Gå til innhold

Hvorfor flørter menn med andre damer når de er i forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så naivt å si de gjør det pga manglende bekreftelse i forhold. Kvinner er utro pga manglende bekreftelse, menn er det fordi de fra naturens side har mindre empati og bare vil knulle som dyr. Har blitt lagt an på av så ubeskrivelig mange menn i forhold og blir det fortsatt at jeg har blitt helt ødelagt tillitsmessig.

Anonymkode: 23b35...56b

Enig med det med at tilliten er ødelagt av utallige slike tilfeller, tilliten har blitt meir og meir redusert med alderen, har i alle fall mista heilt trua på monogami for lenge sidan

Anonymkode: 23f3b...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De gir deg masse komplimenter samtidig som de klager på at forholdet er dødt -Kona gir ikke nok oppmerksomhet, er sur og nekter å ha sex. ( betyr; kona er utslitt, får ikke grunnleggende behov dekket og mannen har dårlig hygiene eller er helt fjern med tanke på hennes behov).

Anonymkode: 063ac...6af

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen er drittlei hjemme etter barn og kone. En mann søker ALLTID noe annet etter 5- 20 år. 

Anonymkode: ca253...6dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

De gir deg masse komplimenter samtidig som de klager på at forholdet er dødt -Kona gir ikke nok oppmerksomhet, er sur og nekter å ha sex. ( betyr; kona er utslitt, får ikke grunnleggende behov dekket og mannen har dårlig hygiene eller er helt fjern med tanke på hennes behov).

Anonymkode: 063ac...6af

Da sutrer de seg til det da...Det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg flørter ikke, det er bare kvinner som tolker min vennlighet som flørt 

Anonymkode: b1185...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig med det med at tilliten er ødelagt av utallige slike tilfeller, tilliten har blitt meir og meir redusert med alderen, har i alle fall mista heilt trua på monogami for lenge sidan

Ja det er et viktig poeng. Man kan jo begynne å lure litt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Au då, syns det er ekkelt med folk som skal ta på folk ofte, men faktisk enkelte som driv med dette også utan at det er meint som flørting,

Men om han kun er slik med deg og ingen andre, evt kun når ingen andre ser det, så anten likar han deg eller vil ha eit sidesprang 

Ja han er god på det her skjønner du, han kan gjøre det foran andre men enda mer om det er bare jeg og han..det er så diskre. Ts

Anonymkode: 16c98...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han søker oppmerksomhet og får en boost av at du vil ha han (du avviser han ikke, men lar han holde på).

Så kan han gå rundt og leke deilig, du kan leke deilig , mens kona blir grå og trist og kjedelig og den som får skylda for at «mannen» hennes er ute og staser seg for andre. 

Anonymkode: 8db04...d99

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg flørter ikke, det er bare kvinner som tolker min vennlighet som flørt 

Anonymkode: b1185...e79

Hvis du er plaget med det må du nok se på hvordan "vennligheten" utarter seg.

Anonymkode: 07f74...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja han er god på det her skjønner du, han kan gjøre det foran andre men enda mer om det er bare jeg og han..det er så diskre. Ts

Skal du avslå han? Og skal du fortelle det til dama hans å la henne få valget om hun vil være med en som han eller ikke?

Anonymkode: fe64f...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en hverdag da jobb er litt blæ, hjemme livet er blitt litt kjedelig så er det lite som slår litt uskyldig flørt eller bare en god klem :)

Trenger ikke bety at det ligger noe mer bak det. Eller noe større plan selv om jeg har merket at noen single legger mer i det til tider

Anonymkode: 91988...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt innbilsk å tro at han vil være utro mot dama fordi han flørter litt med deg. 

Jeg har vært gift i 20 år og jeg flørter med "alle". Å flørte er helt harmløst, og for meg er det like naturlig som å puste. Det kunne ikke falle meg inn å være utro, men flørting er jo bare glede og moro. Mannen min syns også det er litt moro når jeg slår på sjarmen. 🤭Og jeg oppfordrer han til å flørte, men han er litt mer keitete av seg, så jeg er usikker på om han får det til. 🤣 Jeg tenker at det å gi og motta oppmerksomhet fra det motsatte kjønn (eller hvilket som helst kjønn) er livsbekreftende og godt for alle. 

Den dagen jeg slutter å flørte kan man egentlig bare spa meg ned, for da er jeg nok dau. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er galt med å flørte? Her mangler det ikke på bekreftelser fra partneren men synes likevel det er spennende å flørte. 

Flørting er jo helt harmløst så lenge man vet hvor grensa går.

Anonymkode: 45d7c...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? 
Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? 

Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑

Du glemmer at en del menn og kvinner er mer styrt av ubevissthet og instinkter fremfor bevissthet og fri vilje. Med andre ord, handler de mer som et dyr fremfor et menneske. Så da finner disse hverandre enkelt selv mens de er i et forhold 

Anonymkode: 8a675...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt arbeidskollegaer som har flørtet med meg i flere år, gifte har de alle vært, har ikke gitt etter for noen av de. Tenker som så at hvis jeg hadde blitt sammen med enn sånn så ville de gått bak ryggen min på samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? 
Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? 

Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑

Gratulerer med innlegg nr 10 millioner med variasjon over temaet "hvor fæle kan menn være (og da mener vi alle menn)"

1. Både menn og kvinner flørter i varierende grad

2. Flørting er som regel helt uskyldig moro

3. Hvis du plages av det, så ta det opp med den det gjelder

Anonymkode: 3d0bc...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvor mye hyggelig, pent, og hvor mange komplimenter kan en mann gi, uten at han mener noe mer med det og at det anses som galt?

Anonymkode: 7a60e...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvor mye hyggelig, pent, og hvor mange komplimenter kan en mann gi, uten at han mener noe mer med det og at det anses som galt?

Anonymkode: 7a60e...626

Kommer helt an på om han er kjekk eller ikke.

Anonymkode: 3d0bc...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker i forhold, uavhengig av kjønn, flørter fordi de har lavt selvbilde og trenger bekreftelse fra andre. Enkelt og greit.

Jeg har aldri hatt behov for å flørte når jeg er i et forhold. Samme gjelder kjæresten min. Vi er trygge i oss selv og vi får all bekreftelsen vi trenger fra hverandre.

Anonymkode: f8f80...260

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal du avslå han? Og skal du fortelle det til dama hans å la henne få valget om hun vil være med en som han eller ikke?

Anonymkode: fe64f...ba5

Har ikke tenkt å gjøre noenting jeg, hvertfall ikke tenkt å blande meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...