Perine Skrevet 1. november #1 Del Skrevet 1. november (endret) Nå har julevarene kommet i butikkene, og foreløpig er de dyre. Ribbe, pinnekjøtt og julepølse, lutefisk og tilbehør. Brus, kaker og godteri. Jeg så det over alt i dag. Kan vi ha en tråd og hjelpe hverandre å følge med? Da mener jeg en tråd kun for oss som bryr oss om matvareprisene. Selv venter jeg på at kålrota faller i pris. Nå koster den 27 kr kg, og i desember i fjor kostet den mellom 6 og 10. Den er nemlig fast følge eller lokkemat til pinnekjøttet, så det skjer hvert år. Jeg er skrekkelig glad i kålrotstappe/rotmos hele året. Her står det om hvordan vi blir lurt av juleprisene med tabell over julegodteripriser. Vi trenger også hverdagsmat i denne tiden,og beste tips fra meg denne uka er poteter til 10,43 og løk til 14,90 fra Rema1000 Endret 1. november av Perine 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Jeg så Kiwi hadde kålrot til 26/27kr idag, så ikke gått ned, men venter også på den. Nora sin rødkål til 20kr så jeg også. De hadde satt ut en pall med det, så gikk på den. Så ikke på andre «julevarer», men de hadde fått mye inn. Regner også med det blir litt krig mot jul, og ser frem til å kjøpe inn en del av både rødkål, sennep, og diverse annet fremover 😊🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 2. november #3 Del Skrevet 2. november Følger denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. november Forfatter #4 Del Skrevet 10. november Spar har Gilde tynnribbe til 99 pr kg i tilbudsavisen fra mandag 11.nov Europris har 2x6 kvikklunsj for 100. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Del Skrevet 10. november 2 kg hvetemel koster rundt 20 kr nå. Det er vel billigere enn vanlig? Anonymkode: e39e9...3d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. november Forfatter #6 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): 2 kg hvetemel koster rundt 20 kr nå. Det er vel billigere enn vanlig? Anonymkode: e39e9...3d2 Ja, det koster over 30 til full pris nå, så det er et godt tilbud. Samme som det var før jul i fjor. Jeg baker en del, så jeg har satt en ekstra 4-pakning på lager. Kiwi og Rema har begge dette tilbudet. Endret 10. november av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #7 Del Skrevet 10. november Sto i avisen at fra mandag starter priskrig Anonymkode: 24806...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #8 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Sto i avisen at fra mandag starter priskrig Anonymkode: 24806...12f Har ikke sett noe til dette i dag (mandag) Anonymkode: 19ec7...6f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:59 #9 Del Skrevet mandag kl 08:59 Fjorland risgrøt koster kr 10 på Spar denne uken. 1 kg hvetemel kr. 10. Også tilbud på brus. Kiwi skulle vel kutte prisen på alkoholfritt øl med ganske mye i dag. Anonymkode: 81206...307 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:08 #10 Del Skrevet mandag kl 09:08 Tynnribbe fra first price til 79 kr kiloen nå i alle fall. Fryst, og det står ingenting om rutet/krydret, så antar den ikke er det. Julepølse holder seg på 26.90 kr. Anonymkode: a2405...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet mandag kl 13:48 #11 Del Skrevet mandag kl 13:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tynnribbe fra first price til 79 kr kiloen nå i alle fall. Fryst, og det står ingenting om rutet/krydret, så antar den ikke er det. Julepølse holder seg på 26.90 kr. Anonymkode: a2405...623 What? Gilde sin? Sist gang jeg så den var den gått ned fra ca 48,- til 40,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:18 #12 Del Skrevet mandag kl 20:18 Julepølse til 20kr på bunnpris Anonymkode: 57105...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet mandag kl 20:22 #13 Del Skrevet mandag kl 20:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Julepølse til 20kr på bunnpris Anonymkode: 57105...b4e Takk! Fant ut av det selv, har handlet litt ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:24 #14 Del Skrevet mandag kl 20:24 Jeg har 25% på julemarsipan på Æ, ca første relevante tilbudet på et års tid 😅 Siden disse "personlige" tilbudene ofte ikke er så personlige, går jeg ut fra at flere har den på sin liste denne uken. Anonymkode: e180e...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet tirsdag kl 09:51 Forfatter #15 Del Skrevet tirsdag kl 09:51 Har noen sett tilbud på kaffe? Prispress på Ali er slutt. Jeg finner kun tilbud hos Europris, Løfbergkaffe. Liker ikke de harde pakkene som jeg søler med. Jeg kjøper helst Evergood eller Ali, og tar med meg 10-12 pakker når det er tilbud. Glemte å fylle på før forrige tilbud gikk ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet i går, 14:00 #16 Del Skrevet i går, 14:00 Ikke mat, men kanskje julevarer: Store sjokoladeplater på Rema til 29,90. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:14 #17 Del Skrevet i går, 16:14 følger Anonymkode: 76798...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #18 Del Skrevet i går, 16:19 Ms. Steele skrev (2 timer siden): Ikke mat, men kanskje julevarer: Store sjokoladeplater på Rema til 29,90. Coop xtra og bunnpris har samme tilbud, sikkert alle nå ellers ser jeg lutefisk bacon har sunket med et par kroner, så det rulles i gang. Anonymkode: 24eab...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet i går, 17:23 #19 Del Skrevet i går, 17:23 Fjordland risgrøt 970 gram kostet 33 kr på både Rema og Kiwi i dag (normalt ca 47 kr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:32 #20 Del Skrevet i går, 17:32 Perine skrev (På 1.11.2024 den 23.59): Nå har julevarene kommet i butikkene, og foreløpig er de dyre. Ribbe, pinnekjøtt og julepølse, lutefisk og tilbehør. Brus, kaker og godteri. Jeg så det over alt i dag. Kan vi ha en tråd og hjelpe hverandre å følge med? Da mener jeg en tråd kun for oss som bryr oss om matvareprisene. Selv venter jeg på at kålrota faller i pris. Nå koster den 27 kr kg, og i desember i fjor kostet den mellom 6 og 10. Den er nemlig fast følge eller lokkemat til pinnekjøttet, så det skjer hvert år. Jeg er skrekkelig glad i kålrotstappe/rotmos hele året. Her står det om hvordan vi blir lurt av juleprisene med tabell over julegodteripriser. Vi trenger også hverdagsmat i denne tiden,og beste tips fra meg denne uka er poteter til 10,43 og løk til 14,90 fra Rema1000 De setter det nok høyt nå i førsten for å skryte av seg selv hvor mye rabatt de gir senere. Kvalmt. Kiwi først med Norges mest irriterende skuespiller folk faktisk gidder å diskutere hva heter. Anonymkode: b110a...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå