AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei. Er deres menn på KG og under temaet seksualitet? Vet dere om, eller er dere kjent hverandres profiler? Samarbeider der om å legge ut og svare på ulike tråder? Det blir spennende å høre. Anonymkode: 5df36...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Er deres menn på KG og under temaet seksualitet? Vet dere om, eller er dere kjent hverandres profiler? Samarbeider der om å legge ut og svare på ulike tråder? Det blir spennende å høre. Anonymkode: 5df36...9e5 Haha, nei.. tror ikke han vet at KG eksisterer en gang. Anonymkode: 07566...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Det er godt mulig at flere av mine menn er her. Det er en konspirasjon rundt meg. Anonymkode: 56d82...b2d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er godt mulig at flere av mine menn er her. Det er en konspirasjon rundt meg. Anonymkode: 56d82...b2d Har du flere menn? Anonymkode: 5df36...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Tviler på at noen menn jeg kjenner er på KG. Heldigvis Anonymkode: 0994a...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Nei, ingen av mine partnere er her. Ene syns det er moro å høre om noen ganger. Andre himler med øyene i det kg blir nevnt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Tenker at det nå er flere menn enn mange tenker på kg i den kategorien. Man kan "gjenkjenne" endel som tidligere holdt til på seksuelle forumer og gjorde narr av steder som KG, men nå har forflyttet seg likevel. Det er nok et resultat av at det seksuelle forumet som nå eksisterer i Norge ikke er så trygt eller seriøst som det forsøker å utgi seg for. Og brukerne oppdager det i økende grad etterhvert. Anonymkode: 4c1dd...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du flere menn? Anonymkode: 5df36...9e5 På en måte. Jeg har to ex'er, min soulmate som er en jævla nisse, en sexy stalker, min super hotte pulevenn, han som flørta med meg på jobb som fikk meg så våt at jeg mistet kontrollen i mit liv, flere som vil ha sex med meg, de som er sure på meg for noe jeg sa... Anonymkode: 56d82...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På en måte. Jeg har to ex'er, min soulmate som er en jævla nisse, en sexy stalker, min super hotte pulevenn, han som flørta med meg på jobb som fikk meg så våt at jeg mistet kontrollen i mit liv, flere som vil ha sex med meg, de som er sure på meg for noe jeg sa... Anonymkode: 56d82...b2d Har ikke alle det sånn?? Anonymkode: 56d82...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Jeg tror ikke det. Vet at han ene ler når jeg forteller, han andre bryr seg ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden To av mine er aktive her inne. Han tredje bare himler med øynene. Anonymkode: 559c3...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Ekte menn er vel ikke på KG😅 Min samboer vet ikke at det eksisterer engang. Anonymkode: 891ce...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Nei, han bruker ikke tid på å diskutere på nett. Tipper de fleste mennene som er skrive her er de samme som kverulerer og mener sterkt om skt og ingenting i div. grupper på Facebook. Anonymkode: 7afaa...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, han bruker ikke tid på å diskutere på nett. Tipper de fleste mennene som er skrive her er de samme som kverulerer og mener sterkt om skt og ingenting i div. grupper på Facebook. Anonymkode: 7afaa...bd7 Er enig her. Anonymkode: 5df36...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): På en måte. Jeg har to ex'er, min soulmate som er en jævla nisse, en sexy stalker, min super hotte pulevenn, han som flørta med meg på jobb som fikk meg så våt at jeg mistet kontrollen i mit liv, flere som vil ha sex med meg, de som er sure på meg for noe jeg sa... Anonymkode: 56d82...b2d Oi. Det var heftig. Det var mange inn fra sidelinjen. Men alle er der ikke å trykker til en hver tid? Anonymkode: 5df36...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ekte menn er vel ikke på KG😅 Min samboer vet ikke at det eksisterer engang. Anonymkode: 891ce...ed3 Ekte menn bruker KG som prioritert kilde når man lurer på hvilken galvanisert skrue man skal bruke til utvendig kledning, så ikke kom her. Anonymkode: 63b95...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ekte menn bruker KG som prioritert kilde når man lurer på hvilken galvanisert skrue man skal bruke til utvendig kledning, så ikke kom her. Anonymkode: 63b95...63c Gode og interessante menn er ikke på seksualitets forum på KG. De mennene som kommenterer her er totalt uinteressante Anonymkode: ff544...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gode og interessante menn er ikke på seksualitets forum på KG. De mennene som kommenterer her er totalt uinteressante Anonymkode: ff544...471 Jo det er de, det kan jeg skrive under på. Jeg fikk mitt liv snudd på hodet - til det bedre - av nettopp en slik mann. Det er bare damene på kvinneguiden som ofte ikke kjenner igjen gull der de ser det, men går for gråstein i stedet. De om det! Anonymkode: 7bcd8...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Er deres menn på KG og under temaet seksualitet? Vet dere om, eller er dere kjent hverandres profiler? Samarbeider der om å legge ut og svare på ulike tråder? Det blir spennende å høre. Anonymkode: 5df36...9e5 Jeg har ikke kontakt med noen andre. og jeg prøver alltid å være seriøs og ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Nei, absolutt ikke her inne. Han bruker ekstremt lite tid på nettet. Jeg ser nok for meg en viss stereotypier når det kommer til menn her inne. Anonymkode: e031d...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå