tvertimot Skrevet 2. november 2024 #121 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo enda bedre, når man får gode rutiner som perfeksjoner både sexen og andre måter å vise nærhet og varme på. Anonymkode: 5d207...960 For dama først og fremst, damer trenger trygghet og stabilitet. For mannen som av natur er en jeger og søker det nye og ukjente (altså erobringer) så er det rutinepregede kjedelig og noe man går lei. Klart at det nye og ukjente både er mer spennende og frister mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 3. november 2024 #122 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det at jeg får spontane orgasmer av å tenke på ham, er ikke teoretisk fundering, men en fysisk opplevelse. Det er det litt gøye med en kvinnekropp. Vi kan litt lettere ha no hands orgasmer på bussen på vei til jobb. Anonymkode: 5d207...960 Og det bekrefter hva alle alt vet, at for dere damer er det mentale mer viktig enn det fysiske. Vi hannkjønn er i større grad søkende mot og vil ha det fysiske, kan glatt ha sex med ei vi ikke liker og sågar anser å være hurpete, heller det enn sex med ei vi synes er koselig men ikke er attraktiv. Vi har alltså fullstendig annerledes tilnærming til det seksuelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #123 Del Skrevet 3. november 2024 tvertimot skrev (12 minutter siden): For dama først og fremst, damer trenger trygghet og stabilitet. For mannen som av natur er en jeger og søker det nye og ukjente (altså erobringer) så er det rutinepregede kjedelig og noe man går lei. Klart at det nye og ukjente både er mer spennende og frister mer... Hele livet er ei veksling mellom trygghet og spenning i riktige mengder. Hva som er den rette miksen, vet bare hver enkelt. Høres lurt å gå raskt videre om du lett kjeder deg. Anonymkode: 5d207...960 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #124 Del Skrevet 3. november 2024 tvertimot skrev (9 minutter siden): Og det bekrefter hva alle alt vet, at for dere damer er det mentale mer viktig enn det fysiske. Vi hannkjønn er i større grad søkende mot og vil ha det fysiske... Det blir like dumt som å si at siden menn runker liker de nok ikke parsex. Anonymkode: 5d207...960 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #125 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mister all respekt? Tenker at man må kunne respektere mennesker selv om de tar vag og gjør ting man selv ikke ville gjort. Men det viser seg jo til stadighet at kvinner og menn kan være like enkle som mennesker Anonymkode: 5067f...37a Tenkte det samme. Kan ikke være nære venninner hvis det er noe sånt som skal til for å miste all respekt. Anonymkode: 9b22c...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #126 Del Skrevet 3. november 2024 Her hender det vi har pliktsex begge to. Selvsagt blir jo han gira for å kunne gjennomføre. Sexlyst går litt i bølger. Jeg har også hatt det innimellom de (få) gangene jeg ikke har superlyst. Null problem, jeg får jo lyst etter type 2-3 minutter. Anonymkode: 0efb1...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #127 Del Skrevet 3. november 2024 Når en virkelig elsker en person, heter det ikke plikt-sex, men å glede den man elsker! Seksuell tilfredstillelse kan gis på mange ulike måter, og kanskje ikke alle passer like godt hver dag? Hovedsaken er at en ikke avviser partneren, men hjelper til med det en klarer, og opplever selv den gode følelsen av å glede sin kjære. Om min mann hadde avvist meg hver dag i over en uke, hadde jeg funnet meg en elsker. Heldigvis stiller han opp for meg på samme måte som jeg stiller opp for han! I tykt og tynt ❤️ Anonymkode: 3bb62...e30 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. november 2024 #128 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) KallePils skrev (1 time siden): Dette er den rareste diskusjonen på lenge… 😄 For det første: Hva slags sjuk, ynkelig faen er du hvis du ønsker å ha sex med en som ikke vil ha sex med deg? Og for det andre: Det er da ikke noe som heter å være "monogam" med noen som ikke vil ha sex med deg? Som flere andre har påpekt, "mono" henviser til en og ikke til null! En avtale om monogami er en avtale om å ikke ligge med andre enn den man er i en spesiell relasjon til. Men det er da vel ingen som inngår en slik avtale uten at det er en forutsetning å faktisk ha sex med den man er monogam med? Når har noen inngått avtale om sølibat? Så hvis hun ikke vil ha sex med mannen sin bør hun jo selvsagt la være. Men da har hun heller ikke lenger krav på at han skal ligge unna andre damer. Og så får hun velge hva hun vil gjøre ut ifra det. Hvor vanskelig kan dette være? Vi som predikerer konsekvenser av pliktsex og advarer mot dette anbefaler som regel ikke å avslutte sexlivet, men å ta sexlivet så seriøst at man tar et gjensidig ansvar for at sexlivet ivaretas til gjensidig glede og nytelse. Altså bruk tid og innsats på å flørte, kose og trigge sexlyst hos din partner, og plei din egen lyst så den holder seg god. Hvilket man gjør med god og konstruktiv kommunikasjon, innsats for hverandre og innsats for å holde egen kropp og seksualitet sunn og aktiv. 22 år her uten en eneste omgang pliktsex, men derimot med et aktivt og deilig sexliv til glede for oss begge, fordi vi skyr pliktsex, men ivaretar hverandre og oss selv godt. Vanskeligere er det ofte ikke, men gidder man ikke det går sexlivet som regel rett i ... Ikke noe særlig merkelig formel heller, at man må ivareta faktorer i et forhold for å holde ting bra. Slikt er det med absolutt alt i forhold og relasjoner forøvrig. Endret 3. november 2024 av Trolltunge 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #129 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Her hender det vi har pliktsex begge to. Selvsagt blir jo han gira for å kunne gjennomføre. Sexlyst går litt i bølger. Jeg har også hatt det innimellom de (få) gangene jeg ikke har superlyst. Null problem, jeg får jo lyst etter type 2-3 minutter. Anonymkode: 0efb1...3ac Det du beskriver her, er responsiv tenning, ikke pliktsex. Anonymkode: 5d207...960 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #130 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): ...Om min mann hadde avvist meg hver dag i over en uke, hadde jeg funnet meg en elsker. Heldigvis stiller han opp for meg på samme måte som jeg stiller opp for han! I tykt og tynt ❤️ Anonymkode: 3bb62...e30 Om min mann over tid hadde avvist meg, seksuelt og på andre måter, hadde jeg satt meg ned og spurt ham hva som skjer - og ikke gitt meg før jeg fikk et skikkelig svar. Jeg hadde definitivt ikke tatt noen elsker. I tillegg til at løgn og illojalitet er umoralsk, hadde det også gjort 0 for å døyve lengselen etter ham og vår sex. Den andre jeg kunne vært med, hadde jo ikke vært HAM. Anonymkode: 5d207...960 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #131 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det ville ihvertfall vært dobbeltmoral om de eksakt samme folkene svarte i begge tråder, og da svarte motsatt i trådene.... Anonymkode: 5d207...960 Ja, og sjansen for at det faktisk er eksakt de samme menneskene øker betraktelig hvis de to aktuelle trådene er de som mennesker skriver mye i, og parallelt, på en lørdags ettermiddag og kveld. At det er noen helt andre, ville vært mer sannsynlig om det ene var lørdag kveld og natt, og det andre var mandag morgen klokken 0700. Anonymkode: 538fe...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #132 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om min mann hadde avvist meg hver dag i over en uke, hadde jeg funnet meg en elsker. Heldigvis stiller han opp for meg på samme måte som jeg stiller opp for han! I tykt og tynt ❤️ Anonymkode: 3bb62...e30 Avvist en drøy uke, og så rett ut og finne en elsker? Greit nok med selvrespekt, men her går det over i det ekstreme. «Jeg føler jeg vant i Lotto. Jeg fikk Nina som elskerinne, fordi mannen hennes hadde influensa en uke.» Anonymkode: 538fe...a23 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 3. november 2024 #133 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg har pliktsex ukentlig. Er ikke en kåt person, er kåt kanskje 1 gang i måneden rundt eggeløsning 2-3 dager på rad (i starten av et forhold er jeg mye kåt). Så jeg MÅ ha pliktsex for å bevare forholdet. Jeg har ingenting imot det, og liker å tilfredsstille mannen. Men hadde vi skullet hatt sex etter mitt behov hadde det blitt max 1-2 ganger per måned. Hva skulle jeg gjort isteden? Man må vel gi og ta litt? Tipper han ofte ikke er såå gira på å massere føttene mine… Skulle jeg latt forholdet dø ut, splitte opp familien og leve evig singel? Men da blir vel det også galt, at jeg som kvinne stiller for «høye» krav og bidrar til at så mange menn er ulykkelig single 🫢 Kanskje ha flaks da, å finne en som har lyst cirka like mye som meg (de fleste menn har myye mer lyst enn 1 gang per måned) og som blir en god stefar men ikke vil ha barn/flere barn selv? De vokser vel ikke på trær. Eller må jeg bare finne meg i å føde flere barn for fellesskapet siden jeg bare har ett? Det er hakket værre enn pliktsex etter min mening. Nå bare rabla jeg ivei her og vet ikke helt hvor jeg vil men poenget er kanskje at uansett hva man gjør eller ikke gjør blir det jo galt for noen men hvorfor bry seg? 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 3. november 2024 #134 Del Skrevet 3. november 2024 Trolltunge skrev (7 timer siden): Vi som predikerer konsekvenser av pliktsex og advarer mot dette anbefaler som regel ikke å avslutte sexlivet, men å ta sexlivet så seriøst at man tar et gjensidig ansvar for at sexlivet ivaretas til gjensidig glede og nytelse. Altså bruk tid og innsats på å flørte, kose og trigge sexlyst hos din partner, og plei din egen lyst så den holder seg god. Hvilket man gjør med god og konstruktiv kommunikasjon, innsats for hverandre og innsats for å holde egen kropp og seksualitet sunn og aktiv. 22 år her uten en eneste omgang pliktsex, men derimot med et aktivt og deilig sexliv til glede for oss begge, fordi vi skyr pliktsex, men ivaretar hverandre og oss selv godt. Vanskeligere er det ofte ikke, men gidder man ikke det går sexlivet som regel rett i ... Ikke noe særlig merkelig formel heller, at man må ivareta faktorer i et forhold for å holde ting bra. Slikt er det med absolutt alt i forhold og relasjoner forøvrig. Hmmm… begynner å lure på om sånne "forhold" i Norge er enda mer fucka enn jeg trodde. For en ting er å snakke som om at sex med mannen deres er en plikt dere ikke har lyst til å utføre er "normalt", og ikke en situasjon som er fullstendig skrullete. Men nå sier du at selv det behandle hverandre som om man overhodet har lyst til å være i en monogam seksuell reaksjon med hverandre er noe som krever innsats? Hvorfor er dere sammen i det hele tatt? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #135 Del Skrevet 3. november 2024 Maleficenta skrev (15 timer siden): Tror du hadde gått i kjelleren jeg da. Shame, insult & guilt. That’s they’re sign language… Anonymkode: 26367...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #136 Del Skrevet 3. november 2024 Saltwatertaffy skrev (4 timer siden): Jeg har pliktsex ukentlig. Er ikke en kåt person, er kåt kanskje 1 gang i måneden rundt eggeløsning 2-3 dager på rad (i starten av et forhold er jeg mye kåt). Så jeg MÅ ha pliktsex for å bevare forholdet. Jeg har ingenting imot det, og liker å tilfredsstille mannen. Men hadde vi skullet hatt sex etter mitt behov hadde det blitt max 1-2 ganger per måned. Hva skulle jeg gjort isteden? Man må vel gi og ta litt? Tipper han ofte ikke er såå gira på å massere føttene mine… Skulle jeg latt forholdet dø ut, splitte opp familien og leve evig singel? Men da blir vel det også galt, at jeg som kvinne stiller for «høye» krav og bidrar til at så mange menn er ulykkelig single 🫢 Kanskje ha flaks da, å finne en som har lyst cirka like mye som meg (de fleste menn har myye mer lyst enn 1 gang per måned) og som blir en god stefar men ikke vil ha barn/flere barn selv? De vokser vel ikke på trær. Eller må jeg bare finne meg i å føde flere barn for fellesskapet siden jeg bare har ett? Det er hakket værre enn pliktsex etter min mening. Nå bare rabla jeg ivei her og vet ikke helt hvor jeg vil men poenget er kanskje at uansett hva man gjør eller ikke gjør blir det jo galt for noen men hvorfor bry seg? Var jeg som svarte på første side her som er i samme situasjon som deg, bare uten barn. Jeg har også kun lyst 1-2 ganger i måneden. Jeg har aldri vært en veldig kåt person og jeg syns det er andre ting som gir meg større glede enn sex i hverdagen, men jeg vemmes jo ikke av å ligge med partneren min eller ligger der som en kald sild mens jeg stirrer i taket og hater livet mitt (slik mange her virker til å tro) Og som du du sier det er de færreste menn som har så lav sexlyst at en gang i måneden hadde vært godtatt. Min vil gjerne ha sex et par ganger i uka, og da er jeg med på den fordi jeg liker å tilfredstille og glede ham. Sexen jeg jo uansett ikke vond selv om jeg ikke får orgasmer eller er så gira. Anonymkode: 6bb8a...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 3. november 2024 #137 Del Skrevet 3. november 2024 tvertimot skrev (17 timer siden): Lever i dette århundret, men siden jeg er født før milleniumskiftet så er jeg født i et annet tusenår. Uavhengig av min fødselsdato, klart at kvinner blir vurdert basert på hennes evne eller manglende evne til å levere på de arenaene menn har forventninger til at hun gjør det. På samme måte som at menn vil ha ei som er flink i hjemmet ønsker vi naturlig nok ei som ikke har vondt i hodet i tide og utide (ei som ofte sier nei til sex). Ei dame som svikter på dette, hun er absolutt ikke noe godt koneemne. 😂😂😂 å du er heller ikke noe godt manne-emne , slik jeg ser det. Vi kvinner ønsker oss helst en mann som ser på oss som en likeverdig partner , ikke som et objekt , som skal levere / prestere etter en viss mal 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 3. november 2024 #138 Del Skrevet 3. november 2024 Brunello skrev (23 timer siden): Jeg vet dette er sjokkerende for en del kvinner, men ganske mange menn har også sex med partneren sin uten at de har spesielt lyst akkurat der og da. Ikveld skal jeg tenne et lys for alle de , både kvinner og menn, som i 2024 føler seg presset til å ha sex med noen de ikke ønsker å ha sex med. Å likens for de som finner nytelse i å ha sex med noen som IKKE vil ha sex med de, de er nesten enda verre . 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #139 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 5.37): Jeg og mine venninner snakket om dette i går, flere av de hadde pliktsex for husfredens skyld! Ble helt sjokkert, mistet alle respekt for de. Hva de godtar, lar seg utnytte på denne måten. Hun ene sier at hun aldri ville fått råd til å flytte for seg selv, så måtte holde ut i forholdet 🙄 Æsj, jeg ble skikkelig oppgitt. Er lov å stå opp for seg selv, bli selvstendig. Ikke la seg kue på denne måten. Kunne aldri hatt sex med en mann uten å ha lyst. Anonymkode: e86c7...779 Altså, jeg tenker at folk må prioritere og forsake som de vil, men personlig kunne jeg verken tenke meg meg å ha sex uten og ha lyst, eller ha sex med noen som ikke vil ha sex med meg. Scenariet i den uthevede setningen er jo ren prostitusjon, det hun beskriver er jo å ha sex med noen hun overhode ikke kunne tenke seg å ha sex med for pengenes skyld. Hvis forholdet er så dødt, så finner man en måte å få det til å gå rundt på økonomisk. Livet er for kort til å kaste bort tiden på å leve med noen man ikke er glad i. Anonymkode: 365ef...7b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #140 Del Skrevet 3. november 2024 tvertimot skrev (15 timer siden): At du ikke er mann nok for å ta det du vil ha, men føler sterkt for å skulle gi noe tilbake, og med det sågar går inn i noe uhygienisk og uappetittelig. La meg si det rett ut, hvis målet til dama utelukkende er nytelse, da bruker hun heller en Womanizer eller et annet sexhjelpemiddel, det du kan gi henne av nytelse det er lite til sammenligning (du er bra naiv om du tror at du skal gi henne maksimal nytelse, noe du jo ikke gjør). Slutte å være naiv, legge fra deg en tankegang om at du skal måtte være en seksuell nytelse, noe du absolutt ikke må og du vil fortsatt kunne få deg selv om du ikke prøver så hardt som du gjør i dag. Hva har du røyka? At du er så lite mann at du blir truet av en ekte mann som spiser mus, sier jo alt man behøver å vite om deg. Tar det man vil ha? Mener du voldta kona fremfor å gi henne nytelse? Ja, du og Tate burde bli stempla som forbilder for alle menn.. At DU ikke vet hvordan man tilfredsstiller en dame uten leketøy, vil ikke si at andre ikke får det til. Javisst er leker gøy, men aldri om jeg ville vært med en mann som ikke kunne tilfredsstille meg på fler måter enn det 🤣 Er så glad for at folk med den innstillinga er en døende rase🤢 Anonymkode: 82f82...725 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå