tvertimot Skrevet 2. november 2024 #101 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er hverken ung eller uerfaren, men forelsket og betatt, det er jeg absolutt. Uten det ser jeg ikke poenget. Anonymkode: 5d207...960 Mennesker er skrudd sammen slik at forelskelser og betatthet, de går relativt raskt over, hverdagen innhenter samtlige. Kjent er det derimot at mange lyver for seg selv om diverse tema, det du kommer med her er av en art jeg anser som livsløgner. Greit nok, det er ikke det værste noen kan lyve om, slik sett er det jo ganske uskyldig. Men altså... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 2. november 2024 #102 Del Skrevet 2. november 2024 jabx skrev (32 minutter siden): Hun ønsker at jeg skal gjøre det fordi hun elsker det når jeg gjør det. Naturlig at hun er tilpassningsdyktig i den grad at hun sier det hun vet at du vil høre, klart at damer kan være gode manipulatorer. Men altså, ingen grunn til at du ukritisk skal ta til deg det. Du burde som samtlige menn vite, at vi som menn på ingen måte kan gi en kvinne nytelse og tilfredstille henne like bra som et sexleketøy (som for eksempel Womanizer). Vet du ikke det faktum enda, da er du ikke erfaren nok og vil skjønne det senere i livet. Hva gjelder kvinner så er det mer andre behov vi som menn skal dekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 2. november 2024 #103 Del Skrevet 2. november 2024 Maleficenta skrev (34 minutter siden): Men de fleste er da ikke gift med menn pga deres penger Klart at det finnes flere grunner for at parter inngår ekteskap, men økonomiske motiv er en gedigen drivkraft for kvinners del (de følger pengene). Og det bekreftes i vellstående land hvor kvinner har fått bedre økonomi selv, fødselstallene har stupt og ekteskapet er ikke hva det en gang var (skilsmissetallene har gått i været). Så det du sier, det er jo fullstendig feil. Om vi hadde reversert lønnsutviklingen, i dag tjener damer ikke mye mindre enn menn, da hadde damene fulgt pengene igjen (noe damer også gjør i rike deler av verden, i alle fall dersom mannen er rik nok, få er mer attraktive for damer enn mangemillionærer og milliardærer). Så du tar fullstendig feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #104 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (Akkurat nå): Klart at det finnes flere grunner for at parter inngår ekteskap, men økonomiske motiv er en gedigen drivkraft for kvinners del (de følger pengene). Og det bekreftes i vellstående land hvor kvinner har fått bedre økonomi selv, fødselstallene har stupt og ekteskapet er ikke hva det en gang var (skilsmissetallene har gått i været). Så det du sier, det er jo fullstendig feil. Om vi hadde reversert lønnsutviklingen, i dag tjener damer ikke mye mindre enn menn, da hadde damene fulgt pengene igjen (noe damer også gjør i rike deler av verden, i alle fall dersom mannen er rik nok, få er mer attraktive for damer enn mangemillionærer og milliardærer). Så du tar fullstendig feil! Det der er bullcrap. Jeg tjener meg enn min mann 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #105 Del Skrevet 2. november 2024 Men selv om DU ikke kunne hatt pliktsex, er det andre som kan det. Av ulike grunner. Hvorfor mister du respekten for venninnene dine på grunn av dette? Har du ikke empati? Mangler du forståelse for at andre lever sine liv på en annen måte enn du? syns holdninga di til venninnene dine er respektløs og trist 🥹 Anonymkode: 704fe...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 2. november 2024 #106 Del Skrevet 2. november 2024 Maleficenta skrev (38 minutter siden): Troll tror jeg du er At jeg sannsynliggjorde at Meilna og Donald Trump har hatt sex ved at deres sønn faktisk eksisterer, og at han nok ikke er resultat av en jomfrufødsel, det gjør meg ikke til et troll. Men skjønner at sønnens eksistens blir en bekreftelse på at de har et sexliv, og at det ikke var så forenlig med din teori og påstand, jeg hadde ikke hatt svar og noe fornuftig å komme med selv i dine sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 2. november 2024 #107 Del Skrevet 2. november 2024 Maleficenta skrev (3 minutter siden): Det der er bullcrap. Jeg tjener meg enn min mann Det kan godt være, mennesker starter relasjoner av diverse årsaker. Godt kjent at noen damer har et stort omsorgshjerte, de liker å ta seg av de dem er glad i. Tenker at dere har en slik relasjon og at han finner seg til rette i å bli ivaretatt av deg. Trolig er han en som mottok mindre omsorg som barn, og trenger kompensere for dette i dag. Naturlig er det ikke for en mann å være en byrde for en dame, klart at det ligger i oss å ville være en ressurs, en som bidrar for sine nærmeste (heller enn å ta imot fra ei som er bedre stilt). Unntak finnes jo, men generelt vil en mann finne ei dame som tjener mer enn han litt uaktuell, ikke det menn flest vil inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #108 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (Akkurat nå): Det kan godt være, mennesker starter relasjoner av diverse årsaker. Godt kjent at noen damer har et stort omsorgshjerte, de liker å ta seg av de dem er glad i. Tenker at dere har en slik relasjon og at han finner seg til rette i å bli ivaretatt av deg. Trolig er han en som mottok mindre omsorg som barn, og trenger kompensere for dette i dag. Naturlig er det ikke for en mann å være en byrde for en dame, klart at det ligger i oss å ville være en ressurs, en som bidrar for sine nærmeste (heller enn å ta imot fra ei som er bedre stilt). Unntak finnes jo, men generelt vil en mann finne ei dame som tjener mer enn han litt uaktuell, ikke det menn flest vil inn i. Han er langt ifra noen byrde. Tvert imot 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #109 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (29 minutter siden): Naturlig at hun er tilpassningsdyktig i den grad at hun sier det hun vet at du vil høre, klart at damer kan være gode manipulatorer. Men altså, ingen grunn til at du ukritisk skal ta til deg det. Du burde som samtlige menn vite, at vi som menn på ingen måte kan gi en kvinne nytelse og tilfredstille henne like bra som et sexleketøy (som for eksempel Womanizer). Vet du ikke det faktum enda, da er du ikke erfaren nok og vil skjønne det senere i livet. Hva gjelder kvinner så er det mer andre behov vi som menn skal dekke. Æsj for en ekkel tankegang du har. Anonymkode: 72107...4c3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #110 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (31 minutter siden): Naturlig at hun er tilpassningsdyktig i den grad at hun sier det hun vet at du vil høre, klart at damer kan være gode manipulatorer. Men altså, ingen grunn til at du ukritisk skal ta til deg det. Du burde som samtlige menn vite, at vi som menn på ingen måte kan gi en kvinne nytelse og tilfredstille henne like bra som et sexleketøy (som for eksempel Womanizer). Vet du ikke det faktum enda, da er du ikke erfaren nok og vil skjønne det senere i livet. Hva gjelder kvinner så er det mer andre behov vi som menn skal dekke. Det der er IHVERTFALL tull 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #111 Del Skrevet 2. november 2024 Er du i et forhold Ts? Hvis ikke så tror jeg du burde være forsiktig med å dømme venninnene dine. Kanskje du kan lære noe av de om hvordan oppreholde et langvarig forhold over tid. I dagens samfunn burde dette egentlig vært noe som folk fikk litt mer skryt for. Anonymkode: a445a...b6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #112 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du i et forhold Ts? Hvis ikke så tror jeg du burde være forsiktig med å dømme venninnene dine. Kanskje du kan lære noe av de om hvordan oppreholde et langvarig forhold over tid. I dagens samfunn burde dette egentlig vært noe som folk fikk litt mer skryt for. Anonymkode: a445a...b6e Eww 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. november 2024 #113 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) tvertimot skrev (2 timer siden): Naturlig at hun er tilpassningsdyktig i den grad at hun sier det hun vet at du vil høre, klart at damer kan være gode manipulatorer. Men altså, ingen grunn til at du ukritisk skal ta til deg det. Du burde som samtlige menn vite, at vi som menn på ingen måte kan gi en kvinne nytelse og tilfredstille henne like bra som et sexleketøy (som for eksempel Womanizer). Vet du ikke det faktum enda, da er du ikke erfaren nok og vil skjønne det senere i livet. Hva gjelder kvinner så er det mer andre behov vi som menn skal dekke. Det kalles kommunikasjon. Kommunisere åpent om hva man liker og ikke liker, og hva som føles godt og mindre godt. Håper du lærer deg det en gang. Lykke til, duttebassen! Endret 2. november 2024 av jabx 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 2. november 2024 #114 Del Skrevet 2. november 2024 Dette er den rareste diskusjonen på lenge… 😄 For det første: Hva slags sjuk, ynkelig faen er du hvis du ønsker å ha sex med en som ikke vil ha sex med deg? Og for det andre: Det er da ikke noe som heter å være "monogam" med noen som ikke vil ha sex med deg? Som flere andre har påpekt, "mono" henviser til en og ikke til null! En avtale om monogami er en avtale om å ikke ligge med andre enn den man er i en spesiell relasjon til. Men det er da vel ingen som inngår en slik avtale uten at det er en forutsetning å faktisk ha sex med den man er monogam med? Når har noen inngått avtale om sølibat? Så hvis hun ikke vil ha sex med mannen sin bør hun jo selvsagt la være. Men da har hun heller ikke lenger krav på at han skal ligge unna andre damer. Og så får hun velge hva hun vil gjøre ut ifra det. Hvor vanskelig kan dette være? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #115 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har denne tråden noe å gjøre med den tråden om han som pliktskyldigst har sex med sin kone en gang i måneden, som ble lagt ut på forumet omtrent samtidig? Der forventer jo flertallet at det er den som ikke vil ha sex, som det er noe galt med og som må skjerpe seg, mens i denne er det diametralt motsatt. Gode på å få frem dobbeltmoralen, i alle fall Anonymkode: 538fe...a23 Det ville ihvertfall vært dobbeltmoral om de eksakt samme folkene svarte i begge tråder, og da svarte motsatt i trådene.... Anonymkode: 5d207...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #116 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (2 timer siden): Mennesker er skrudd sammen slik at forelskelser og betatthet, de går relativt raskt over, hverdagen innhenter samtlige. Kanskje det er sånn for deg? Høres trist ut... Forelskelse og kjærlighet er jo selve livsblodet vårt. Anonymkode: 5d207...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 2. november 2024 #117 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje det er sånn for deg? Høres trist ut... Forelskelse og kjærlighet er jo selve livsblodet vårt. Anonymkode: 5d207...960 Men varer en kort periode, så avtar følelsene og går over i rutine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #118 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (2 timer siden): Kjent er det derimot at mange lyver for seg selv om diverse tema, det du kommer med her er av en art jeg anser som livsløgner. Det at jeg får spontane orgasmer av å tenke på ham, er ikke teoretisk fundering, men en fysisk opplevelse. Det er det litt gøye med en kvinnekropp. Vi kan litt lettere ha no hands orgasmer på bussen på vei til jobb. Anonymkode: 5d207...960 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #119 Del Skrevet 2. november 2024 tvertimot skrev (2 minutter siden): Men varer en kort periode, så avtar følelsene og går over i rutine... Det er jo enda bedre, når man får gode rutiner som perfeksjoner både sexen og andre måter å vise nærhet og varme på. Anonymkode: 5d207...960 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 2. november 2024 #120 Del Skrevet 2. november 2024 jabx skrev (36 minutter siden): Det kalles kommunikasjon. Kommunisere åpent om hva man liker og ikke liker, og hva som føles godt og mindre godt. Håper du lærer deg det en gang. Lykke til, duttebassen! Nå er ikke parter i forhold fullstendig åpne med hverandre, det lyves og pyntes på hva som blir sagt, enhver tilpasser seg situasjonen. Jeg har selv fortalt mange løgner i forhold, det jeg tenker at hun vil høre, og er ikke mer naiv enn at jeg selvfølgelig forstår at det samme gjøres overfor meg selv. Sett utenfra, og man ser mange forhold sett utenfra (altså betror parter enn forskjellige versjoner), ser at par ofte sliter med mange av de samme tingene jeg kjenner igjen fra egne forhold. Men klart, de løgnene er ikke så ille og jeg ser det som naturlig at mennesker er taktiske i forhold og derfor lyger, ille ser jeg det i alle fall ikke. Så man kan si at smålyging i forhold, det er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå