AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden En ansatt på mitt lokale fontenehuset er veldig opptatt av å skryte på seg psykologiutdanning. Sannheten er at hun aldri kom inn på profesjon, på grunn av for lavt snitt fra videregående. Hun kom inn på master, men aldri profesjon. Hun forteller sjeldent at hun kun gikk master. Det gjør at medlemmene og besøkende blir forvirra. Når hun forteller til alle at hun har studert psykologi, tenker folk at hun er psykolog. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Jeg mener det er dårlig gjort av vedkommende, særlig når hun skal fungere som en rollemodell. Anonymkode: 62873...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hun har jo psykologiutdanning. Ville ikke gjort noe big deal av dette. Hun gir jo ikke terapi Anonymkode: 78c8e...fd0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En ansatt på mitt lokale fontenehuset er veldig opptatt av å skryte på seg psykologiutdanning. Sannheten er at hun aldri kom inn på profesjon, på grunn av for lavt snitt fra videregående. Hun kom inn på master, men aldri profesjon. Hun forteller sjeldent at hun kun gikk master. Det gjør at medlemmene og besøkende blir forvirra. Når hun forteller til alle at hun har studert psykologi, tenker folk at hun er psykolog. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Jeg mener det er dårlig gjort av vedkommende, særlig når hun skal fungere som en rollemodell. Anonymkode: 62873...f97 Hva er poenget ditt Hvordan bet du alt om hennes utdanningsløp? Den rare her er vel ikke henne du omtaler? Anonymkode: 0a25b...623 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hvis hun har en master i psykologi, har hun jo absolutt psykologi-utdannelse. Du kan eventuelt be henne spesifisere om det er nødvendig, men med mindre hun hevder at hun er psykolog, forteller hun bare sannheten. Er det egentlig så viktig (annet enn for deg, som føler det nødvendig å understreke at hun ikke kom inn på profesjon. Psykologi-master er ingen lettvindt utdannelse.), så lenge hun er kvalifisert for den jobben hun har? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skjønner ikke problemet 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Anonymkode: 62873...f97 Ville gjort det annerledes enn deg. Hun har master i psykologi. Så lenge hun ikke kaller seg psykolog så ser jeg virkelig ikke problemet. Hun har mer enn nok utdannelse til det hun driver med på Fontenehuset vil jeg tro. Anonymkode: 1bffb...06e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden hun har jo en psykologiutdannelse, som er det hun sier. Hun sier ikke hun er psykolog. Case closed, du er den med problemet her ikke hun. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Du kan oppklare for deltagerne om at hun har kunnskap om psykologi som fag, men ikke er terapeut. Anonymkode: 084eb...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #9 Del Skrevet 48 minutter siden Men hun har jo psykologiutdannelse! Så lenge hun ikke sier at hun er psykolog og ikke utfører arbeidsoppgaver man må være psykolog for å utføre, er det jo helt uproblematisk. Her er det du som tar feil, TS. Anonymkode: 0d7a3...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #10 Del Skrevet 44 minutter siden Det er fortsatt villedende og forvirrende når folk antar at hun er psykolog, fordi hun ikke hun presiserer sin utdanning bedre. Alt av hennes bakgrunn står på Fontenehusets nettside. Fontenehuset er uansett er grusomt sted, så jeg anbefaler ikke stedet til noen. Anonymkode: 62873...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #11 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er fortsatt villedende og forvirrende når folk antar at hun er psykolog, fordi hun ikke hun presiserer sin utdanning bedre. Alt av hennes bakgrunn står på Fontenehusets nettside. Fontenehuset er uansett er grusomt sted, så jeg anbefaler ikke stedet til noen. Anonymkode: 62873...f97 Det går mye på folks kunnskapsnivå. Når hun har psykologiutdanning og hun sier det, hva er det som er feil? Hva mener du hun skal si isteden? Anonymkode: c3b13...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #12 Del Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er fortsatt villedende og forvirrende når folk antar at hun er psykolog, fordi hun ikke hun presiserer sin utdanning bedre. Anonymkode: 62873...f97 Hvis du mener det er uklart og bør endres må du ta det opp med Kunnskapsdepartementet og ikke klage på at hun bruker begrepet helt korrekt. Anonymkode: 1bffb...06e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #13 Del Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er fortsatt villedende og forvirrende når folk antar at hun er psykolog, fordi hun ikke hun presiserer sin utdanning bedre. Alt av hennes bakgrunn står på Fontenehusets nettside. Fontenehuset er uansett er grusomt sted, så jeg anbefaler ikke stedet til noen. Anonymkode: 62873...f97 Det er jo ikke villedende, det er evt folk som misforstår fordi de ikke kan nok om ulike utdannelser innen psykologi. Det er jo ikke hennes skyld. Hun må bare sørge for å rette pasientene hvis de sier feil. Høres ut som at du har issues rundt Fontenehuset, og at du er det egentlige problemet her. Anonymkode: 0d7a3...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 21 minutter siden #14 Del Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er fortsatt villedende og forvirrende når folk antar at hun er psykolog, fordi hun ikke hun presiserer sin utdanning bedre. Alt av hennes bakgrunn står på Fontenehusets nettside. Fontenehuset er uansett er grusomt sted, så jeg anbefaler ikke stedet til noen. Anonymkode: 62873...f97 så du er egt bare ute etter å få tatt de på noe da tydeligvis, og lyktes ikke med å få noe enighet her. Fontenehusene er viktige og bra for veldig mange. Du har tydeligvis kommet på kant med noen på ditt fontenehus og prøver nå å skape negativitet der. Det er ingenting forvirrende med det, ingen fontenehus driver behandling og har ergo ikke psykologer ansatt. Du sier jo til og med her at hennes bakgrunn står på nettsidene, tipper det da står psykologiutdanning og ikke psykolog. Og da er hun et viktig tilskudd i et fontenehus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #15 Del Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): En ansatt på mitt lokale fontenehuset er veldig opptatt av å skryte på seg psykologiutdanning. Sannheten er at hun aldri kom inn på profesjon, på grunn av for lavt snitt fra videregående. Hun kom inn på master, men aldri profesjon. Hun forteller sjeldent at hun kun gikk master. Det gjør at medlemmene og besøkende blir forvirra. Når hun forteller til alle at hun har studert psykologi, tenker folk at hun er psykolog. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Jeg mener det er dårlig gjort av vedkommende, særlig når hun skal fungere som en rollemodell. Anonymkode: 62873...f97 Er vel ingen som burde være på disse Fontenehusene uansett. Det er jo bare moderne institusjoner, med unntak av at de i "behandling" får bo hjemme. Anonymkode: c9140...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 18 minutter siden #16 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er fortsatt villedende og forvirrende når folk antar at hun er psykolog, fordi hun ikke hun presiserer sin utdanning bedre. Alt av hennes bakgrunn står på Fontenehusets nettside. Fontenehuset er uansett er grusomt sted, så jeg anbefaler ikke stedet til noen. Anonymkode: 62873...f97 Du virker jo passe mongo. Misfornøyd med eget liv? Det hun sier er jo 100% korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #17 Del Skrevet 16 minutter siden Å si at man har studert psykologi når nav har master i psykologi, er jo fullstendig riktig. Du må seriøst skaffe deg en hobby. Anonymkode: 0fab1...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #18 Del Skrevet 15 minutter siden AllahBallah skrev (2 minutter siden): Du virker jo passe mongo. Misfornøyd med eget liv? Det hun sier er jo 100% korrekt. Vi sier ikke det ordet lengre. Anonymkode: 950ba...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #19 Del Skrevet 13 minutter siden Hæ? Hun har jo psykologi-utdanning. Er det relevant at hun sier at hun har master og ikke profesjon? Hvis ikke, ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 03547...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #20 Del Skrevet 10 minutter siden Skjønner ikke at du orker å bruke energi på å irritere deg over sånne ting😅 Anonymkode: 8a935...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå