AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Vi skal bytte soverom. Går det greit selv om bildene ikke samsvarer helt? Anonymkode: 2b00c...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor skal dere det om dere skal flytte? Anonymkode: 7bf3f...f85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Er vel bare å ommøblere tilbake om dere skal ha visning evt. Anonymkode: afe70...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hva med å spøre megleren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Håper for guds skyld du har fått boligstylist, og ikke har prøvd å være kreativ og smart selv. Anonymkode: c7095...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Håper for guds skyld du har fått boligstylist, og ikke har prøvd å være kreativ og smart selv. Anonymkode: c7095...2dd Ah ja, husker den gangen jeg droppet å kjøpe drømmeleiligheten med perfekt planløsning, beliggenhet og standard, fordi det ikke lå et beige gulvteppe under den beige sofaen som har et beige pledd hengende halvveis ned mot gulvet... Anonymkode: 9c063...e3d 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ah ja, husker den gangen jeg droppet å kjøpe drømmeleiligheten med perfekt planløsning, beliggenhet og standard, fordi det ikke lå et beige gulvteppe under den beige sofaen som har et beige pledd hengende halvveis ned mot gulvet... Anonymkode: 9c063...e3d Ah, enda en gluping av typen "reklame virker ikke på meg for jeg er så smart".. Anonymkode: c7095...2dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ah, enda en gluping av typen "reklame virker ikke på meg for jeg er så smart".. Anonymkode: c7095...2dd Selvfølgelig funker reklame på oss alle, men absolutt alle boliger som ligger til salgs i Norge er stylet HELT LIKT. Det er jo bare å kikke på 5-10 annonser på finn, og style boligen sin på samme måte. Det er på ingen måte nødvendig å betale dyre dommer for en slik tjeneste. Anonymkode: 9c063...e3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig funker reklame på oss alle, men absolutt alle boliger som ligger til salgs i Norge er stylet HELT LIKT. Det er jo bare å kikke på 5-10 annonser på finn, og style boligen sin på samme måte. Det er på ingen måte nødvendig å betale dyre dommer for en slik tjeneste. Anonymkode: 9c063...e3d Dette er egentlig veldig enkelt. Se om de proffe aktørene i markedet som bygger og selger boliger, seg bryet med å style boliger eller ikke. Det er forskning som bekrefter at det er lønnsomt, både med hensyn til salgstid, antall interessenter og pris. Det høres ut som problemet du snakker om går mer på en ubrukelig stylist, enn styling i seg selv. Jeg har sett mye dårlig styling, så jeg er enig i at det kan være ymse kvalitet der. Anonymkode: c7095...2dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Har solgt bolig 5 ganger og alltid stylet selv. Null problem hvis man er nogenlunde oppegående. ville ikke ommøblert rett før visning. Anonymkode: 845d5...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har solgt bolig 5 ganger og alltid stylet selv. Null problem hvis man er nogenlunde oppegående. ville ikke ommøblert rett før visning. Anonymkode: 845d5...23c Jeg kjenner noen som har røyket i 50 år uten å få kreft. Hva i alle dager er poenget ditt egentlig? Anonymkode: c7095...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ommøblere rett før dere (forhåpentligvis) selger 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde nok ikke gjort det, potensielle kjøpere har skapt seg en forventning basert på annonsen og bildene, og hvis du begynner å tulle med ting så møter du ikke forventningene deres. Anonymkode: 2cd0e...f45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde nok ikke gjort det, potensielle kjøpere har skapt seg en forventning basert på annonsen og bildene, og hvis du begynner å tulle med ting så møter du ikke forventningene deres. Anonymkode: 2cd0e...f45 Enig, i tillegg risikerer du at potensielle kjøpere vil fundere på hva som kan ligge bak at selger selv ikke vil sove på det rommet osv. Ikke en risiko verd å ta. Anonymkode: 9c063...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Har solgt 6 forskjellige boliger, aldri brukt en som styler huset mitt. Er det en ting jeg får skryt av meglere er hvor fint jeg har det, fargene jeg har i huset, de valgene vi har tatt ved oppussing. Man må ikke bruke en stylist for å selge bolig og om man selv ikke klarer å se for seg eget hjem i boligen de ser på så var kanskje ikke den boligen noe for dem? Får legge til at jeg har tjent på alle boliger jeg har solgt. Jeg bor i et nytt hus, drømmen er å totalrenovere et gammelt hus. Jeg klarer fint å se for meg hvordan det blir selv om det så og si er falleferdig. Så ts jeg som kjøper hadde ikke tenkt stort over at du møblerer om, men som du ser så er kjøpere i dag veldig opptatt av hvordan andre har det for å klare å se potensialet i en bolig. Så hør med megleren din! Lykke til med salget Anonymkode: 0c359...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ah, enda en gluping av typen "reklame virker ikke på meg for jeg er så smart".. Anonymkode: c7095...2dd Du tok helt tydelig ikke ironien. Anonymkode: 87f5b...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi skal bytte soverom. Går det greit selv om bildene ikke samsvarer helt? Anonymkode: 2b00c...f2d Hvilke støyproblemer er det her hadde jeg tenkt da. Anonymkode: 9f26a...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har solgt 6 forskjellige boliger, aldri brukt en som styler huset mitt. Er det en ting jeg får skryt av meglere er hvor fint jeg har det, fargene jeg har i huset, de valgene vi har tatt ved oppussing. Man må ikke bruke en stylist for å selge bolig og om man selv ikke klarer å se for seg eget hjem i boligen de ser på så var kanskje ikke den boligen noe for dem? Får legge til at jeg har tjent på alle boliger jeg har solgt. Jeg bor i et nytt hus, drømmen er å totalrenovere et gammelt hus. Jeg klarer fint å se for meg hvordan det blir selv om det så og si er falleferdig. Så ts jeg som kjøper hadde ikke tenkt stort over at du møblerer om, men som du ser så er kjøpere i dag veldig opptatt av hvordan andre har det for å klare å se potensialet i en bolig. Så hør med megleren din! Lykke til med salget Anonymkode: 0c359...4d5 Hahaha... du verden, tenk en megler som skryter av objektet han skal selge. Og du tar det til deg 😂 Meglere er jo de aller minst kompetente menneskene Anonymkode: c7095...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahaha... du verden, tenk en megler som skryter av objektet han skal selge. Og du tar det til deg 😂 Meglere er jo de aller minst kompetente menneskene Anonymkode: c7095...2dd Er du bolig-stylist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har solgt 6 forskjellige boliger, aldri brukt en som styler huset mitt. Er det en ting jeg får skryt av meglere er hvor fint jeg har det, fargene jeg har i huset, de valgene vi har tatt ved oppussing. Man må ikke bruke en stylist for å selge bolig og om man selv ikke klarer å se for seg eget hjem i boligen de ser på så var kanskje ikke den boligen noe for dem? Får legge til at jeg har tjent på alle boliger jeg har solgt. Jeg bor i et nytt hus, drømmen er å totalrenovere et gammelt hus. Jeg klarer fint å se for meg hvordan det blir selv om det så og si er falleferdig. Så ts jeg som kjøper hadde ikke tenkt stort over at du møblerer om, men som du ser så er kjøpere i dag veldig opptatt av hvordan andre har det for å klare å se potensialet i en bolig. Så hør med megleren din! Lykke til med salget Anonymkode: 0c359...4d5 Skryt, skryt, skryt 🫢🥱😴 Anonymkode: a5680...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå