AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:49 #21 Del Skrevet søndag kl 08:49 Du har ikke spurt. Eller rett og slett sagt at du vil møtes et annet sted på grunn av avstanden. Da jeg og mannen datet spurte jeg rett ut om han gadd å følge meg bort til bussen, da jeg ikke likte å gå alene i sentrum utpå kvelden. Anonymkode: 4aff1...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:51 #22 Del Skrevet søndag kl 08:51 Jeg hadde forventet at daten klarte å komme seg til restauranten på egenhånd... Anonymkode: 98376...f01 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet søndag kl 08:54 #23 Del Skrevet søndag kl 08:54 Så du velger selv å ikke ha lappen, og så tar du for gitt at andre skal frakte på deg så du slipper å bruke penger på transport? Hvorfor skal alltid de med lappen og bil ta kostnaden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:58 #24 Del Skrevet søndag kl 08:58 Ja, du er kravstor. Det er ikke hans ansvar hvordan du kommer deg til/fra en date. Anonymkode: 63029...133 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:10 #25 Del Skrevet søndag kl 10:10 Jeg har heller ikke bil, men det hadde da aldri ramlet inn å forvente at en date skulle hente meg. Hadde ærlig talt nølt med å spørre i det hele tatt, da jeg ville følt meg rimelig hjelpeløs om jeg ikke engang klarte å komme meg til sentrum uten skyss. Ofte blir jeg litt oppgitt av folk er på forumet, som gjerne kommer med påstander om at man er barnslig, en taper, etc. om man ikke kjører bil, men om de assosierer det med sånne som TS, skjønner jeg det nesten. Man må nesten klare å være selvgående, uansett hva slags transportmiddel man har eller ikke har. Har du ikke bil kan du gå, sykle eller ta bussen. Hvis ingenting av det er mulig, burde man kanskje sett litt på livssituasjonen sin. Anonymkode: b9580...071 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:57 #26 Del Skrevet i går, 02:57 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 19.35): Problemet ditt, som også er mange andre kvinners problem, er at du tok det som en selvfølge, uten å kommunisere hva du ønsket og tenkte. Slutt å tro at menn kan lese dine tanker, for hadde du kommunisert direkte, så ville nok dette løst seg på noen sekunder Anonymkode: 4cb8f...1c6 Forrige uke hadde han tenkt å hente henne, så det er tydelig at de har snakket sammen om situasjonen. Hvis jeg var mann, og hadde tenkt å møte en potensiell kjæreste, visste at det var storm ute og at dama kanskje hadde problem med å komme seg til stedet vi skulle møtes: Da ville jeg faktisk hatt såpass omløp i hodet at jeg ville kontaktet henne og hørt hvordan det gikk og om jeg skulle komme for å hente henne. Trenger ikke gjøre seg fullstendig dum heller... Anonymkode: 5f863...f28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:04 #27 Del Skrevet i går, 03:04 TS, hvordan gikk det? Håper du spurte om han kunne hente deg og han sa ja… Anonymkode: d1687...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet i går, 06:05 #28 Del Skrevet i går, 06:05 Macro skrev (21 timer siden): Så du velger selv å ikke ha lappen, og så tar du for gitt at andre skal frakte på deg så du slipper å bruke penger på transport? Hvorfor skal alltid de med lappen og bil ta kostnaden? Enig det der er sykt irriterende.. de tilbyr aldri å dekke litt drivstoff en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #29 Del Skrevet i går, 07:27 Hvis han vet at du må komme deg ditt med taxi eller buss så synes jeg han kommer dårlig ut av det fra starten av. Hadde jeg skulle på date med en potensiell kjæreste og jeg hadde visst om dette så hadde jeg selvfølgelig tilbudt meg å hente/kjøre. Det burde gå begge veier mener jeg. Hilsen Mann Anonymkode: 09539...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #30 Del Skrevet 23 timer siden Ja du er kravstor. Avtal date nærmere så du lett kommer deg til og fra. Om du sier ifra når han forslår sted at det blir upraktisk for deg, så kan han evt ha mulighet til å si han kan hente deg. Men med mindre det er på veien hans så kan du jo ikke forvente at han vil kjøre i en time ekstra for å hente deg og kjøre deg hjem. Jeg syns også det er tidlig å sette seg inn i bilen til en fremmed, du har bare møtt han en gang før... Anonymkode: 0edd5...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #31 Del Skrevet 21 timer siden Vel… jeg tror at hadde han var skikkelig interessert hadde du ikke hatt denne problemstillingen. En mann som er oppriktig interessert lar ikke en kvinne komme med bussen (som tar 1 time) eller måtte punge ut for taxi. For å ta et eksempel: jeg matchet med en fyr på Tinder som viste seg å bo i Valdres. Jeg bor i Oslo, er oppvokst midt i bykjernen og har derfor heller ikke bil (ikke noe sted å parkere den her heller😂). For min del var det aldri noe alternativ å sette meg på Valdresekspressen for å gå på date med en fyr fra Tinder. (Han var i Oslo på tur når vi matchet). Han var såpass interessert at han satte seg i bilen og kjørte hit og gjorde det faktisk alle dates vi hadde, før jeg besøkte han første gang og han hentet meg å kjørte til han og hvor jeg først da tok bussen hjem igjen. Du tar ikke taxi i en time (som btw koster mye mer enn 600 eller?) for å møte en random kar. Anonymkode: 3b186...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #32 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 9.31): Dette. Tydelig kommunikasjon er superviktig. Det man ikke kommuniserer direkte har man ingen grunn til å forvente at andre gjetter eller forstår. Gjetting fører ofte til misforståelser, så jeg forholder meg alltid kun til det som faktisk blir sagt. Formulerer man seg uklart kan man ikke forvente at jeg responderer slik man har tenkt. Anonymkode: 0a759...c29 Jeg vil ta TS litt i forsvar her. Det å «se» kvinnens behov uten at hun må erklære dem eksplisitt er noe av den mannlige empatien/rutinen/… som jeg forventer av meg selv som mann. Til forsvar for daten hennes så er det ikke så enkelt. Anonymkode: 59762...b99 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #33 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ta TS litt i forsvar her. Det å «se» kvinnens behov uten at hun må erklære dem eksplisitt er noe av den mannlige empatien/rutinen/… som jeg forventer av meg selv som mann. Til forsvar for daten hennes så er det ikke så enkelt. Anonymkode: 59762...b99 Mannen min ser ca 60% av mine ønsker og behov. De resterende 40% forteller jeg han. Vi krangler aldri. Ser ikke at man må gjøre forhold så mye mer komplisert enn det, egentlig. Anonymkode: 4aff1...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #34 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er dame og det hender at jeg får match med en mann som rett og slett ikke har tilgang til bil. Jeg har prøvd å date en person uten bil en gang, og det ender jo opp med at jeg kjører overalt. Jeg vet ikke hva menn føler om det, men det er faktisk litt lite attraktivt å kjøre rundt på en fyr. ( samtidig sitter de gjerne å kommenterer på meg når jeg kjører, feks om de synes jeg prater for lite fordi jeg er konsentrert, eller fordi jeg gjør noe feil 🤣 ) Det går jo bare ikke. Det er irriterende, dyrt og slitsomt for meg, som kjører omveier osv. Samtidig tenker man på fremtiden for når vil en mann på 40 egentlig fikse lappen når han ikke har giddet det frem til nå?? Jeg vet ikke åssen livet ditt var før du begynte å date? Altså, hvordan kom du deg ut? Om du tok buss og taxi til tross for uvær, så kan du jo fortsatt gjøre det. Eller finn en fyr som synes det er helt kult å kjøre deg. Det er mange menn som har tjenestegiving som kjærlighetspråk. Anonymkode: 20004...e7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #35 Del Skrevet 19 timer siden Det er da ikke hans problem at du ikke har bil? Anonymkode: eb186...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #36 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): TS, hvordan gikk det? Håper du spurte om han kunne hente deg og han sa ja… Anonymkode: d1687...e7a Tok taxi Anonymkode: eb9e1...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #37 Del Skrevet 9 timer siden Hvorfor har du ikke bil? Du har jo barn. Lite attraktivt. Tipper han ikke er så interessert Anonymkode: 3a444...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #38 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tok taxi Anonymkode: eb9e1...9c3 Tok du det opp med han da? Spurte du på forhånd om han kunne hente deg? Hvordan kom du deg hjem igjen? Anonymkode: dc1e6...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 5 timer siden #39 Del Skrevet 5 timer siden Så spør om å bli hentet da! Så kan han kjøre deg hjem(me) og! Penger spart. Tid spart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #40 Del Skrevet 10 minutter siden Husk at det er en del mennesker som ikke kan ha lappen av medisinske årsaker også da, før dere dømmer TS for hardt her. Anonymkode: 0edd5...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå