AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:14 Hva skjer med late menn/fedre etter de blir single og ikke har noe samboer som tar det tredje skiftet og har styr på hus og hjem? jeg snakker om menn som feks aldri vasket badet eller skiftet på senga uten mas, som slang klærne sine på gulvet , ikke spontanryddet av seg selv. Når de da blir singel vasker de da badet eller lever de i en svinesti? Skuffer de på senga? Rydder de huset som kjærringa alltid rydda før til hun blir lei? har de ting på stell med utstyr og stell av barna? Husker de barnebursdag i sin uke? Er vinterklær kjøpt FØR den første kalde vinterdagen eller drar de i panikk første snødag på butikken ? Er så mange late menn og fedre der ute som driter i det tredje skiftet. Er spent på om noen har historier om hvordan det går med med dem etter damene ikke gidder mer og drar? Anonymkode: 83d48...4de 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:19 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Klær er det jeg som kjøper, men eksen min ordner alt nå. Drar i bursdager når han har samvær, rydder, vasker klær, ordner alt til høytider (for eksempel skjærer ut gresskar til Halloween), osv. Anonymkode: f55cc...762 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet lørdag kl 19:20 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klær er det jeg som kjøper, men eksen min ordner alt nå. Drar i bursdager når han har samvær, rydder, vasker klær, ordner alt til høytider (for eksempel skjærer ut gresskar til Halloween), osv. Anonymkode: f55cc...762 Han har sikkert ny dame? 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:32 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Eksmannen min har alt på stell. Det hadde han også fra rette etter bruddet vårt. Sønnen vår har aldri lidd noen nød. Skulle kanskje ønske litt mindre bearbeidet mat og mer frukt og grønnsaker i kostholdet til barnet mitt, men ellers har alt faktisk vært på stell. Anonymkode: a49b8...614 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:36 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:36 De tar seg sammen fordi de må. Men de gidder ikke når de har noen andre som gjør det for dem Anonymkode: 98dd1...5f3 31 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:41 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Det går fint. Er jo ikke sånn at jeg vet hvordan eks organiserer sin hverdag. Jeg tipper han hadde vært like god når vi var sammen også, men ser i ettertid at jeg ikke nødvendigvis var god på å la han slippe til, samtidig som jeg var god på å irritere meg. Var ikke derfor det ble slutt mellom oss. Han er en god far for barnet vårt og følger opp alt som en foreldre skal. Anonymkode: 775ed...418 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 19:44 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:44 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva skjer med late menn/fedre etter de blir single og ikke har noe samboer som tar det tredje skiftet og har styr på hus og hjem? jeg snakker om menn som feks aldri vasket badet eller skiftet på senga uten mas, som slang klærne sine på gulvet , ikke spontanryddet av seg selv. Når de da blir singel vasker de da badet eller lever de i en svinesti? Skuffer de på senga? Rydder de huset som kjærringa alltid rydda før til hun blir lei? har de ting på stell med utstyr og stell av barna? Husker de barnebursdag i sin uke? Er vinterklær kjøpt FØR den første kalde vinterdagen eller drar de i panikk første snødag på butikken ? Er så mange late menn og fedre der ute som driter i det tredje skiftet. Er spent på om noen har historier om hvordan det går med med dem etter damene ikke gidder mer og drar? Anonymkode: 83d48...4de Kanskje de døde? Neida 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:48 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:48 Spørsmål til damene: Er det ikke bittert at de tok seg sammen når de måtte? At de har evnen, men ikke hadde vikke til å skjerpe seg når da var i forhold med dere? Har de angret seg og sagt unnskyld i ettertid? Anonymkode: 309fe...97a 12 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:49 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:49 Vilje til å skjerpe seg* Anonymkode: 309fe...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:56 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:56 Min X har fremdeles som reholdsstandard å støvsuge en gang i måneden, rydde rot inn i plastposer og slenge de under trappa. Og tar aldri noe mer på kjøkkenet enn å tørke over benkene nå og da. Klesvask og matlaging har aldri vært store problemer. Jeg levnet en kjøkkenhage til han da jeg dro, han var irritert første året, men har siden blitt potetbonde med mer. Det at han har holdt hage og planter har vært den største overraskelsen, da han ikke var interessert mens vi var ilag. Anonymkode: 35213...16b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:09 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:09 Her gikk det ikke så bra. Når jeg ikke var der til å stille krav forfalt han enda mer. Boligen hans ser ut som en svinesti, eks skikkelige møkkete gulv (går med utesko inne). Og nei, jeg har ikke ryddemania. Han har dårlig boevne. Rutiner til barna sklir ut. Glemmer alt av avtaler og oppfølging. Vi har ikke 50/50 for å si det sånn. Det eneste positive er at han faktisk innser sine begrensninger og motsatte ikke når jeg sa jeg ønsket hovedomsorgen. Han sier at han ikke klarer ting, men vil være i barnas liv og det er han. Anonymkode: f5142...f9b 4 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 20:11 #12 Del Skrevet lørdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her gikk det ikke så bra. Når jeg ikke var der til å stille krav forfalt han enda mer. Boligen hans ser ut som en svinesti, eks skikkelige møkkete gulv (går med utesko inne). Og nei, jeg har ikke ryddemania. Han har dårlig boevne. Rutiner til barna sklir ut. Glemmer alt av avtaler og oppfølging. Vi har ikke 50/50 for å si det sånn. Det eneste positive er at han faktisk innser sine begrensninger og motsatte ikke når jeg sa jeg ønsket hovedomsorgen. Han sier at han ikke klarer ting, men vil være i barnas liv og det er han. Anonymkode: f5142...f9b Var han slik før dere ble sammen og? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:15 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:15 Min ex mann og far til mine 2 barn, var sånn. Han bidro jo med noe, de fleste årene, men de 2 siste årene, så bidro han overhodet ikke med noe. Men han er kronisk i forhold, og er sånn som flytter sammen med dama etter 2 uker. Så han skal nå gifte seg for fjerde gang. Vi var bare 19 år da vi møttes, og ventet da 1 år før vi flyttet sammen, for han bodde jo hjemme da. Jeg hadde bodd for meg selv siden jeg var 16 år, så jeg var veldig selvstendig. Han litt hjelpeløs, som hadde en mor som hadde gjort alt for han. Så ble naturlig at jeg gjorde en god del mer enn han. Men da bidro han noe, og var jeg syk en uke, så lagde han mat og gjorde husarbeid. Anonymkode: 82dd6...199 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:23 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:23 Tja, han har vel styr på husarbeid, men vasker klær feil. Han har fortsatt ikke peiling på hvilke størrelser i klær som bør ryddes bort. Jeg som kjøper klær og holder ungene med klær hos han, det er greit nok, siden jeg får bidrag. Men det går an å kjøpe et par nye sokker ved behov liksom, jeg har jo ikke full oversikt over klesskapet der borte.. men slike ting ser han ikke. Uteområdet, plen og busker er en katastrofe. Flaut. Finnes ikke handy og burde vel egentlig ikke hatt hus. Når det gjelder ting han bør huske med barna glemmer han ofte, så ja jeg minner på. For gjør jeg ikke det, så blir det fort glemt. Det er forsøkt og ungene ber meg minne han på ting. Har bedt han ha et kalendersystem mange ganger, men det skjer jo ikke. Men han er en god pappa for det, han er glad i ungene og ungene i han selvfølgelig. Det tredje skiftet fortsetter for meg, men det viktigste er at ungene har det bra. Anonymkode: 0cf24...dd2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:29 #15 Del Skrevet lørdag kl 20:29 Han klarte alt som var "umulig" å fikse i vårt forhold. Med én gang vi var over. På en måte var det fint å få en så tydelig bekreftelse på at han faktisk dumpet ting på meg, at det ikke var noe jeg innbildte meg. Anonymkode: 00707...153 8 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:30 #16 Del Skrevet lørdag kl 20:30 Vaskehjelp, ferdigmat og random klesvask, tilstrekkelig til at det går rundt. Er salig rot, både i huset, og med alt av forpliktelser (foreldremøter/ turneringer/ bursdager) som faller på hans uker. Men det går nå rundt, de får mat, og klær sørger jeg for. At vi konsekvent ikke stiller på møter og loddsalg på hans uker er jo til manges irritasjon, men ingen stryker med. Kan ikke blande meg oppi galskapen, selv om jeg river meg i håret. Anonymkode: f1faa...588 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:32 #17 Del Skrevet lørdag kl 20:32 Kan svare siden jeg har førstehåndserfaring som skilt mann. Det tredje skiftet har jeg aldri ofret en tanke, hverken før eller etter bruddet. Ungene kommer seg i barnebursdager med gave under armen nå som før, og de er med på de samme aktivitetene. Huset er dobbelt så ryddig og rent som før. Ungene blir stilt krav til i mitt hus, mens mor fortsatt er curlingforelder. Mye mindre stress med alt fordi jeg slipper en overtenkende og kontrollfreakete mor i hverdagen. Det tredje skiftet er i beste fall 90% bortkastet tid på ting som kan løses på en mye mer effektiv måte av en mann. Anonymkode: a3e74...fbe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:34 #18 Del Skrevet lørdag kl 20:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan svare siden jeg har førstehåndserfaring som skilt mann. Det tredje skiftet har jeg aldri ofret en tanke, hverken før eller etter bruddet. Ungene kommer seg i barnebursdager med gave under armen nå som før, og de er med på de samme aktivitetene. Huset er dobbelt så ryddig og rent som før. Ungene blir stilt krav til i mitt hus, mens mor fortsatt er curlingforelder. Mye mindre stress med alt fordi jeg slipper en overtenkende og kontrollfreakete mor i hverdagen. Det tredje skiftet er i beste fall 90% bortkastet tid på ting som kan løses på en mye mer effektiv måte av en mann. Anonymkode: a3e74...fbe Ok. Anonymkode: f1faa...588 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:38 #19 Del Skrevet lørdag kl 20:38 Giftet seg med dame fra Thailand. Nå har de det rent og fint. Anonymkode: e27be...dfa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #20 Del Skrevet lørdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Giftet seg med dame fra Thailand. Nå har de det rent og fint. Anonymkode: e27be...dfa Så bra, sikkert win-win for begge i forhold til før? Tipper begge er mye lykkeligere. Anonymkode: a3e74...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå