Gå til innhold

Vært sammen i tre mnd, han sier han ikke er så overbevist lenger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har vært sammen med en i tre mnd nå. Jeg var litt skeptisk til å begynne med og hadde murer oppe men han fikk meg til å slappe av og senke de. Sa han var glad i meg og forelska. Aldri blitt så fort forelska før. Vi kjente hverandre fra ungd skolen der vi hadde en crush. Vi har hatt noe utfordringer med kommunikasjon da vi begge er litt kjappe i replikken og dette kan den andre reagere litt på. Jeg har vært mer tydelig på at jeg tenker vi kommer gjennom det og at det er litt sånn når man blir kjent. Så løser man det og prater om det. Siste ukene har han begynt å trekke seg mer unna og ikke villet ta initiativet til å ses noe særlig. Så idag forteller han meg at han ikke syns det er så stas som jeg syns. At han ikke føler så mye lenger og at de tingene vi har diskutert er altfor tidlig å ha så tidlig i forholdet og gjort at han tviler på om vi er rette for hverandre. Han sier han er glad i meg og gjerne vil prøve og se om han kan komme tilbake der han var. Men nå er han litt halvveis. Jeg syns jo det er kjipt å høre. Vi har også truffet  ungdommene til hverandre (13 og 17 år). Han sier han ikke vet om det går men har troa. Noen med erfaring her og som har kommet styrket på andre siden? Jeg kjenner jeg blir veldig trist og usikker på alt mulig og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Hjelp! 

Anonymkode: 4ac59...bfe

Dette hadde jeg dumpa rett og slett. 3 mnd er bare starten og når han vingler nå så blir det verre. Han var kjapt ute med få deg til å rive deg med da, ser ut som det kan ha blitt en hekt ut av det. 

Anonymkode: c9b78...faf

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil bare ligge med deg til han finner noen ny og «bedre». Behold selvrespekten og dump han. Det der er bare bortkasta tid og følelser.

Anonymkode: 872ec...2a5

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett, men la han ta initiativ annenhver gang, så ser du hvor ofte og til hva, eller om det bare dabber av og han blir borte. Ignorer evt. booty calls.

Anonymkode: 2c067...fd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. 

Nei, egentlig ikke 

De store Skjønner jo mye mer.. 

Huff, det gjør vondt i sjela p se voksne mennesker med barn ta slike avgjørelser selv før det første rushet av hormoner har lagt seg 🫣

Jaja, da fant du ut av det tidlig. Ikke tidlig nok, men tidlig..

Anonymkode: 573ee...034

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan godt stemme. Men du tenker også at man ikke kan få tilbake følelsene sine man hadde først?

Høres lite sannsynlig ut. Hvis det dabber av for han så tidlig, så tviler jeg på at han plutselig blir forelsket. Men det kan ingen av oss her inne vite. Du må velge om du vil ta den risikoen med å gå videre med han nå med det du nå vet om hva han føler for deg, og med viten om at oddene er store for at du da blir enda mer såret. Hvis du likevel velger å gå videre, ville jeg sett litt på hvor mye initiativ han tar og følt meg frem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo blitt dumpa.

Men han kan være med deg en stund til så lenge du blir enklere å ha med å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MizzVic skrev (1 time siden):

Du har jo blitt dumpa.

Men han kan være med deg en stund til så lenge du blir enklere å ha med å gjøre.

VI er fortsatt sammen da han ville prøve og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mille89 skrev (1 time siden):

Høres lite sannsynlig ut. Hvis det dabber av for han så tidlig, så tviler jeg på at han plutselig blir forelsket. Men det kan ingen av oss her inne vite. Du må velge om du vil ta den risikoen med å gå videre med han nå med det du nå vet om hva han føler for deg, og med viten om at oddene er store for at du da blir enda mer såret. Hvis du likevel velger å gå videre, ville jeg sett litt på hvor mye initiativ han tar og følt meg frem.

Nå var det jo det som ble sagt at vi skulle prøve og se om det ble noe endring. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal håndtere det fremover bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sikkert bare se om han fikk napp. Kjedet seg.

Move on. 

Anonymkode: 54043...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du TS som roter det til med desse konfliktene støtt og stadig ? 
Noen personer er vant litt kaotiske og høylytte samtaler selv  om de ikke mener å være i konflikt av noe slag. 
Dette er slitsomt for andre å leve med , og det er ikke alltid like enkelt å nå frem med budskapet sitt. 
Derfor toner de ned litt for å kunne avslutte forholdet på en nøytral måte . 
Desse røde flaggene blir ikke alltid oppfattet for den andre parten fordi de ikke er vant å ha på radaren for sin egen støy som sendes ut 

Anonymkode: 9dcaf...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

VI er fortsatt sammen da han ville prøve og se. 

Ja bare å fortsette å være nødplan. 

Anonymkode: 54043...b0a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at eksen sa noe lignende etter tre måneder. Han ville likevel fortsette. Vi ble et par, men dette kom tilbake flere ganger helt til det ble brudd flere år senere. Så tenk deg om. 

Anonymkode: ee349...c21

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 20.14):

Så du tenker ikke at det kan snu og med mindre diskusjoner f.eks. så kan det komme tilbake? Han sier at hvis det var helt dødt hadde han ikke giddet. 

Men hvorfor i alle dager driver dere å diskuterer og kverulerer over kjipe ting?

Det er helt unødvendig nå etter så kort tid, og helt unødvendig etter lang tid.

Hadde jeg oppdaget en sånn dynamikk i mitt nye forhold hadde jeg blitt kjempeskeptisk og mest sannsynlig mistet følelsene ganske kjapt. 

Hvorfor ikke værw glad, nysgjerrig på hverandre, undrende, åpen, forelsket, kåt?

Det er tydelig at dere ikke er en spesielt god match. 

Anonymkode: 2617c...17b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 17.57):

3 måneder, og allerede møtt barna? 1. det er helt feil ovenfor barna! 2. Man blir ikke så seriøst på 3 måneder, hele perioden med oppbyggende spenning er over. Denne spenningen er med på å danne et grunnlag for å holde ut et helt liv sammen når hverdagen kommer… 

Anonymkode: 7c2c7...39c

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 20.02):

De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. 

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 20.14):

Nei. Det er unødvendig og opprivende for barn. Særlig en 13 åring

Anonymkode: d2f2e...0b7

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 20.42):

Nei det er det ikke. Man lar aldri en ny partner møte barna sine før man har vært sammen såpass lenge at man ser det er seriøst. 

Anonymkode: 75bae...d2a

Har dere ikke venner dere eller? 😅 Jeg har latt de to jeg har vært kjæreste med møte barna før vi i det hele tatt var kjærester. Sa bare at en kompis kom innom. Hva er forskjellen på venn og kjæreste? 

(Jeg er alene med barna og eneste muligheten min til å være sosial er å ha besøk hjemme, og der befinner altså barna seg. Om jeg har vesøk av en venn, venninne, date eller postmannen er ikke da ikke noe barna merker, de ser ingen forskjell på sånt 😅)

Anonymkode: e58a9...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...