Cecilie82 Skrevet 11. desember #181 Del Skrevet 11. desember Masse billige julekaker på Kiwi om det er mer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 11. desember #182 Del Skrevet 11. desember Jeg fikk tak i en pose twist til 28 kr på Kiwi, og julepølser til 9.90 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #183 Del Skrevet 11. desember Lileep skrev (3 timer siden): Du får jo det, 3 varer går inn til tilbudspris og resten går inn til fullpris 👍 så kjøper du 9 varer, går 6 av de inn til fullpris Kjøpte 6 enheter i dag jeg, på Extra, alle gikk inn til tilbudspris. Anonymkode: b2b46...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #184 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skulle gjerne hatt EN pose non-stop og EN grøt. Enda ikke fått tak i noen av delene. Håper det kommer med tiden. Anonymkode: efa46...32b Her regner jeg med å få kjøpt grøt i morgen. Anonymkode: 6fac8...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #185 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Her regner jeg med å få kjøpt grøt i morgen. Anonymkode: 6fac8...d5e Når på dagen fyller butikkene opp grøt? Jeg som regel der på ettermiddagene og da er det tomt hver eneste gang. Er det morgenen som gjelder? I så fall når? Anonymkode: b6fc7...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 11. desember #186 Del Skrevet 11. desember Var på Rema nå, og fikk meg en grøtpakke til 3 kr, Fun Light til 4 kr, og Twist til 27. Tok meg en eske Gode ønsker til 69 også 😋 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #187 Del Skrevet 11. desember Coop jukebrus 3,90, gløgg 3 kr, krumkaker fra Bertha 7 kr! Anonymkode: 24eab...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 11. desember #188 Del Skrevet 11. desember Er Rema med på priskrigen? Julebrusen er ikke satt ned i pris på min lokale Rema, koster 19,90. På Extra var de tom. Får vel ikke inn mer før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. desember #189 Del Skrevet 11. desember male32 skrev (Akkurat nå): Er Rema med på priskrigen? Julebrusen er ikke satt ned i pris på min lokale Rema, koster 19,90. På Extra var de tom. Får vel ikke inn mer før jul. Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #190 Del Skrevet 11. desember male32 skrev (1 time siden): Er Rema med på priskrigen? Julebrusen er ikke satt ned i pris på min lokale Rema, koster 19,90. På Extra var de tom. Får vel ikke inn mer før jul. Det er satt ned selv om prisen ikke er oppdatert i hyller. Plakater rekker de ikke bytte, men ser også at digitale priser ikke er oppdatert, kanskje fordi de ikke ønsker å selge det. Går inn til tilbudspris i kassa. Stort sett alt jeg kjøpte i dag hadde annen pris i kassa enn i butikken. Anonymkode: b2b46...0d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #191 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er satt ned selv om prisen ikke er oppdatert i hyller. Plakater rekker de ikke bytte, men ser også at digitale priser ikke er oppdatert, kanskje fordi de ikke ønsker å selge det. Går inn til tilbudspris i kassa. Stort sett alt jeg kjøpte i dag hadde annen pris i kassa enn i butikken. Anonymkode: b2b46...0d4 Julebrusen på min lokale Rema var ikke satt ned i dag i hvert fall, for jeg spurte. Anonymkode: b6fc7...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 12. desember #192 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når på dagen fyller butikkene opp grøt? Jeg som regel der på ettermiddagene og da er det tomt hver eneste gang. Er det morgenen som gjelder? I så fall når? Anonymkode: b6fc7...305 det variere fra butikk til butikk, men er på dagtid, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #193 Del Skrevet 12. desember Er overrasket over at ikke flere har lagt merke til den voldsomme krympflasjonen Delikat Julesild har blitt utsatt for; mens hver av de tre boksene tidligere veide 380 gram, har vekten nå sunket til usle 240 gram; har fortsatt noen av fjorårets bokser, slik at dette kan dokumenteres. Med en slik utvikling trenger man vel snart et forstørrelsesglass for i det hele tatt få øye på silden, og Delikat nevner ikke med et eneste ord på forpakningen om at vekten er under 60% av det den var ifjor. Anonymkode: e2ac1...2f8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 12. desember #194 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (18 timer siden): Her regner jeg med å få kjøpt grøt i morgen. Anonymkode: 6fac8...d5e Fikk og kjøpt grøt, men de sa de får ikke inn mer til 4 kr på Rema. 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. desember #195 Del Skrevet 12. desember Ridderost til 35 kr på Kiwi (i hvert fall på min lokale butikk). Ganske sikker på at den har vært dyrere før 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #196 Del Skrevet 12. desember Er så lei meg over at priskrigen gjorde at vi kun fikk oss en eneste julebrunost i år (som dessverre er spist opp for lengst) 😢 Alle fem i familien har gått og gledet oss i hele år til julebrunosten skulle komme i butikk igjen. Fikk kjøpt en pakke i november, men da vi skulle kjøpe ny for et par uker siden var den tydeligvis blitt en priskrigvare, og utsolgt OVERALT. Vi bor i Oslo og jeg har vært innom 15-20 butikker på let etter den de siste ukene, men det er altså ingen som har inne, verken av billigbutikkene eller Meny o.l Julebrunosten var visst dessverre satt ned i pris også i de dyrere matbutikkene. Synes at det er helt idiotisk at butikkene holder på sånn, her hjemme er tre veldig skuffede barn som kun fikk ørlite julebrunost i november, mens andre sikkert sitter med enorme lagre hjemme 😥 Anonymkode: 1f068...25f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #197 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er så lei meg over at priskrigen gjorde at vi kun fikk oss en eneste julebrunost i år (som dessverre er spist opp for lengst) 😢 Alle fem i familien har gått og gledet oss i hele år til julebrunosten skulle komme i butikk igjen. Fikk kjøpt en pakke i november, men da vi skulle kjøpe ny for et par uker siden var den tydeligvis blitt en priskrigvare, og utsolgt OVERALT. Vi bor i Oslo og jeg har vært innom 15-20 butikker på let etter den de siste ukene, men det er altså ingen som har inne, verken av billigbutikkene eller Meny o.l Julebrunosten var visst dessverre satt ned i pris også i de dyrere matbutikkene. Synes at det er helt idiotisk at butikkene holder på sånn, her hjemme er tre veldig skuffede barn som kun fikk ørlite julebrunost i november, mens andre sikkert sitter med enorme lagre hjemme 😥 Anonymkode: 1f068...25f Dette. Hele priskrigen er helt usmakelig. Her i huset blir det heller ikke noe julemarsipan, da alt er utsolgt. Anonymkode: c8c28...51e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #198 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er så lei meg over at priskrigen gjorde at vi kun fikk oss en eneste julebrunost i år (som dessverre er spist opp for lengst) 😢 Alle fem i familien har gått og gledet oss i hele år til julebrunosten skulle komme i butikk igjen. Fikk kjøpt en pakke i november, men da vi skulle kjøpe ny for et par uker siden var den tydeligvis blitt en priskrigvare, og utsolgt OVERALT. Vi bor i Oslo og jeg har vært innom 15-20 butikker på let etter den de siste ukene, men det er altså ingen som har inne, verken av billigbutikkene eller Meny o.l Julebrunosten var visst dessverre satt ned i pris også i de dyrere matbutikkene. Synes at det er helt idiotisk at butikkene holder på sånn, her hjemme er tre veldig skuffede barn som kun fikk ørlite julebrunost i november, mens andre sikkert sitter med enorme lagre hjemme 😥 Anonymkode: 1f068...25f Jeg har skrevet det før… det er butikker som ikke er med på priskrigen i samme skala som billigbutikkene, så det er nok ikke umulig å få tak i julebrunosten. F.eks Meny har (selv om kanskje din nærmeste meny var utsolgt). Se i en annen Meny eller bestill på nett. Anonymkode: 742b8...16d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #199 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette. Hele priskrigen er helt usmakelig. Her i huset blir det heller ikke noe julemarsipan, da alt er utsolgt. Anonymkode: c8c28...51e Dette lærte jeg av i fjor og kjøpte julemarsipan i november. Anonymkode: 9b734...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #200 Del Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har skrevet det før… det er butikker som ikke er med på priskrigen i samme skala som billigbutikkene, så det er nok ikke umulig å få tak i julebrunosten. F.eks Meny har (selv om kanskje din nærmeste meny var utsolgt). Se i en annen Meny eller bestill på nett. Anonymkode: 742b8...16d Har vært innom 5 ulike Menyer, og ingen av dem har hatt det. Men takk for tips om nettbutikken til Meny, hadde faktisk ikke tenkt på at de kunne ha det, når alle Meny-butikker jeg var innom, var tomme. Ser at Meny.no heldigvis fortsatt har, så da blir det noen lykkelige barn her i jula 🤩🥰 Anonymkode: 1f068...25f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå