AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg vil helst ikke drikke men blir tvinget til å drikke i kveld hvis jeg vil fortsatt være en del av gjengen. Jeg har aldri drukket noe annet enn øl tidligere og nå presser de meg til å skulle drikke sprit. Jeg er redd for hvordan det blir og om det er trygt. Hvor mye sterkere er sprit enn øl og hvor mye må jeg drikke før jeg mister kontrollen? Det er de de krever at jeg skal, de kaller meg pingle for at jeg ikke har drukket før Anonymkode: 345db...f3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #2 Del Skrevet 2. november 2024 Sprit er sånn ti ganger sterkere enn øl. Har du ikke drukket det før, så er EN eller maks TO drinker nok. Du mister FORT kontrollen, og det ville ikke jeg gjort sammen med disse "vennene" dine. Jeg ville aldri hatt kontakt med slike mennesker. Anonymkode: 3b670...b4a 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Del Skrevet 2. november 2024 Dette er ikke venner Anonymkode: feaa9...ee5 26 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg tenker du må finne deg noen skikkelige venner. Anonymkode: 5fea0...0ba 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Del Skrevet 2. november 2024 Bare lat som du drikker, så merker de det ikke. Anonymkode: d1330...113 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #6 Del Skrevet 2. november 2024 Da hadde ikke jeg vært venner med dem for å si det sånn. Man skal ikke la seg presse til slikt. Så her har du to valg. Enten så kan du stå opp for deg selv, eller så kan du droppe vennene dine. Jeg velger heller å være alene enn å omgi meg med falske mennesker. Ditt valg. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 I kveld sier du at du ikke kommer, og tar en rolig hjemme. Slike venner ønsker du ikke å ha i livet ditt. Dette er ikke gode mennesker som vil deg vel. Anonymkode: 19c6a...821 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil helst ikke drikke men blir tvinget til å drikke i kveld hvis jeg vil fortsatt være en del av gjengen. Jeg har aldri drukket noe annet enn øl tidligere og nå presser de meg til å skulle drikke sprit. Jeg er redd for hvordan det blir og om det er trygt. Hvor mye sterkere er sprit enn øl og hvor mye må jeg drikke før jeg mister kontrollen? Det er de de krever at jeg skal, de kaller meg pingle for at jeg ikke har drukket før Anonymkode: 345db...f3e Den der gjengen din er ikke verdt en dritt! Dette er ikke ekte venner!! Anonymkode: 119a4...54c 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #9 Del Skrevet 2. november 2024 Det er ikke venner. Så enktelt. Kutt kontakten. Det er faktisk bedre å være alene enn å være med folk som det du beskriver. Anonymkode: e812d...5c1 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mye sterkere er sprit enn øl og hvor mye må jeg drikke før jeg mister kontrollen? Anonymkode: 345db...f3e Ti ganger sterkere ca. Det som er skummelt er at hvis andre blander til deg aner du ikke hvor mye alkohol du får i deg og det merker du ikke før det er for sent. Anonymkode: b6719...e45 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 Venner tvinger ikke. Skjønner ikke hvorfor du må drikke sprit for og være med de. Hvor gamle er dere?? Anonymkode: 5ece7...966 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #12 Del Skrevet 2. november 2024 Idioti. Anonymkode: c64af...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #13 Del Skrevet 2. november 2024 enig med de andre her. Ekte venner tvinger ingen til noe. Stå imot dem og kos deg med noe annet. Om de sier noe, så får du svare at du ikke trenger venner som ikke respekterer dine valg. Anonymkode: 6cc3e...76b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #14 Del Skrevet 2. november 2024 Takk for alle svar har sakt fra om at jeg ikke kan komme i dag Anonymkode: 345db...f3e 7 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #15 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg må si at jeg blir veldig skeptisk til hvorfor de skal ha deg til å drikke sprit og om de har dårlige motiver. Glad for at du ble hjemme TS. Vær forsiktig. Anonymkode: 8c6e5...535 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #16 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg har vært i miljø hvor det har vært mer rus enn gjennomsnittet, også ulovlig rusmidler, men jeg har aldri opplevd, og ville aldri akseptert slikt press som du beskriver. Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med, og respekterer de ikke det, så er de desverre ikke veldig gode venner, ihvertfall om du var tydelig på dette ikke var noe du ønsket. Synes det er bra du sa nei, stå på ditt, ingen skal bli presset til rus Anonymkode: cee8e...859 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 2. november 2024 #17 Del Skrevet 2. november 2024 Lurt. 👍 Venner tvinger deg ikke til noe hvis de er ordentlige venner. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #18 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil helst ikke drikke men blir tvinget til å drikke i kveld hvis jeg vil fortsatt være en del av gjengen. Jeg har aldri drukket noe annet enn øl tidligere og nå presser de meg til å skulle drikke sprit. Jeg er redd for hvordan det blir og om det er trygt. Hvor mye sterkere er sprit enn øl og hvor mye må jeg drikke før jeg mister kontrollen? Det er de de krever at jeg skal, de kaller meg pingle for at jeg ikke har drukket før Anonymkode: 345db...f3e Hvor gammel er du? Mulig det står her en plass, men jeg har ikke lest alle svarene. Om du er ung, så er dette enda verre. For det første, dette er ikke venner av deg, venner ville aldri holdt på slik! Hvorfor mener de at du skal drikke sprit? Sprit er mye sterkere, og om du aldri har drukket dette, så er det så veldig lett å gå på en smell! Du kan risikere å bli altfor full, og det er ikke bra. Du kan havne i situasjoner som ikke er bra, noen situasjoner kan være direkte farlig! Du mister evnen til å ta gode valg, og kan ende opp med at du blir med på noe du ikke vil, du kan få blackout osv. Så vær så snill for din egen del og ikke gjør det bare fordi andre vil presse deg til det. Og jeg tenker at siden de vil presse deg til dette, så tviler jeg på at de er til å stole på og dermed ikke passe på deg, og i verste fall kan de legge opp til at du skal gjøre ting du egentlig ikke vil. Så vær så snill, for din egen del, og dropp å vær med, og om de da ikke vil henge med deg mer, så sier det alt om dem og det er at de ikke bryr seg om deg og ønsker deg ikke noe godt. Anonymkode: c592a...768 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #19 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil helst ikke drikke men blir tvinget til å drikke i kveld hvis jeg vil fortsatt være en del av gjengen. Jeg har aldri drukket noe annet enn øl tidligere og nå presser de meg til å skulle drikke sprit. Jeg er redd for hvordan det blir og om det er trygt. Hvor mye sterkere er sprit enn øl og hvor mye må jeg drikke før jeg mister kontrollen? Det er de de krever at jeg skal, de kaller meg pingle for at jeg ikke har drukket før Anonymkode: 345db...f3e Herregud hvor gamle er dere og hva er dette for ræva venninner? Tro meg du har det bedre uten dem 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #20 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for alle svar har sakt fra om at jeg ikke kan komme i dag Anonymkode: 345db...f3e Det var det beste valget du kunne ta. Bruk litt tid på å finne deg nye venner som liker å være sammen med deg for den du er, Anonymkode: feaa9...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå