Gå til innhold

Hvorfor flørter menn med andre damer når de er i forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mye hyggelig, pent, og hvor mange komplimenter kan en mann gi, uten at han mener noe mer med det og at det anses som galt?

Anonymkode: 7a60e...626

Men når det skjer hver gang man møtes, så er det jo klart man lurer litt. Det hjelper jo ikke med en sterk tiltrekning mellom oss 

Anonymkode: 16c98...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den mest effektive måten å dra damer på er å ta på seg gifteringen.

Sad but true.

Anonymkode: efe36...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var en liten vennegjeng på jobb og vi alle var i forhold/gifte. Det var MYE flørting. Både fra meg og fra de. Hadde vi vært single kunne jeg lett datet en av de og det er jeg sikker på de var veldig klar over.  Heldigvis ble vi revet bort fra hverandre pga nye jobber og livet gikk forskjellige retninger. Jeg tror nok det er lett å tråkke feil om slike ting blir for intenst og langvarig. Flørting med personer du ser hver eneste dag er kanskje uskyldig tror du, men en av dere om ikke begge vil falle en eller annen dag og da blir alt mye verre. Om man må flørte gjør det med mennesker du ser veldig sjeldent. Eventuelt helt ukjente. Det er det tryggeste.

Anonymkode: 2c9a4...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den mest effektive måten å dra damer på er å ta på seg gifteringen.

Sad but true.

Anonymkode: efe36...8dc

Så hvorfor tar mennene av seg ringen når de er ute da? 
Jeg rygger når jeg ser menn med ring, usexy og lite tiltalende. Hilsen kvinne.

Anonymkode: ca253...6dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HMK skrev (5 timer siden):

Jeg syns det er litt innbilsk å tro at han vil være utro mot dama fordi han flørter litt med deg. 

Jeg har vært gift i 20 år og jeg flørter med "alle". Å flørte er helt harmløst, og for meg er det like naturlig som å puste. Det kunne ikke falle meg inn å være utro, men flørting er jo bare glede og moro. Mannen min syns også det er litt moro når jeg slår på sjarmen. 🤭Og jeg oppfordrer han til å flørte, men han er litt mer keitete av seg, så jeg er usikker på om han får det til. 🤣 Jeg tenker at det å gi og motta oppmerksomhet fra det motsatte kjønn (eller hvilket som helst kjønn) er livsbekreftende og godt for alle. 

Den dagen jeg slutter å flørte kan man egentlig bare spa meg ned, for da er jeg nok dau. 

Innbilsk å tro at han vil være utro siden han flørter med meg? 
jeg spør jo hva flørtinga kan være men når det skjer igjen og igjen så lurer jeg jo litt - og likevel kan du kalle meg innbilsk? Jeg prøver bare å forstå hva/hvorfor det fortsetter når jeg ikke responderer til han

..det er absolutt en tiltrekning der men jeg vil ikke gjøre noe siden jeg vet han er opptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (5 timer siden):

Jeg syns det er litt innbilsk å tro at han vil være utro mot dama fordi han flørter litt med deg. 

Jeg har vært gift i 20 år og jeg flørter med "alle". Å flørte er helt harmløst, og for meg er det like naturlig som å puste. Det kunne ikke falle meg inn å være utro, men flørting er jo bare glede og moro. Mannen min syns også det er litt moro når jeg slår på sjarmen. 🤭Og jeg oppfordrer han til å flørte, men han er litt mer keitete av seg, så jeg er usikker på om han får det til. 🤣 Jeg tenker at det å gi og motta oppmerksomhet fra det motsatte kjønn (eller hvilket som helst kjønn) er livsbekreftende og godt for alle. 

Den dagen jeg slutter å flørte kan man egentlig bare spa meg ned, for da er jeg nok dau. 

Dette var herlig å lese 👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker at kvinner og menn som er i forhold og absolutt må flørte med andre ikke klarer å hengi seg helt til forholdet. Om det er frykt for å binde seg helt, eller usikkerhet som gjør at de stadig må leke med ilden vet jeg ikke. Men dette behovet for oppmerksomhet fra andre tyder for min del på at de egentlig burde vært single. At et forhold ikke er noe for dem

Anonymkode: 8a675...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? 
Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? 

Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑

Det er vel av samme grunn som damer som flørter med andre menn i forhold. 

Forholdet er ikke tilfredstillende, de kjeder seg, ellers har de ikke nok respekt med partneren🤷

Ellers finnes det folk som er naturlig hyggelig og har en leken personlighet, som kan tolkes som flørtende av andre. 

Anonymkode: d443b...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? 
Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? 

Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑

Det gjelder på langt nær alle, men en overraskende stor andel av kvinner er veldig konforme og vil ha det andre vil ha. Det gjelder da også valget av menn, i tillegg til nye annet. Mange kvinner bryr seg ikke om mannen er opptatt, hvis de er av denne typen.

Anonymkode: bcef8...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tått skrev (19 timer siden):

Det er mye farligere for han som er i et forhold å direkte legge an på deg...Skulle du avslå og i verste fall varsle dama hans blir det bråk for han vettu..😂..Mye bedre for han å vise litt forsiktig interresse da (som han bare kan bortforklare som innbilning fra din side etterpå skulle det bli nødvendig) så håper han selvsagt at du tar hintet og inviterer han opp i sengen ..

Han får Dream on!!!!!

Anonymkode: f09ce...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HMK skrev (14 timer siden):

Dette synes jeg ikke noe om. Hva kaller du flørt? Hvor langt skal det gå?
Jeg ble utsatt for dette av en gift mann på jobben min. Jeg er skilt. Han begynte å sende hyggelige meldinger på fritiden. Jeg synes det var litt rart men uhøflig å ikke svare. Det kan være sårbare mennesker dere utsetter for flørting. Jeg var i en sårbar situasjon og han utnyttet den for å kompensere for sitt miserable ekteskap. Det var ikke noe fysisk men det du kaller uskyldig flørting kan misforstås av andre. En dag bare sluttet han å snakke til meg og jeg følte meg som verdens verste menneske. 

Anonymkode: d6038...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn og kvinner flørter fordi:

- det er gøy

- det gir dem ego boost

- de kjeder seg i forholdet

- forholdet til kjæresten går dårlig

- de er kåt

- de er forelsket

- osv

Anonymkode: 7f850...95b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

- det er gøy

- det gir dem ego boost

- de er kåt

- de er forelsket

- osv

Faller bestandig for fristelsen, flørter på grunn av osv 😔 Eier ingen skam.

Anonymkode: fe64f...ba5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet virkelig ikke. Kvinner gjør det også. Jeg syns det er langt i fra gøy. 

Anonymkode: a80e3...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 8.14):

Hvor mye hyggelig, pent, og hvor mange komplimenter kan en mann gi, uten at han mener noe mer med det og at det anses som galt?

Anonymkode: 7a60e...626

Hvorfor skal man gi komplimenter om utseendet til kollegaer, foreldre i idrettsgruppe eller naboer? Er det av betydning for relasjonen at kollega, forelder til barns venner eller nabo er pen/har sexy rumpe? 

Anonymkode: 42f54...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

- det er gøy

- det gir dem ego boost

- de er kåt

- de er forelsket

- osv

Så han kan være forelsket?😵 

flørting kan være ok hvis man er klar over hvor grensa går, men å bare teste grensa mer og mer er jo litt risky? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 0.14):

For lite bekreftelse i forholdet?

Anonymkode: 1e69e...c8e

Noen menn blir aldri fornøyde med den oppmerksomheten de har hjemme. Enten streber de etter variasjon, eller så trenger de å bli bekreftet av noen de ikke allerede tar som en selvfølge. Og hun hjemme er en selvfølge så da er det ikke noe stas.

Anonymkode: 07d77...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg flørter fordi jeg vil at kvinner skal føle seg bra. Det er så mange kvinner med dårlig selvbilde. Jeg vil at de skal se sin egen skjønnhet. Når det er sagt, er jeg ikke interessert i noen av dem seksuelt eller romantisk.

Anonymkode: 88739...8db

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så han kan være forelsket?😵 

flørting kan være ok hvis man er klar over hvor grensa går, men å bare teste grensa mer og mer er jo litt risky? Ts

Ja, selvsagt kan han være forelsket. Jeg flørtet med en jeg var hemmelig forelsket i da det gikk dårlig med meg og samboer. Men jeg våget ikke å gå videre med det når det kom til stykket. Har flørtet diskret med andre menn i alle forhold. Enten fordi jeg var litt forelsket eller fordi jeg likte oppmerksomheten. Hvem liker ikke å føle seg attraktiv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, selvsagt kan han være forelsket. Jeg flørtet med en jeg var hemmelig forelsket i da det gikk dårlig med meg og samboer. Men jeg våget ikke å gå videre med det når det kom til stykket. Har flørtet diskret med andre menn i alle forhold. Enten fordi jeg var litt forelsket eller fordi jeg likte oppmerksomheten. Hvem liker ikke å føle seg attraktiv? 

Har ikke tenkt engang at han kan være forelsket, bare tenkt at han flørter hele tida 🤪 

men ja er jo litt godt med oppmerksomhet, haha skal innrømme det. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...