Gå til innhold

Vært sammen i tre mnd, han sier han ikke er så overbevist lenger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med å fortsette noe han ikke vil? Og etter samtalen idag tidlig ville han på lunsj med meg. Holde meg i hånda hele tiden på kino etterpå. Og sender meg mld med hjerter på snap. Er ikke det å mind fucke hvis man vil ut av noe? 

Anonymkode: 4ac59...bfe

Nei.

Anonymkode: 668b0...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ting har blitt vanskelig allerede etter tre måneder er det ikke liv laga.. dere skulle jo fortsatt vært nyforelska. 

Anonymkode: ff1bb...7dc

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ting har blitt vanskelig allerede etter tre måneder er det ikke liv laga.. dere skulle jo fortsatt vært nyforelska. 

Jeg er det. Han sier han ikke er det lenger pga mye diskusjoner og misforståelser i kommunikasjon. Jeg har nok ikke tatt det så tungt som han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er det. Han sier han ikke er det lenger pga mye diskusjoner og misforståelser i kommunikasjon. Jeg har nok ikke tatt det så tungt som han. 

Bare det at det er flere episoder med diskusjoner og misforståelser etter så kort tid tilsier jo at dere ikke passer spesielt godt sammen.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok bare gjort det slutt, og gått videre. He’s just not that into you.

Anonymkode: 202fe...893

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde nok bare gjort det slutt, og gått videre. He’s just not that into you.

Anonymkode: 202fe...893

Nei det er han ikke nå. Men han mener jo selv at det kan snu og vil bruke tid på å finne ut av det. Derfor jeg blir i tvil selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare det at det er flere episoder med diskusjoner og misforståelser etter så kort tid tilsier jo at dere ikke passer spesielt godt sammen.

Vi er nok ganske like på det med å være kjapp i replikken og den andre tar det feil. Jeg har ikke tatt meg så nær av det. Men han mener det ikke skal være noe skjær i sjøen så tidlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo rett ut at han ikke er så keen.

Det er veldig tydelig ett nei.

Samtidig har han ei han kan henge med og ligge med, som ikke kan ha noen forventninger til han. Blir ingen forholdsmas eller binde seg til avtaler, si det til folk osv, dere er jo ikke seriøse 

Nå er du redd for å miste han, så da blir du en enklere ventepølse til han finner noe han vil ha.

Selvfølgelig er det dumt å miste ei som liker han fullstendig. Da blir det jo ensom venting på ny.

Anonymkode: a1762...82d

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er nok ganske like på det med å være kjapp i replikken og den andre tar det feil. Jeg har ikke tatt meg så nær av det. Men han mener det ikke skal være noe skjær i sjøen så tidlig. 

Selvsagt skal det ikke det. Etter bare 3 mnd skal det ikke være et eneste problem. Da skal alt være fantastisk hele tiden.

Anonymkode: 75bae...d2a

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sier jo rett ut at han ikke er så keen.

Det er veldig tydelig ett nei.

Samtidig har han ei han kan henge med og ligge med, som ikke kan ha noen forventninger til han. Blir ingen forholdsmas eller binde seg til avtaler, si det til folk osv, dere er jo ikke seriøse 

Nå er du redd for å miste han, så da blir du en enklere ventepølse til han finner noe han vil ha.

Selvfølgelig er det dumt å miste ei som liker han fullstendig. Da blir det jo ensom venting på ny.

Anonymkode: a1762...82d

Han sier han er veldig glad i meg, vi er kjærester. Fortsatt det samme at vi ikke flørter med andre. Ingenting har endret seg på status hos oss hos andre. Vi er sammen. 
Han sier han vil prøve og se om noe av det han har mista kommer tilbake. Han vil bruke tid sammen og sier han har troa. 
jeg lurer på om det er reelt at man får følelser tilbake om man gjør hyggelige ting sammen og stemning er god en periode framover. Eller om det er kjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sier han er veldig glad i meg, vi er kjærester. Fortsatt det samme at vi ikke flørter med andre. Ingenting har endret seg på status hos oss hos andre. Vi er sammen. 
Han sier han vil prøve og se om noe av det han har mista kommer tilbake. Han vil bruke tid sammen og sier han har troa. 
jeg lurer på om det er reelt at man får følelser tilbake om man gjør hyggelige ting sammen og stemning er god en periode framover. Eller om det er kjørt. 

Alle som har svart i tråden her sier at det er kjørt og at du bør avslutte forholdet før du blir mer såret. For hvert svar du får kommer du med flere argumenter for å bli. Virker som du har bestemt deg for å gi det en sjanse, og det er selvfølgelig opp til deg å ta det valget, men da bør du belage deg på at dette mest sannsynlig ikke går veien ut ifra situasjonen du har fortalt om og hva han har sagt. Hvis dette forholdet hadde vært levedyktig hadde dere ikke hatt så mange konflikter så tidlig, og han hadde ikke uttalt at han var så i tvil. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mille89 skrev (4 minutter siden):

Alle som har svart i tråden her sier at det er kjørt og at du bør avslutte forholdet før du blir mer såret. For hvert svar du får kommer du med flere argumenter for å bli. Virker som du har bestemt deg for å gi det en sjanse, og det er selvfølgelig opp til deg å ta det valget, men da bør du belage deg på at dette mest sannsynlig ikke går veien ut ifra situasjonen du har fortalt om og hva han har sagt. Hvis dette forholdet hadde vært levedyktig hadde dere ikke hatt så mange konflikter så tidlig, og han hadde ikke uttalt at han var så i tvil. 

Ja jeg er mer ut etter å høre om det er mulig og om noen har erfart dette. Jeg ser hva folk skriver. Også synes jeg det er rart at han vil fortsette som før selv om han sier han er halvveis. Da burde han vel ikke gidde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er mer ut etter å høre om det er mulig og om noen har erfart dette. Jeg ser hva folk skriver. Også synes jeg det er rart at han vil fortsette som før selv om han sier han er halvveis. Da burde han vel ikke gidde det. 

Kanskje han trives godt i ditt selskap, liker deg som person  og at han virkelig skulle ønske at han var forelsket, og at det derfor er vanskelig for han å avslutte det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mille89 skrev (7 minutter siden):

Kanskje han trives godt i ditt selskap, liker deg som person  og at han virkelig skulle ønske at han var forelsket, og at det derfor er vanskelig for han å avslutte det.

Det kan godt stemme. Men du tenker også at man ikke kan få tilbake følelsene sine man hadde først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De er store. 13 og 17 år. Så det blir litt annerledes enn når man har små barn. 

Jeg er VOKSEN, og hvis mine foreldre hadde vært skilt, så ville jeg ikke møtt en ny flamme som min mor eller far hadde datet i 3 måneder. Hvorfor skulle jeg? Jeg introduserer ikke foreldrene mine til kjærester jeg har hatt i 3 måneder. En 13 åring? De er veldig sårbare enda. 

Anonymkode: 7c2c7...39c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg ser ingen fremtid med deg, men vil gjerne fortsette å ligge med deg til jeg har funnet en annen.»

Men det kan han jo ikke si, vel. 

Anonymkode: 5b88d...fd9

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke vits at du spør om råd innpå her. Du hører jo ikke på det allikevel og unnskylder han på alle måter 🙄

Anonymkode: 222b0...ac3

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, fyren sier han ikke er forelsket i deg, men du kverulerer og diskuterer, og ser halmstrå der de ikke er. Lykke til. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Krangel og diskusjoner så tidlig lover ikke godt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du er nok grei å ha, han har allerede investert i deg, så kjekt å ha deg «gående» inntil noe annet (bedre) dukker opp. Han trenger jo ikke anstrenge seg noe nå… du er jo der, lett tilgjengelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...