Rhodiola Skrevet lørdag kl 12:10 #21 Del Skrevet lørdag kl 12:10 Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt, latterliggjøring, tulleinnlegg, brudd på regelen om utgi seg for å være flere personer i en tråd og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:12 #22 Del Skrevet lørdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ekte menn bruker KG som prioritert kilde når man lurer på hvilken galvanisert skrue man skal bruke til utvendig kledning, så ikke kom her. Anonymkode: 63b95...63c Man bruker ikke galvanisert skrue til kledning... Anonymkode: 891ce...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet lørdag kl 17:36 #23 Del Skrevet lørdag kl 17:36 Nei, KG vil jeg ha for meg selv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:19 #24 Del Skrevet lørdag kl 18:19 Mannen opprettet en konto for x-antall år siden for han ble så provosert av svarene i en tråd jeg hadde opprettet, så han måtte inn å si sin mening🙈😂 Men siden så tviler jeg på at han har vært her, det er mer at jeg må fortelle om div sprø/sjuke/rare/mm ting jeg leser her inne, og det holder for han. Anonymkode: 8b102...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:11 #25 Del Skrevet lørdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ekte menn bruker KG som prioritert kilde når man lurer på hvilken galvanisert skrue man skal bruke til utvendig kledning, så ikke kom her. Anonymkode: 63b95...63c 😆 Anonymkode: bfe91...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:14 #26 Del Skrevet lørdag kl 20:14 Vet at en er, en har vært, men ble borte, usikker på et par andre. Anonymkode: bfe91...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #27 Del Skrevet i går, 07:07 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Man bruker ikke galvanisert skrue til kledning... Anonymkode: 891ce...ed3 Jo det gjør mann, en form for galvanisering benyttes og elektrolytt-forsinket prosess. Anonymkode: 5df36...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #28 Del Skrevet i går, 07:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo det gjør mann, en form for galvanisering benyttes og elektrolytt-forsinket prosess. Anonymkode: 5df36...9e5 Serr, er dette ikke avsporing? Anonymkode: 56d82...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:23 #29 Del Skrevet i går, 10:23 Folk som mener at kg er en dealbreaker og lite manndig er helt på bærtur. "Alle" googlesøk om hverdagslige utfordringer ender jo her inne. At man leser om andres erfaringer er vel bare en fordel? Her får man begges side av ting, absolutt ikke bare kvinnens. Er rimelig sikker på at mange menn som "slettes ikke er på kg" lyver om det. Anonymkode: 5bd64...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet i går, 13:48 #30 Del Skrevet i går, 13:48 Det håper jeg ikke. Spesielt ikke de som ivrig kommenterer på seksualitetsforumet. Ikke menn for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå