AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Har et par familiemedlemmer i 20 årene - gutter. De pleier å få en liten oppmerksomhet til jul, men nå begynner jeg å gå tom for ideer til hva jeg skal kjøpe. De drikker ikke alkohol, så det er utelukket. Er det noe annet kult man kan kjøpe? Gadgets av noe slag..? Anonymkode: f9079...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Kult? Hva slags interesser har de? Selv er jeg fornøyd med å få sokker eller andre klær til jul, men jeg er en mann på 39, så jeg har vokst fra stadiet hvor jeg bryr meg om harde pakker. Se om du får kjøpt noen billige bøker under black week eller mammutsalg. Anonymkode: bd04a...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet 2. november #3 Del Skrevet 2. november Gavekort på kino passer alle aldre syns jeg😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 2. november #4 Del Skrevet 2. november Et lite startinnskudd i Indexfond, så kan de fylle på selv underveis. Noen hundrelapper i måneden kan bli til store beløp når de runder 60` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Del Skrevet 5. november Tenker bøker (forhør deg med forhandler om hva som passer/alder), gode ullsokker, parfyme/krem/dusjsåpe/deodorant osv er gode gaver i denne alderen. Gjerne ting de bruker ofte, men som det er kjedelig å bruke penger på selv. Faller alltid i smak her. Anonymkode: f8d00...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Del Skrevet 5. november Støtter gavekort på kino. Anonymkode: d345f...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Del Skrevet 7. november Nike sokker, Calvin Klein boksere, Flaxlodd, penger, hårprodukter Anonymkode: 41faa...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #8 Del Skrevet 9. november Hugo Boss dusjsåpe el lignende. Anonymkode: b370a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-mamma Skrevet 9. november #9 Del Skrevet 9. november Gavekort på kino synes jeg er en fin gave. Andre forslag: badehåndkle, hansker, lue, toalettmappe, hvis de er interessert i sport anbefaler sportsquiz boken til Emil Gukild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 9. november #10 Del Skrevet 9. november hvilken interesser har de da? bor de for seg selv? Da kan du kanskje kjøpe noe til hjemmet. Eller Kino som nevnt, men helt umulig å svare på hva vilt fremmed kan ha nytte av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. november #11 Del Skrevet 9. november Noe digg fra Rituals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #12 Del Skrevet 11. november Gavekort på kino pysj bukser toastjern Anonymkode: 6987c...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #13 Del Skrevet 12. november Gavepakke med deo/lotion fra parfymeri. Anonymkode: 44357...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #14 Del Skrevet 14. november Jeg kjøper ting til hjemmet til ungdom i den alderen. Sengetøy, håndklær, kjøkkenkniv, kjeler osv. Anonymkode: 9e6f0...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #15 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 10.38): Har et par familiemedlemmer i 20 årene - gutter. De pleier å få en liten oppmerksomhet til jul, men nå begynner jeg å gå tom for ideer til hva jeg skal kjøpe. De drikker ikke alkohol, så det er utelukket. Er det noe annet kult man kan kjøpe? Gadgets av noe slag..? Anonymkode: f9079...700 Det kommer jo helt an på hvilken interesser de har. Er de interessert i jakt og friluftsliv kan jo tur mat være relevant, er de glad i spill kan jeg anbefale Rummy eller mexican train. Gavekort på kino om de liker det Studerer de kan feks en alt i ett penn være noe. Sokker, deo og dusjsåpe kan jo være noe, eller ting til hjemmet som de ikke tenker på å kjøpe selv om de er single Anonymkode: ce262...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #16 Del Skrevet 14. november Hva ønsker de seg? Anonymkode: 82dea...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå