Cirkelin Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden Invitasjonen din var kjempefin, men det er nok en del som ikke liker tema/utkledning. Uansett ingen unnskyldning for å ikke si fra når de ikke kommer. Ser mange trykker kanskje på arrangementer på Facebook uten å endre til kommer/kommer ikke. Noen tenker ikke på fb arrangement som en personlig invitasjon. Mange har også sluttet helt eller delvis å bruke facebook. Ikke gi opp Ts, men neste gang bør du kanskje invitere på mail eller melding. Og prøv å unngå travle helger som halloween, så er det større sjanse for at flere kommer. Jeg hadde elsket den temafesten, så bare send en pm neste gang, jeg kommer! 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk ❤️ Her er det jeg skrev i invitasjonen: Velkommen til Halloweenbursdag med True Crime-tema! Blodige mysterier, notoriske seriemordere og mørke forbrytelser – dette er ikke en vanlig bursdagsfeiring! 🎃 Den 1. november inviterer jeg til en skrekkelig aften med true crime-tema som bringer frem gåsehud. Hva du kan forvente: - Kostymekonkurranse: Kle deg ut som en beryktet seriemorder, en hardkokt etterforsker, eller en annen karakter fra den mørkere siden av true crime-verdenen. Beste kostyme blir premiert, men vær obs – juryen er like dømmende som en rettssak! - Mordernes buffet: Vi serverer delikat mat og drikke inspirert av noen av de mest beryktede sakene – bare pass på hva du putter i munnen, for hvem vet om maten er forgiftet. - Et kriminelt mysterium: Gjennom kvelden kan du forvente små ledetråder tilknyttet kjente seriemorder-gåter og true crime-saker. Klarer du å løse mysteriet før det er for sent? Eller ender du som kveldens neste offer... i leken, selvfølgelig. Ta med deg motet ditt, ditt mest mistenkelige blikk, og la oss løse noen (fiktive) mord, mens vi feirer både Halloween og bursdagen min på mørkest mulig måte. Dato: 1. november Tid: 19:00 og utover Sted: —— I stedet for gave kan du donere et valgfritt beløp til Stine Sofies Stiftelse, som jobber for å forebygge vold mot barn og gi ofre den støtten de trenger. Ved å bidra hjelper du barn som har opplevd vold eller overgrep med å få en tryggere fremtid. Du kan donere via Vipps til 02349, eller kontant på festen. Hvert bidrag teller! Anonymkode: 10285...a8c Det var en kjempefin invitasjon! Eneste er å slenge på "gleder meg til å feire dagen med dere", men altså jeg hadde definitivt kommet og blitt kjempeglad for å bli invitert på et så gøy event. Ingenting der som kan ha gitt feil vibber. Veldig lei meg for at dette skjedde deg. Skulle faktisk ønske jeg var invitert for nå fikk jeg lyst på dette eventet 😍❤️ Anonymkode: ea13f...c4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har nok rett i dette. Jeg har dessverre ingen vennegjeng, det har jeg aldri hatt. Har bare folk jeg kjenner fra «her og der». Er autist og har alltid syntes det er vanskelig å få venner, skulle ønske jeg hadde en slik «krets» som mange snakker om ❤️ Anonymkode: 10285...a8c Det er derfor ingen kom. Folk drar dit de pleier dra. Evt blir de med noen. Ikke alle har vennegjenger heller. Det er like normalt å ikke ha, som å ha. Etter en viss alder, med ørti brudd her og der, flytting, skiftjobb, barn ect, så er det helt vanlig at voksne ikke feirer bursdager ect utenom med familie. Du skal hvertfall ikke ta det personlig, at ingen kom. Det er egentlig litt "typisk norsk". Anonymkode: ba6b0...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tror i alle fall ikke TS er for gammel til fødselsdagsfeiring. Jeg har nylig fylt 50, og det har aldri blitt holdt flere bursdagsfester blant mine jevnaldrende enn nå. Så trist at det ble sånn. Noen er kanskje makset ut på Halloween og føler seg veldig ferdige med feiring og utkledning. Noen føler at en invitasjon på Facebook ikke er så forpliktende. Kanskje har du invitert folk som er litt for perifere (tidligere klassekamerater uten noe nåtidig etablert vennskap?) til at de føler dette er noe de kan bruke tid på? Noen tenkte at blant så mange merkes det ikke om jeg kommer? Håper du hadde det fint med gjesten som faktisk kom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner det er trist om ingen kommer, Men de fleste voksne inviterer vel ikke til type Halloween fest, det er det noe influencere typisk gjør. Jeg personlig hadde aldri giddet gå på fest i voksen alder hvor jeg måtte kle meg ut. Det har jeg vokst fra for mange år siden. Og i alle mine år har jeg aldri fått invitasjon via facebook, noe så upersonlig. Så her skjønner jeg faktisk at folk ikke ønsket bruke fredagen sin på, Vet om veldig mange som ikke liker teema fester generelt- Så her tenker jeg du har lagt lista veldig høyt. Og hva er greia med å invitere 40 stykker om du ikke har noe særlig kontakt med mange av disse, og du skriver jo du ikke har så mange nære venner. Så tenker hvorfor tror du at folk vil delta på en sånn type fest med en person de ikke har så mye å gjøre med generelt? Jeg hadde tenkt det var merkelig om en fjern person jeg kjenner hadde invitert meg på sånt type arrangement Anonymkode: 701bb...a9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Del Skrevet 5 timer siden Ikke kall den personen "bare" Anonymkode: 4de4e...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke kall den personen "bare" Anonymkode: 4de4e...cb6 Det er helt sant, takk for at du pekte på det. Hun var ikke «bare», for hun reddet jo dagen min ❤️ Anonymkode: 10285...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner godt at du fikk vondt av dette, ingen fortjener å oppleve noe sånt. Folk må bli flinkere til å si ifra om de kommer eller ikke. Jeg hadde elsket og bli invitert på en sånn fest. Jeg blir aldri invitert noe sted, og er veldig ensom. Det er også vondt. Sender deg en god klem ❤️ Anonymkode: a3d25...5c6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er du ikke litt for voksen til å feire fødselsdagene dine? Hvorfor inviterte du 40 stykker? For å få gaver? En kan ikke tvinge folk til å feire en fødselsdag. Det skal være frivillig. Anonymkode: 8cab8...495 Hva får du igjen for å skrive slike ting til en som har det kjipt? Prøve å gjøre det enda kjipere? Hvor har ts skrevet at hun prøvde å tvinge folk til å komme? Forøvrig så har ts allerede skrevet hvorfor hun inviterte, så heller å være stygg på nett, så kan du øve på leseforståelsen din. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kanskje er jeg for voksen til det. Men jeg liker å stelle i stand ting. Har ikke så mange nære venner, så treffer ikke andre mennesker så ofte. Inviterte mange fordi jeg ville være inkluderende og fordi jeg tenkte det alltids er en stor del som ikke kan. Jeg oppfordret til å gi til en frivillig organisasjon i stedet for gave. Hvor står det at jeg hadde tenkt å tvinge noen? Jeg skrev jo at jeg forstod og ikke har noen vonde følelser mot de jeg inviterte. Men det betyr jo ikke at det kan gjøre vondt likevel. Anonymkode: 10285...a8c Ikke forsvar deg til slike svar som det der, vedkommende har kun svart for å være slem. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ønsker du medfølelse eller tilbakemeldinger med innlegget ditt? Anonymkode: 4ab15...300 Hva ville du med det spørsmålet? AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønner at det er sårt, men rart å lage så mye greier når bare fem har takket ja. Jeg hadde ikke kommet på noe som krever kostyme og selskapsleker, sp jeg hadde enten takket nei eller ikke svart. Anonymkode: 16ff8...434 Hvorfor hadde du ikke svart? Anonymkode: 15bb3...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #50 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke kall den personen "bare" Anonymkode: 4de4e...cb6 Hun fortalte også hvor takknemlig og glad hun var for at hun kom. Anonymkode: 15bb3...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #51 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I går hadde jeg bursdag. I år hadde jeg lyst å kose meg skikkelig, så jeg inviterte til kombinert Halloween og bursdagsfest. Jeg inviterte omtrent 40 stykker. Dette var en kombinasjon av nære venner, folk jeg har gått på skole med, kolleger, søsken, annen familie og bekjentskap fra ulike områder i livet. Jeg forventet på INGEN måte at alle 40 skulle komme, men håpte og trodde at jeg kunne forvente kanskje 10-15 stykker. Jeg skaffet barnevakt. Ryddet og vasket. Pyntet huset i Halloween-stil. Bakte kake. Lagde mini paier. Hadde laget en stor bolle med punch. Kledd meg ut og var spent på å vise frem kostymet mitt. Laget til diverse Halloween-relaterte festleker. Så var klokka der. Jeg satt og ventet på at det skulle ringe på døra. En halvtime gikk. En time. Endelig dukket en person opp, hun var sen fordi hun brukte lang tid på kostymet sitt. Jeg ble så glad når hun kom. Selv om jeg er så takknemlig for hun som dukket opp, kjenner jeg at dette gjør veldig vondt og er sårt. Det var en del som skrev til meg at de ikke kunne komme. Og alle hadde gode grunner. De fleste sa ikke om de kom eller ikke. Jeg forstår at folk har sine liv. Jeg tenker ikke negativt om noen i det hele tatt for dette. Men det gjør veldig vondt likevel. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med å skrive dette. Føler meg litt som en crybaby. Tror nok flere hadde kommet om de hadde visst at det var nesten ingen som kom, tror ikke noen mente noe galt. Tror de tenkte for seg selv at sikkert mange kom, så det var ikke så nøye med akkurat dem. Det som skjedde var kanskje at alle tenkte akkurat det? Jeg er så glad for hun som kom. Tror jeg hadde blitt helt knust om jeg ble sittende helt alene. Anonymkode: 10285...a8c Sjekket du ikke med alle dagen før for å vite antall så er det jo risky. Anonymkode: 5c0de...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Huff ikke bra:( Men dessverre er ikke facebook noen bra sted å invitere folk. Kan som min mann...har facebook..men skjekker kanskje 1 gang i mnd. Jeg er på Facebook vær dag...men de gangene jeg har fått invitasjon via Facebook er det sånn at jeg har fått det opp 1 gang..så blir det liggende "bak" inni facebook om du ikke går innvia arrangement vil du ikke se denne. Oh hvor mange av disse var vennet du ofte er med? Eller invitere du folk du kjenner?( Altså kanskje ikke snakket med på 6-12 mnd) Og da er det veldig lett å glemme den..og glemme å svare. Jeg ville sendt sms til de du vil invitere neste gang, og ha svar frist. Da kan du purre Endret 4 timer siden av mommyaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): I går hadde jeg bursdag. I år hadde jeg lyst å kose meg skikkelig, så jeg inviterte til kombinert Halloween og bursdagsfest. Jeg inviterte omtrent 40 stykker. Dette var en kombinasjon av nære venner, folk jeg har gått på skole med, kolleger, søsken, annen familie og bekjentskap fra ulike områder i livet. Jeg forventet på INGEN måte at alle 40 skulle komme, men håpte og trodde at jeg kunne forvente kanskje 10-15 stykker. Jeg skaffet barnevakt. Ryddet og vasket. Pyntet huset i Halloween-stil. Bakte kake. Lagde mini paier. Hadde laget en stor bolle med punch. Kledd meg ut og var spent på å vise frem kostymet mitt. Laget til diverse Halloween-relaterte festleker. Så var klokka der. Jeg satt og ventet på at det skulle ringe på døra. En halvtime gikk. En time. Endelig dukket en person opp, hun var sen fordi hun brukte lang tid på kostymet sitt. Jeg ble så glad når hun kom. Selv om jeg er så takknemlig for hun som dukket opp, kjenner jeg at dette gjør veldig vondt og er sårt. Det var en del som skrev til meg at de ikke kunne komme. Og alle hadde gode grunner. De fleste sa ikke om de kom eller ikke. Jeg forstår at folk har sine liv. Jeg tenker ikke negativt om noen i det hele tatt for dette. Men det gjør veldig vondt likevel. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med å skrive dette. Føler meg litt som en crybaby. Tror nok flere hadde kommet om de hadde visst at det var nesten ingen som kom, tror ikke noen mente noe galt. Tror de tenkte for seg selv at sikkert mange kom, så det var ikke så nøye med akkurat dem. Det som skjedde var kanskje at alle tenkte akkurat det? Jeg er så glad for hun som kom. Tror jeg hadde blitt helt knust om jeg ble sittende helt alene. Anonymkode: 10285...a8c vær evig glad for den ene som kom❤❤❤ forstår den er lei, hvertfall når du har invitert så mange. Anonymkode: 5ac6d...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #54 Del Skrevet 1 time siden buhu Anonymkode: 6394f...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #55 Del Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): buhu Anonymkode: 6394f...358 Helt seriøst, har du det så kjipt i ditt eget liv at du tråkker andre ned for å føle deg bedre? For ser du ikke hvor pinlig det er skive slike ting til en som er lei seg? Anonymkode: 15bb3...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå