort til min kone, tok henne i hånden og førte henne bort til der brudgommen fortsatt satt. "Du må hjelpe han" sa stripperen og førte hånden hennes ned på brudgommens stive penis slik at hun tok rundt den. Hun påstår at hun først trakk hånden til seg, men at hun ikke trakk den til seg etter at brudgommen hadde tatt hånden henne og ført den tilbake. Hun protesterte heller ikke da brudgommen dro hodet hennes ned. Mens hun sugde brudgommen ble hun avkledd av de andre. Fra da av og resten av natten var hun leketøyet til brudgommen, stripperen og de 4 andre som var der. Alle hadde seg med henne og ingen brukte kondom. Heller ikke stripperen som ikke bare var opptatt av henne, men også av flere av de andre mennene. Anonymkode: 15b3b...fb1 Jeg syns det er så mange antagelser her uten å vite. Dere bare slenger ut ting uten å vite om det som er skrevet er sant eller ikke. Jeg kaller det useriøst. Da er det bedre å ikke skrive noe. Jeg trodde denne her sulle være seriøs. Endret søndag kl 10:18 av feliek54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:56 #60 Del Skrevet søndag kl 11:56 feliek54 skrev (1 time siden): Jeg syns det er så mange antagelser her uten å vite. Dere bare slenger ut ting uten å vite om det som er skrevet er sant eller ikke. Jeg kaller det useriøst. Da er det bedre å ikke skrive noe. Jeg trodde denne her sulle være seriøs. Det første svaret på tråden "Er du sikker på at dette ikke bare er din egen fantasi?" har fått 57 likes. Og den neste svaret "Dette tror jeg ikke på" har fått 21 likes. 78 likes på to innlegg som kun sier at trådstarten er løgn. Er folk redde for at en slik historie blir fortalt av en mann? Redde for at kvinnen da ikke kommer så heldig ut som hun skal gjøre på Kvinneguiden? Og derfor forsøker med alle midler å slå historien i hjel med at den er en løgn? Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå