AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:25 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:25 Hei! Har avtalt å møte en kar ( jeg har møtt på restaurant 1 gang tidligere) han vet at jeg ikke kjører bil og at det er nesten 1 time med buss og det er storm ute vi skulle egentlig møtes i forrige uke å da ville han hente meg( jeg måtte avlyse denne daten pga sykt barn) trodde det var en «selvfølge» at han skulle hente meg idag, men virker ikke sånn. taxi en vei kommer til å koste meg 600 kr… skuffet, fikk lyst å droppe daten nå. Anonymkode: eb9e1...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:29 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:29 K. Anonymkode: 47b45...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:30 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:30 Okei. Anonymkode: dc971...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:30 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:30 Er jeg kravstor? Anonymkode: eb9e1...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:31 #5 Del Skrevet lørdag kl 18:31 For det første så er dem ikke tankeleser. Ønsker du at han skulle hente deg så må du si det rett ut. Så slipper man slike ting. Du blir skuffet og han forstår ingenting. Anonymkode: c70b8...3eb 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet lørdag kl 18:31 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Kunne du ikke ha skrevet til han at det er storm og det hadde vært koselig om han kunne ha hentet deg ? Om det var ei jeg var veldig interessert i så hadde jeg nok gjort det selv og synes det var greit bare du var hyggelig, takket for turen og vist at du satt virkelig pris på det. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet lørdag kl 18:31 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Er det omvei for han å hente deg da? Det kan jo hende at det ikke passet like godt i dag av en eller annen grunn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:32 #8 Del Skrevet lørdag kl 18:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er jeg kravstor? Anonymkode: eb9e1...9c3 Ikke direkte kravstor. Man kan jo spørre om han tente å hente deg. Men å bare gå ut ifra at han skulle hente deg blir for dumt. Anonymkode: c70b8...3eb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:35 #9 Del Skrevet lørdag kl 18:35 Problemet ditt, som også er mange andre kvinners problem, er at du tok det som en selvfølge, uten å kommunisere hva du ønsket og tenkte. Slutt å tro at menn kan lese dine tanker, for hadde du kommunisert direkte, så ville nok dette løst seg på noen sekunder Anonymkode: 4cb8f...1c6 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:37 #10 Del Skrevet lørdag kl 18:37 Du må jo spørre, han er ikke tankeleser. Anonymkode: 64e23...259 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:38 #11 Del Skrevet lørdag kl 18:38 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er jeg kravstor? Anonymkode: eb9e1...9c3 Nei, du har jo ikke spurt engang? Anonymkode: dc971...250 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 18:48 #12 Del Skrevet lørdag kl 18:48 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei! Har avtalt å møte en kar ( jeg har møtt på restaurant 1 gang tidligere) han vet at jeg ikke kjører bil og at det er nesten 1 time med buss og det er storm ute vi skulle egentlig møtes i forrige uke å da ville han hente meg( jeg måtte avlyse denne daten pga sykt barn) trodde det var en «selvfølge» at han skulle hente meg idag, men virker ikke sånn. taxi en vei kommer til å koste meg 600 kr… skuffet, fikk lyst å droppe daten nå. Anonymkode: eb9e1...9c3 Problemet her er at du "tok det som en selvfølge". Dere hadde avtalt det forrige gang, du skulle ha spurt om han kunne hente deg denne gangen også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:02 #13 Del Skrevet lørdag kl 22:02 Hvis det er storm er det vel ikke sikkert at veiene er åpne? Hvordan er det for han å skulle hente deg i stormen? Bor du på vei fra han og til stedet dere skal til eller må han kjøre nesten en vei (som bussen må) hver vei for å hente deg til date? Tenker du det bør bli en vane fremover at han alltid skal kjøre deg dit du/dere skal? Beklager, men jeg synes du er veldig kravstor. Kunne aldri falt meg inn å spørre engang om å bli hentet til en date så tidlig i forløpet. Hvorfor kjører du ikke bil hvis du har problemer med å komme deg imellom i hverdagen? Anonymkode: c239a...889 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:45 #14 Del Skrevet lørdag kl 22:45 Nei, du er ikke kravstor. Men du forventer at han leser tankene dine, og ikke bare stiller opp på en second date med også henter deg bare fordi du ikke gidder ta buss/tog, enda du selv avlyste sist gang. Du er ikke kravstor, men du har skyhøye forventninger, og det er faktisk verre at du forventer at han skal lese tankene dine enn at du krever han skal hente deg... Leser du tankene hans? Anonymkode: a7855...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:59 #15 Del Skrevet lørdag kl 22:59 Nå er det sånn at en ikke har noen garanti for at det blir mere enn to dater heller. Hva med å tenke at det var fornuftig at du tross alt har en bil som gjør det mulig å komme deg hjem akkurat når du vil? Synes du ikke bør henge med leppa for noe sånt Anonymkode: e5a14...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:29 #16 Del Skrevet søndag kl 01:29 Synes generelt menn er dårlige på dette. Jeg har datet en del, og om vi er på kino eller lignende, og det er veldig sent. Så tilbyr ingen å kjøre meg hjem, eller følge meg til bussholdeplassen. Og her er det en del kriminalitet, så føler meg ikke helt trygg i byen alene sent på kvelden. Tar og maks 10 min å kjøre meg hjem. Og da jeg hadde bil, så kjørte jeg de jeg datet hjem, hvis de ikke hadde bil. Men hvor lang tid tar det å kjøre til deg? For tar det litt lang tid, så tenker jeg at du kan ta bussen ned. Så kan du høre om han kan kjøre deg hjem. Anonymkode: 986b6...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet søndag kl 06:45 #17 Del Skrevet søndag kl 06:45 En time med buss, eller 600,- med taxi? Høres merkelig ut. Kjører bussen stor omvei? Ville det tatt han en time å kjøre til deg også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:53 #18 Del Skrevet søndag kl 06:53 1. Forsøke å legge datene til steder det er enkelt for deg å komme til/fra 2. slutt å forvent at folk med bil automatisk skal stille som sjåfør 3. Vurder å ta lappen/få bil selv. Det vil gjøre livet veldig mye enklere Anonymkode: 3d58d...ef9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:31 #19 Del Skrevet søndag kl 08:31 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Problemet ditt, som også er mange andre kvinners problem, er at du tok det som en selvfølge, uten å kommunisere hva du ønsket og tenkte. Slutt å tro at menn kan lese dine tanker, for hadde du kommunisert direkte, så ville nok dette løst seg på noen sekunder Anonymkode: 4cb8f...1c6 Dette. Tydelig kommunikasjon er superviktig. Det man ikke kommuniserer direkte har man ingen grunn til å forvente at andre gjetter eller forstår. Gjetting fører ofte til misforståelser, så jeg forholder meg alltid kun til det som faktisk blir sagt. Formulerer man seg uklart kan man ikke forvente at jeg responderer slik man har tenkt. Anonymkode: 0a759...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:46 #20 Del Skrevet søndag kl 08:46 Går det ikke busser eller annet kollektivt der du bor? Planlegg dater i nærheten av der du bor. Litt kravstor er du da du forventer å bli hentet. Anonymkode: 4adc9...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå