AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Hvorfor er det min eller leder sin jobb å rydde etter andre? Er så lei det. Kaffekopper, halvspist frukt, tallerkener og gudene vet hva. Men, hvorfor sur på meg? Anonymkode: 8c677...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Høres ut som at det er i helsevesenet, å jeg er bare så glad for at jeg ikke jobber i det lenger. Anonymkode: 69551...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #3 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor er det min eller leder sin jobb å rydde etter andre? Er så lei det. Kaffekopper, halvspist frukt, tallerkener og gudene vet hva. Men, hvorfor sur på meg? Anonymkode: 8c677...1f5 Heng opp lapp, din mor jobbe Rikke her, rydd etter deg. Anonymkode: 66789...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #4 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Høres ut som at det er i helsevesenet, å jeg er bare så glad for at jeg ikke jobber i det lenger. Anonymkode: 69551...abb Helsevesenet ja. Anonymkode: 8c677...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Helsevesenet ja. Anonymkode: 8c677...1f5 Det overrasker ikke meg. Det er drepende arbeidsmiljø i helsevesenet, spesielt på helsehus og kommunale arbeidsplasser som består mest av damer. Anonymkode: 69551...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det overrasker ikke meg. Det er drepende arbeidsmiljø i helsevesenet, spesielt på helsehus og kommunale arbeidsplasser som består mest av damer. Anonymkode: 69551...abb Høres nå ut som det er menn som har hatt akkurat den vakten da… Anonymkode: bc493...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå