Ms. Steele Skrevet 10. desember #161 Del Skrevet 10. desember Kjøpte Møllehjul rundstykker på Extra i dag til 10,90. Det er jo ganske god pris. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #162 Del Skrevet 10. desember På Extra i går: Bremykt 43 (ned ca 6 kr fra normalen) Nugatti 26 Graddost 22,40 40% på Royal boksis. Anonymkode: 81206...307 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #163 Del Skrevet 10. desember Den tidligere omtalte lille kransekake fra Kiwi til kr. 88,90 er en lure kake 🍰 Den ser liten, ut, i pakken, når boksen ble åpnet 🤫 for å prøvesmake en ring, så viser det seg at kaken har øverste halvdelen pakken inni ned nederste halvdelen. Altså den er dobbelt så høy som esken. Meget godt kjøp til en god pris. Anonymkode: ac12e...050 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 10. desember #164 Del Skrevet 10. desember Non Stop var nede i 4.90 per pose nå, 180g. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #165 Del Skrevet 10. desember Anonym90059005 skrev (38 minutter siden): Non Stop var nede i 4.90 per pose nå, 180g. Hvor? Anonymkode: ac12e...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 10. desember #166 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor? Er vel alle de 3 billigkjedene da, de er jo desperate og speiler hverandre på alt. Extra/Rema i hvert fall, antar Kiwi og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 10. desember #167 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den tidligere omtalte lille kransekake fra Kiwi til kr. 88,90 er en lure kake 🍰 Den ser liten, ut, i pakken, når boksen ble åpnet 🤫 for å prøvesmake en ring, så viser det seg at kaken har øverste halvdelen pakken inni ned nederste halvdelen. Altså den er dobbelt så høy som esken. Meget godt kjøp til en god pris. Anonymkode: ac12e...050 I dag kostet den 71 kr 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 10. desember #168 Del Skrevet 10. desember På Extra: Nonstop 4,90 Mindre Risbrød 14 Coop julebrus 3,90 Det var naturligvis tomt i hyllene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #169 Del Skrevet 10. desember male32 skrev (3 minutter siden): På Extra: Nonstop 4,90 Mindre Risbrød 14 Coop julebrus 3,90 Det var naturligvis tomt i hyllene Alltid etter jobb. Må tydeligvis gå type kl 9 eller 10 om morningen før "renskerene" kommer og ta alt. Men det er det vel få som kan med mindre man er pensjonist, har flexitid eller ikke jobb. Anonymkode: e6460...981 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #170 Del Skrevet 10. desember Ms. Steele skrev (13 minutter siden): I dag kostet den 71 kr 😊 Jeg var på Kiwi i 14 tiden. Da har de satt den ned etter dette. Ja,ja, kjøpt er kjøpt. Anonym90059005 skrev (1 time siden): Er vel alle de 3 billigkjedene da, de er jo desperate og speiler hverandre på alt. Extra/Rema i hvert fall, antar Kiwi og. Da får jeg ta en liten tur på Extra. Anonymkode: ac12e...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #171 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alltid etter jobb. Må tydeligvis gå type kl 9 eller 10 om morningen før "renskerene" kommer og ta alt. Men det er det vel få som kan med mindre man er pensjonist, har flexitid eller ikke jobb. Anonymkode: e6460...981 Man får vel begynne å gjøre som man gjorde i Norge under krigen, der køen utenfor en kjøttbutikk kunne strekke seg rundt to kvartaler klokken 5 om morgenen. Eller gjøre som gutta som sover en uke i telt utenfor Vinmonopolet for å få kjøpt en spesiell type vin; jeg synes jeg ser det for meg - en stor flokk pensjonister på utflukt fra eldrehjemmet som slår leir utenfor en REMA-butikk i håp om å få tak i risgrøt eller Non-Stop, og innbitt kamp om varene så snart butikken åpner, der både stokker og gåstoler tas i bruk som slagvåpen for å få tak i de etterlengtede varene. Anonymkode: e2ac1...2f8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #172 Del Skrevet 11. desember Vi er 9 stk i vår familie så for oss kan det være tungvint med den type begrensning de har per vare. Skulle ønske at jeg kunne kjøpe ekstra varer til full pris heller, så jeg slapp å dra innom to butikker når vi inviterer besteforeldre over på julegrøt for eksempel😅 Anonymkode: 0cb04...f26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #173 Del Skrevet 11. desember Mardina skrev (På 7.12.2024 den 20.27): Jeg klarer fint å gå forbi, så meg trenger du ikke "bekymre" deg for... 😊 Her klarer jeg det også da det kun er jeg som spiser marsipan her i huset i jula. Anonymkode: 6fac8...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #174 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (19 timer siden): Alltid etter jobb. Må tydeligvis gå type kl 9 eller 10 om morningen før "renskerene" kommer og ta alt. Men det er det vel få som kan med mindre man er pensjonist, har flexitid eller ikke jobb. Anonymkode: e6460...981 Jaja så får jeg bruke 1.5 time med fergen hver vei pluss en liten stund i buss for å få tak i så billig nonstop. Jeg tror jeg står over det. Anonymkode: 6fac8...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #175 Del Skrevet 11. desember Her skal jeg handle det aller meste til jul i neste uke,og jeg tar det helt med ro og regner med at jeg får tak i det vi trenger. Anonymkode: 6fac8...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #176 Del Skrevet 11. desember Skulle gjerne hatt EN pose non-stop og EN grøt. Enda ikke fått tak i noen av delene. Håper det kommer med tiden. Anonymkode: efa46...32b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. desember #177 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er 9 stk i vår familie så for oss kan det være tungvint med den type begrensning de har per vare. Skulle ønske at jeg kunne kjøpe ekstra varer til full pris heller, så jeg slapp å dra innom to butikker når vi inviterer besteforeldre over på julegrøt for eksempel😅 Anonymkode: 0cb04...f26 Du får jo det, 3 varer går inn til tilbudspris og resten går inn til fullpris 👍 så kjøper du 9 varer, går 6 av de inn til fullpris 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #178 Del Skrevet 11. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi er 9 stk i vår familie så for oss kan det være tungvint med den type begrensning de har per vare. Skulle ønske at jeg kunne kjøpe ekstra varer til full pris heller, så jeg slapp å dra innom to butikker når vi inviterer besteforeldre over på julegrøt for eksempel😅 Anonymkode: 0cb04...f26 du slipper det om du drar utenom de 3 kjedene som er med på dette. Her er alt utsolgt så jeg valgte å heller gå og kjøpe til fullpris på mega og meny. Anonymkode: f1deb...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 11. desember Forfatter #179 Del Skrevet 11. desember (endret) Kiwi: Jeg var heldig i dag, for jeg fant 4 Gilde julepølser til 9,20. Så kjøpte jeg to pakker pinnekjøtt til 89 kr kg, 2,6 kg ribbe til 59,20 kr kg og 2 lutefisk helsider til 57,80 pr kg. Jeg har flere å mate, så gode tilbud er hjertelig mottatt. Kvaliteten kan være så som så, men jeg har faktisk ikke mulighet til å være altfor kresen. Jeg fylte også opp kaffeskapet mitt, for det kan bli lenge til neste gang Evergood kommer ned til 62,90 pr 500g. Det var også meierismør til 39 kr og jeg kjøpte en. Det var fortsatt helt rensket for billig twist, nonstop, edamer og gräddost , men det er ikke så nøye for meg. Endret 11. desember av Perine 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #180 Del Skrevet 11. desember DET VAR DETTE MED AVSPORINGER I TRÅDEN DA, som påpekt av andre tidligere. Anonymkode: ac12e...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå