AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Er 40, og kåtere nå enn på lenge. Lurer bare på, når begynte dereå miste deres. Vet at overgangsalder nærmer seg, da dette rammer begge kjønn Anonymkode: 87863...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søkende mann Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er 40, og kåtere nå enn på lenge. Lurer bare på, når begynte dereå miste deres. Vet at overgangsalder nærmer seg, da dette rammer begge kjønn Anonymkode: 87863...edc 58 her og merker ingen forskjell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Søkende mann skrev (2 timer siden): 58 her og merker ingen forskjell Jeg tror ikke på deg. Anonymkode: 87863...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ikke noe problem å være 50+ og ha både lyst og kapasitet til sex både 1 og flere ganger om dagen, MEN det betinger at du lever sunt, er et godt sted mentalt, og har en partner som matcher deg både lystmessig og på andre plan i livet. Behold lekenheten, sex kan utøves veldig mange andre steder enn på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det varierer. Hos noen går det ikke ned i det hele tatt. Hos andre går det oppover.. Min sexlyst har gått nedover siste 6ish årene, og er nå i en alder av 43år på vei oppover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er 40, og kåtere nå enn på lenge. Lurer bare på, når begynte dereå miste deres. Vet at overgangsalder nærmer seg, da dette rammer begge kjønn Anonymkode: 87863...edc Er du mann eller dame? jeg har erfaring med både damer om menn på 70+ som fortsatt er kåte og har sex. Jeg er ofte kåt og har lyst på mye mer en det blir Endret 5 timer siden av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er mann på 40 år, kona mi er 35 år. Ikke sex en gang i måneden. Men kollegaen min på 50 år som er lege stiller velvillig opp som elskerinnen min, og kan slike, fingre, og knalle så mye som jeg måtte ønske. Anonymkode: 3222f...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er mann på 40 år, kona mi er 35 år. Ikke sex en gang i måneden. Men kollegaen min på 50 år som er lege stiller velvillig opp som elskerinnen min, og kan slike, fingre, og knalle så mye som jeg måtte ønske. Anonymkode: 3222f...970 Tullebukk Anonymkode: 87863...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden feliek54 skrev (1 time siden): Er du mann eller dame? jeg har erfaring med både damer om menn på 70+ som fortsatt er kåte og har sex. Jeg er ofte kåt og har lyst på mye mer en det blir Mann Anonymkode: 87863...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå