AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:19 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:19 På slutty og horetråden står det i en av de siste innleggene: "Har hatt sex på toaletter på utesteder og restauranter, på stranda både på natta og på dagtid med folk rundt, jeg har både sugd og blitt fingra i baksetet på taxi, jeg har blitt fingra under pledd i flere sosiale settinger, sex på parkeringsplass, jeg og ei venninne sugde typen hennes mens han filmet, slikka bartenderen på et utested på toalettet, ble slikka av en eldre kvinne på toalettet i et bryllup, ble slikka av ei venninne utenfor et festlokale med masse folk (eeh, akkurat det har nok skjedd med flere venninner når jeg tenker meg om), hadde sex i et boblebad mens venninna mi hadde sex ved siden av, har flere ganger hatt sex med flere ulike menn i løpet av en kveld, hadde sex på kjøkkenbenken på nash mens resten av festen satt i stua, sex på benk i en park på natta, jeg og venninna mi sugde en på kino, hadde sex med en kompis mens kompisen hans sov i samme seng.." Er det også tull og tøys for de som tror at jeg lyver? Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:21 #22 Del Skrevet lørdag kl 21:21 Meowmere skrev (1 minutt siden): Du skriver det alt for detaljert til at det kan være andrehåndsinfo og du skildrer litt for mye. Høres ut som en elendig erotisk novelle. Tror du virkelig ikke at jeg har forhørt meg til de grader om hva som har skjedd. Dette er kona mi sin historie og ikke noe jeg har hørt av en venn. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet lørdag kl 21:23 #23 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Kona di er ærlig og utro… Da veit du hva slags person hun er…🫢 Du får enten leve med hun, eller uten hun… Ditt valg… Sikker på det ikke var noe du har drømt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:24 #24 Del Skrevet lørdag kl 21:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som har skjedd er litt min feil også da det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med. Og så har hun fortalt meg alt etterpå. Følelsene mine spenner fra raseri til kåthet. Dette er ikke lett. Min kone var ferdig med serveringen da middagen var over, men ble værende igjen for å se på stripperen som skulle komme senere på kvelden. Forloveren hadde hvisket til henne at det egentlig var en mann, en ladyboy, som skulle komme. En som ser ut som en kvinne helt til han tar av seg trusa. Brudgommen ble satt på en pinnestol i trusa. Da stripperen hadde fått provosert brudgommen til reisning dro han først ned brudgommens truse før han dro ned sin egen. Inntil da var alt greit. Det som skjedde etterpå er forståelig, men vanskelig å akseptere. Min kone var beruset både av alkohol og den seksuelle stemningen strippingen hadde skapt. Stripperen gikk rett bort til min kone, tok henne i hånden og førte henne bort til der brudgommen fortsatt satt. "Du må hjelpe han" sa stripperen og førte hånden hennes ned på brudgommens stive penis slik at hun tok rundt den. Hun påstår at hun først trakk hånden til seg, men at hun ikke trakk den til seg etter at brudgommen hadde tatt hånden henne og ført den tilbake. Hun protesterte heller ikke da brudgommen dro hodet hennes ned. Mens hun sugde brudgommen ble hun avkledd av de andre. Fra da av og resten av natten var hun leketøyet til brudgommen, stripperen og de 4 andre som var der. Alle hadde seg med henne og ingen brukte kondom. Heller ikke stripperen som ikke bare var opptatt av henne, men også av flere av de andre mennene. Anonymkode: 15b3b...fb1 Det minst troverdige med denne historien er at de trengte servitør i et utdrikningslag! Anonymkode: 74f23...0f3 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:26 #25 Del Skrevet lørdag kl 21:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det minst troverdige med denne historien er at de trengte servitør i et utdrikningslag! Anonymkode: 74f23...0f3 Herremiddag som innledning på et utdrikningslag har servitør i min verden. Hvis man får tak i en som er villig. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet lørdag kl 21:26 #26 Del Skrevet lørdag kl 21:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det minst troverdige med denne historien er at de trengte servitør i et utdrikningslag! Anonymkode: 74f23...0f3 Til 4 pers…😆🤣🤣🤣 som ikke klarte å finne drikke selv. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet lørdag kl 21:27 #27 Del Skrevet lørdag kl 21:27 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:28 #28 Del Skrevet lørdag kl 21:28 Redneck82 skrev (Akkurat nå): Til 4 pers…😆🤣🤣🤣 som ikke klarte å finne drikke selv. Det er snakk om å ha litt stil på det. Noe som kanskje ikke er vanlig der du kommer fra. Anonymkode: 15b3b...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:28 #29 Del Skrevet lørdag kl 21:28 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror du virkelig ikke at jeg har forhørt meg til de grader om hva som har skjedd. Dette er kona mi sin historie og ikke noe jeg har hørt av en venn. Anonymkode: 15b3b...fb1 Haha, sure... Anonymkode: f243a...384 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:32 #30 Del Skrevet lørdag kl 21:32 Det mest overraskende for meg var at brudgommen var så klar for det som skjedde som han var. Han har rundet 40 og er leder av en stor avdeling med akademikere. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet lørdag kl 21:32 #31 Del Skrevet lørdag kl 21:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er snakk om å ha litt stil på det. Noe som kanskje ikke er vanlig der du kommer fra. Anonymkode: 15b3b...fb1 Sikkert…Høres ut som et stilrent utdrikningslag 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 21:33 #32 Del Skrevet lørdag kl 21:33 Redneck82 skrev (5 minutter siden): Til 4 pers…😆🤣🤣🤣 som ikke klarte å finne drikke selv. Det er jo altfor vanskelig, må skjønne 😄 😄 😂 Klart man trenger en servitør 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 21:35 #33 Del Skrevet lørdag kl 21:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som har skjedd er litt min feil også da det var jeg som fikk min kone til å servere i utdrikningslaget til en jeg jobber med. Og så har hun fortalt meg alt etterpå. Følelsene mine spenner fra raseri til kåthet. Dette er ikke lett. Min kone var ferdig med serveringen da middagen var over, men ble værende igjen for å se på stripperen som skulle komme senere på kvelden. Forloveren hadde hvisket til henne at det egentlig var en mann, en ladyboy, som skulle komme. En som ser ut som en kvinne helt til han tar av seg trusa. Brudgommen ble satt på en pinnestol i trusa. Da stripperen hadde fått provosert brudgommen til reisning dro han først ned brudgommens truse før han dro ned sin egen. Inntil da var alt greit. Det som skjedde etterpå er forståelig, men vanskelig å akseptere. Min kone var beruset både av alkohol og den seksuelle stemningen strippingen hadde skapt. Stripperen gikk rett bort til min kone, tok henne i hånden og førte henne bort til der brudgommen fortsatt satt. "Du må hjelpe han" sa stripperen og førte hånden hennes ned på brudgommens stive penis slik at hun tok rundt den. Hun påstår at hun først trakk hånden til seg, men at hun ikke trakk den til seg etter at brudgommen hadde tatt hånden henne og ført den tilbake. Hun protesterte heller ikke da brudgommen dro hodet hennes ned. Mens hun sugde brudgommen ble hun avkledd av de andre. Fra da av og resten av natten var hun leketøyet til brudgommen, stripperen og de 4 andre som var der. Alle hadde seg med henne og ingen brukte kondom. Heller ikke stripperen som ikke bare var opptatt av henne, men også av flere av de andre mennene. Anonymkode: 15b3b...fb1 Har du sett på voksen film igjen? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet lørdag kl 21:41 #34 Del Skrevet lørdag kl 21:41 Din syke syke jÆææævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:43 #35 Del Skrevet lørdag kl 21:43 makkapakka skrev (2 minutter siden): Din syke syke jÆææævel Hvem er syk og hvorfor? Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:44 #36 Del Skrevet lørdag kl 21:44 Fru Uperfekt skrev (5 minutter siden): Har du sett på voksen film igjen? Føler du deg stolt som har klart å finne på din egen måte å si at trådstarten er en løgn? Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:54 #37 Del Skrevet lørdag kl 21:54 INGEN brudgom lar seg forføre av en simpel stripper, det er første greia jeg reagerer på. En som snart skal gifte seg hadde fått på seg trusa fortere enn svint og reist seg fra stolen og skyvd "dama" fra seg. Et utdrikningslag består av vanlige folk som gjerne har partnere alle sammen. Folk driver ikke på sånn som beskrevet i denne falske historien. Helt ok i fantasi da 🤣 Anonymkode: f8cb6...20c 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:55 #38 Del Skrevet lørdag kl 21:55 Kanskje det hjelper for forståelsen hvis jeg sier at brudgommen og alle de andre i utdrikningslaget, med unntak av stripperen, jobber i finans. Noe da jeg åpenbart også gjør. Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:58 #39 Del Skrevet lørdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp. Nå må korken på flaska for i kveld 🤣🤣 Anonymkode: e27d1...6e5 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: d3047...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:01 #40 Del Skrevet lørdag kl 22:01 Bruden er ung og ikke norsk. Dette er brudgommens 3. ekteskap. Men, nå sier jeg kanskje litt for mye hvis noen tilfeldigvis skulle kjenne vedkommende. Men, det har han vel godt av? Anonymkode: 15b3b...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå