AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke du heller. Jeg skriver det jeg mener og står for det. Folk som ligger rundt er og blir motbydelig. Ferdig snakket. Anonymkode: fae99...2c8 Stakkars deg. Så full av hat og forakt må være plagsomt.. Nei, det er ingen aldersgrense for slikt. Anonymkode: 16fe5...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 12.40): Overhørte noen si "det er da bare unge folk som driver med ONS". Selv er jeg passert 50, og har ingenting imot et ONS i ny og ne (selv om jeg ville fortrukket et fast forhold da). Hvordan er det med deg, tenker du det er en "aldersgrense" for ONS? Anonymkode: 926e1...2f0 Det er aldersgrense på å si ONS, høres for dumt ut. Anonymkode: 040df...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #23 Del Skrevet 1 time siden Dere opp i årene. Snur dere fortsatt kaffekoppen opp ned på kafé? For å fortelle at dere er klar for sex? Anonymkode: 6ac18...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå