AnonymBruker Skrevet 5. november #41 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg vil ta TS litt i forsvar her. Det å «se» kvinnens behov uten at hun må erklære dem eksplisitt er noe av den mannlige empatien/rutinen/… som jeg forventer av meg selv som mann. Til forsvar for daten hennes så er det ikke så enkelt. Anonymkode: 59762...b99 men da regner jeg med det er en forventning du har kommunisert slik at mannen faktisk kan leve opp til den? Eller er det en av dine måter å "Luke bort" menn som ikke er bra nok på? For om det er den siste er du "vanskelig" desverre.. Anonymkode: 16ff0...ef2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 5. november #42 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 11.11): Du tar ikke taxi i en time (som btw koster mye mer enn 600 eller?) for å møte en random kar. Anonymkode: 3b186...3cf Hvor står det at det tar en time med taxi? En time med buss kan fort tilsvare 15 minutter med taxi om man må bytte buss underveis. Noe som er ganske vanlig å måtte gjøre for å komme seg steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #43 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 19.35): Problemet ditt, som også er mange andre kvinners problem, er at du tok det som en selvfølge, uten å kommunisere hva du ønsket og tenkte. Slutt å tro at menn kan lese dine tanker, for hadde du kommunisert direkte, så ville nok dette løst seg på noen sekunder Anonymkode: 4cb8f...1c6 Dette ⬆️ er utrolig slitsomt når slikt blir tatt som en selvfølge, for en selvfølge er det virkelig ikke. Det skaper bare forvirring, frustrasjon og usikkerhet begge veier. Og det er så unødvendig når det skal så lite til for at man hadde unngått dette. Anonymkode: 781c0...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå