Rhodiola Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt, latterliggjøring, tulleinnlegg, brudd på regelen om utgi seg for å være flere personer i en tråd og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ekte menn bruker KG som prioritert kilde når man lurer på hvilken galvanisert skrue man skal bruke til utvendig kledning, så ikke kom her. Anonymkode: 63b95...63c Man bruker ikke galvanisert skrue til kledning... Anonymkode: 891ce...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden Nei, KG vil jeg ha for meg selv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden Mannen opprettet en konto for x-antall år siden for han ble så provosert av svarene i en tråd jeg hadde opprettet, så han måtte inn å si sin mening🙈😂 Men siden så tviler jeg på at han har vært her, det er mer at jeg må fortelle om div sprø/sjuke/rare/mm ting jeg leser her inne, og det holder for han. Anonymkode: 8b102...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #25 Del Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ekte menn bruker KG som prioritert kilde når man lurer på hvilken galvanisert skrue man skal bruke til utvendig kledning, så ikke kom her. Anonymkode: 63b95...63c 😆 Anonymkode: bfe91...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #26 Del Skrevet 15 minutter siden Vet at en er, en har vært, men ble borte, usikker på et par andre. Anonymkode: bfe91...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå